Je zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
No shit, maandag ook vrij natuurlijk. Het strand
Op de 2e Pinksterdag?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Waarom moet ik maandag weer werken![]()
En nu ben ik chagrijnig
Voor mij vandaag om 15.30 ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, morgen alweer lekker in de zon. 's ochtends werken is zo fijn met dit weer. Morgen overigens gewoon vrij, dus het is weekend, lang weekend nog wel, jippie.
Zaterdag strandquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Te laat enzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Waarom moet ik maandag weer werken![]()
En nu ben ik chagrijnig
mag ik je er even op wijzen dat dat niet werktquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil dat het morgen is! Ik wil dat het morgen is! Lekker in de zon
welk strand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
hey piet,
check die inschrijflijst van de reunie.. in 2001 staat er een bij met 2 achternamen.. zou die getrouwd zijn?
btw, dit weekend lan-party... met 30 graden buiten
Ze is al wegquote:
pardon??quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Mijn zusje heeft ook al een andere achternaam hoor
Samenlevingscontract getekend, en dan kan je dus ook de achternaam van je partner overnemenquote:
heeft die weer een nieuwe vlam..quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Samenlevingscontract getekend, en dan kan je dus ook de achternaam van je partner overnemen
ja om ze nou allemaal af te moeten zoekenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Noortek, Kattek, Scheveningen, allemaal in de buurt
Wat is het beste strand om naartoe te gaan. Paar jaar geleden was Rockanje een goed strand om te vertoefen. Ik heb geen zin in een vies strand of smerige tokkies in bikini's...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Noortek, Kattek, Scheveningen, allemaal in de buurt
Zeker in Zeelandquote:
*kuch* nerd *kuch*quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heeft die weer een nieuwe vlam..
als ik een vrouw was geweest had ik echt niet de naam van mn partner overgenomen zonder te trouwen. maar goed, niet mijn keuze.
ben benieuwd hoe warm de lan-party zal zijn..
9 ontblote mannenbovenljiven en een vrouw... muhaha.. arme kim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |