dat stond al op mn nieuwe laptop en ik heb geen windows XP versie hier...quote:
Vistaquote:
omlaag laden dan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat stond al op mn nieuwe laptop en ik heb geen windows XP versie hier...
Ik heb nu 4 jaar OSX 10.4 Tiger op m'n powerbook staan en dat loopt nog als een zonnetje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vista
SP SP3
XP SP2
Mac os X Leopard
Ubuntu 8.04 LTS
Welke powerbook heb je? Boven de 1GHZ moet het opzich prima draaienquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 jaar OSX 10.4 Tiger op m'n powerbook staan en dat loopt nog als een zonnetje.
Wil opzich wel over naar Leopard omdat daar nog wat vette functies op zitten, maar dat doe ik wel als ik overstap op MBP.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke powerbook heb je? Boven de 1GHZ moet het opzich prima draaien
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
omlaag laden dan.
alles > vista.
zelfs windows 3.11 werkt nog prettiger.
Prik er nog 512mb bij en het gaat werken als een zonnetjequote:Op donderdag 8 mei 2008 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
512 MB intern en nog soepel lopen he, ding is 6 jaar oud
Niemand kan met windows omgaan, of je moet echt een tweaker zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Maar goed, zinloze discussie gaat dit worden
Dan moet ik nu leopard kopen en extra geheugen, terwijl ik sowieso een nieuwe macbook ga kopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Prik er nog 512mb bij en het gaat werken als een zonnetje
dat komt omdat er windows opstaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het gaat ook niet over of vista goed of fout is het gaat om mijn laptop van 2 maand oud is en nu al problemen geeft...
quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
want windows zorgt ervoor dat mn geheugen kut is
Hoe vaak heb ik die vraag niet moeten stellen.. Ja, mijn draadloze muis doet het niet meer.. en dan vriendelijk moet vertellen dat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik haat altijd vna die verkopers die dan zeggen: wat doet ie niet dan?
Tyf op, hij doet het niet, geef me gewoon een nieuwe.
Kijk zelf maar effe.
Ja, dat vind ik een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik die vraag niet moeten stellen.. Ja, mijn draadloze muis doet het niet meer.. en dan vriendelijk moet vertellen dat de batterijen op zijn
ik zou hem wel terug willen brengen maar dat kan pas over 4 weekquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Nee, maar breng dat ding dan gewoon terug.
Een apparaat hoort te werken als je 'm koopt.
Zo niet, terugbrengen en boos worden
daar heb je een punt, maar mensen zeggen te vaak hij doet het niet, omdat ze zelf te dom zijn eerst de stroomkabel eens te controleren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een ander verhaal.
Maar als ik bij de dealer kom met mijn auto op een trailer en de dealer vertel dat hij het niet meer doet, moet ie niet gaan vragen wat ie niet meer doet.
Zoek dat lekker zelf uit, daar betaal ik je toch voor
Dat vind ik ook met laptops/computers.
Ik werk ermee, weet niet hoe het werkt, stel dan ook niet zulke vragen
soms kunnen dat soort tips van de gebruiker wel zorgen dat een probleem sneller is opgelost. Dat scheelt jou dan weer arbeidskosten.. Maar jij zegt dus eigenlijk dat je extra wil betalen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een ander verhaal.
Maar als ik bij de dealer kom met mijn auto op een trailer en de dealer vertel dat hij het niet meer doet, moet ie niet gaan vragen wat ie niet meer doet.
Want bij de zaak waar ik toen stage liep.. kostte 1 minuut onderzoekskosten ook ¤1 uur.. was wel een max bedrag..quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
soms kunnen dat soort tips van de gebruiker wel zorgen dat een probleem sneller is opgelost. Dat scheelt jou dan weer arbeidskosten.. Maar jij zegt dus eigenlijk dat je extra wil betalen?
krijg ik dit als oplossing... klinkt meer als tijdelijk dan ook maar iets dat zal helpen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:41 schreef v1st4suX het volgende:
heb je niet ergens nog een windows versie liggen. dan doe je de cdrom daarvan in de cd/dvd speler en boot je die CD tijdens het opstarten (misschien boot sequence veranderen in BIOS) als de cd dan opstart druk je gewoon als de cd is geladen op afsluiten en waarschijnlijk is de computer dan de fout vergeten en start hij weer normaal op.
ps. heeft voor mij ook gewerktweet alleen niet waarom hij dat doet
was ist los??quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Piles het volgende:
Stagebegeleider
Hogeschool
Ik ben ze allebei meer dan zat
En ja, ik krijg net een mailtje
Communicatie blijkt lastig te zijn.quote:
het zijn een stelletje lamers inderdaad daar....quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Communicatie blijkt lastig te zijn.
Paar keer aangegeven dat ze een afspraak voor bezoek bij bedrijfsmentor moet maken (die heeft het druk). Ze blijft het aan mij vragen. Verder heb ik ze nog nooit gesproken (ik ken 'r niet eens), maar krijg net wel bericht dat mn tussenverslag eind april binnen had moeten zijn.
Dat wist ik wel, maar zij had ook wel eens iets mogen laten horen
Waar nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
het zijn een stelletje lamers inderdaad daar....
Er is wel een hbo te vinden, waar het gewoon altijd goed gaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar niet
En ik ben het inmiddels wel een beetje gewend
Zeg dat wel..quote:
vast welquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er is wel een hbo te vinden, waar het gewoon altijd goed gaat
Handig ja, een laptop terugnemen met onbekende problemen en altijd maar een nieuwe mee terug geven. Zo'n winkel gaat lang winstgevend draaien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
volgens mij is dat gewoon een utopie..quote:
Mijn accu even opladen en dan ga ik in de tuin zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh oh oh wat een weertje
Ja, morgen alweer lekker in de zon. 's ochtends werken is zo fijn met dit weer. Morgen overigens gewoon vrij, dus het is weekend, lang weekend nog wel, jippie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil dat het morgen is! Ik wil dat het morgen is! Lekker in de zon
preciesquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig ja, een laptop terugnemen met onbekende problemen en altijd maar een nieuwe mee terug geven. Zo'n winkel gaat lang winstgevend draaien.
Je zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
No shit, maandag ook vrij natuurlijk. Het strand
Op de 2e Pinksterdag?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Waarom moet ik maandag weer werken![]()
En nu ben ik chagrijnig
Voor mij vandaag om 15.30 ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, morgen alweer lekker in de zon. 's ochtends werken is zo fijn met dit weer. Morgen overigens gewoon vrij, dus het is weekend, lang weekend nog wel, jippie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |