ik wist dat je ermee zou komen..quote:
maak je een paar foto's voor ons?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen lekker zonnen met een vriendin bij een strandje
quote:
Siebren wat krijgen we nou?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik werd net uit mezelf wakker dus ben er meteen maar uitgestapt. Lekker vroeg deze morgen!
Ja Loesje, ik heb het nog wel in me. Ik lag gister ook al om een uur of 1 en was gewoon best moe, dus een lekkere nacht geslapen.quote:
deanquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:16 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Bart
Cali![]()
[beterschap met je teen]
Siebren
Wat ga je allemaal doen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja Loesje, ik heb het nog wel in me. Ik lag gister ook al om een uur of 1 en was gewoon best moe, dus een lekkere nacht geslapen.
Heb ook nog een lange dag voor de deur!
haters are leaversquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Hee Loes, jij hier![]()
Hoi allemaal trouwens
En wat een kut-TT
Alsof het iets is om trots op te zijn
Vanmorgen eerst de regels voor het sociteitsbestuur doorlezen, daarna vanmiddag even vergaderen en vanavond naar een vergadering en als het goed is aangesteld worden in functie.quote:
quote:
Hmm okeequote:Op donderdag 8 mei 2008 08:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vanmorgen eerst de regels voor het sociteitsbestuur doorlezen, daarna vanmiddag even vergaderen en vanavond naar een vergadering en als het goed is aangesteld worden in functie.
Wat ik nu door lees, is niet echt gezellig, dus zo slecht heb je het nog niet. Verder geef ik op zulke dagen meer uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm okee
En ik maar stage lopen.. tjonge jonge!
nu pas?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:38 schreef Californium het volgende:
nou ik maar eens onderweg naar stage
Tot vanavond allen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te slijmen hoor, ze is er nog niet![]()
![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
heb je lekker geslapen piles..?
Doe ik eens aardig tegen de rest, is het nog niet goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te slijmen hoor, ze is er nog niet![]()
![]()
Correctquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Doe ik eens aardig tegen de rest, is het nog niet goed
het schijnt dat je dan je gedachtes moet opschrijven op papier, maar dat dan in gedachte.. die leg je dan naast je bed neer (in gedachte) en dan is je kop leeg en kan je beter maffen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Ik denk te veel als ik in bed lig, ging om 11 uur naar bed, en sliep om een uur of half 1 denk ik
Bart zit hier weinig overdag volgens mij...
En Yesse zal nog wel aan het reizen/werk zijn
haters zijn verlatersquote:
Ik denk meer over problemen enzo, en die wil ik dan eerst oplossenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
het schijnt dat je dan je gedachtes moet opschrijven op papier, maar dat dan in gedachte.. die leg je dan naast je bed neer (in gedachte) en dan is je kop leeg en kan je beter maffen..
quote:
Welke josti gaat nou opscheppen met fipo's , kom op manquote:
Een ban moeten ze krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
Welke josti gaat nou opscheppen met fipo's , kom op man
Mijn naamtopic was erg, maar ik vind dit erger geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
En wat voor 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |