rejection is good!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, het is gelukt, ik heb het afgewezen
Volgende keerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je had het op zijn minst deze kant op kunnen sturen
Is het ook. Helaasquote:
had ik vorig jaar gezien op de A27.. die auto stond al helemaal in lichterlaaie.. was niet meer te redden en megaveel zwarte rook.. best freaky.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
wat ik gister trouwens weer meemaakte.. Rij ik rustig over de snelweg naar huis.. staat er opeens in de berm een auto uit te fikken. Er was nog niet eens een kijkersfile of hulpdiensten aanwezig, maar er waren inmiddels als 3 of 4 auto's gestopt om te helpen, dus ik reed lekker door.
Maar lijkt me best schrikken als je auto midden op de snelweg zo begint te roken of in de fik vlieg
Doet me weer denken aan dat ongeluk bij Nijmegen maandagquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
had ik vorig jaar gezien op de A27.. die auto stond al helemaal in lichterlaaie.. was niet meer te redden en megaveel zwarte rook.. best freaky.
Ik hoop niet dat het daar aan ligtquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens. Yesse is weg en het topic valt volledig stil.
Ik heb werkquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens. Yesse is weg en het topic valt volledig stil.
Wat voor huisbezoeken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ffies vandoor.. huisbezoeken afleggen
mijn begeleider neemt 2 collega stagiairs en mij mee naar een tent waar de uitsmijters goed te eten schijnen te zijn.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat gaan iedereen eten met de lunch? Ik weet niet wat ik wil eten
Hier hetzelfde als altijdquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
ik ga zo ff bij de albert heyn kijken.. maar zullen wel een stuk of 3 bolletjes worden met een smeerkaasje of huzaren salade ofzo..quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
uitsmijters heb ik hier niet tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn begeleider neemt 2 collega stagiairs en mij mee naar een tent waar de uitsmijters goed te eten schijnen te zijn.. ben benieuwd..
Rusland had al voordat de president was gekozen een president en een nieuwe premierquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:03 schreef Piles het volgende:
Berlusconi heeft binnen 1 uur een regering ingericht![]()
Kan Belgie nog een voorbeeld aan nemen
moguhquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook meteen op![]()
Goeiemorgen iedereen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jawel. Chicks in bikini'sAlleen jammer dat het merendeel nog geen 12 is
stop dr in jouw usericon en dan weet je niet wie de vrouw is in je eigen usericonquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef jna het volgende:
Nu weet ik nog niet wie die vrouw is in houniet z'n usericon
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3 Locale ID: 2057 Additional information about the problem: BCCode: f4 BCP1: 00000003 BCP2: 870900E8 BCP3: 87090234 BCP4: 82085330 OS Version: 6_0_6001 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 |
K ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef jna het volgende:
Nu weet ik nog niet wie die vrouw is in houniet z'n usericon
Ik zie het al. je hebt OS versie 6.0.6001.2.1.0.768.3quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb een probleem met mn laptop...![]()
Ik start hem op, en na 5-6 seconden bij het gedeelte waar ik mn wachtwoord moet invullen, krijg ik een blauw scherm met wat informatie. En daarna zoals het hoort bij een blauw scherm slaat die uit.
nu in veilige modus een scherm met windows problem solving:
[ code verwijderd ]
weet iemand van jullie wat er aan de hand is met mijn laptop? ik denk zelf kut geheugen, maar ik wil het wel zeker weten zeg maar
sorry.. geen flauw ideequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik start hem op, en na 5-6 seconden bij het gedeelte waar ik mn wachtwoord moet invullen, krijg ik een blauw scherm met wat informatie. En daarna zoals het hoort bij een blauw scherm slaat die uit.
[ code verwijderd ]
weet iemand van jullie wat er aan de hand is met mijn laptop? ik denk zelf kut geheugen, maar ik wil het wel zeker weten zeg maar
Ah ik zie al wat het probleem isquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ code verwijderd ]
Bccode moet op f5 staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ code verwijderd ]
Waarschuwing: De moeilijke woorden zullen je om de kop vliegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm ik ga maar een topic openen in Dig, als ik dat aandurf...![]()
Waarom nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm ik ga maar een topic openen in Dig, als ik dat aandurf...![]()
ja ik druk nu al een minuut op f5 maar dat werkt niet...quote:
cry me a riverquote:
quote:
omdat:quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Zolang je het niet op Tweakers probeert is er niks aan de hand
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschuwing: De moeilijke woorden zullen je om de kop vliegen
Oh vaag, werkt bij mij altijdquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik druk nu al een minuut op f5 maar dat werkt niet...
Dat is niet de redenquote:
nou ja.. meestal krijg je eerst 30 onzin reacties voordat er wat zinnigs komtquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet de reden
Bij Tweakers verwachten ze dat je alles van computers weet als je wat vraagt. Als je hier in DIG zegt dat er niks vanaf wordt je best geholpen
Als je een serieus topic opent niet hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou ja.. meestal krijg je eerst 30 onzin reacties voordat er wat zinnigs komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |