Oh, ok, die heb ik helemaal gemist.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
lang verhaal, maar ik heet geen Rik officieel zeg maar..
Is nog afkomstig van een Pittige Tijden rolverdeling
ja een inside Stage SC rolverdeling, maar er zijn nog al wat gelijkenissen tussen mij en Rik blijkbaar. Ik ben net zo knap en net zulke mooie lange blonde manen.. In ieder geval niet dat ik motor rijquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok, die heb ik helemaal gemist.
Stage SC pittige tijden naar iik aanneem?
Want Pittige Tijden ken ik wel...
Echt nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:29 schreef eer-ik het volgende:
Er zei gister iemand tegen me:Je bent geen mod meer!
Ik had ook niet verwacht dat jij motor zou rijdenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja een inside Stage SC rolverdeling, maar er zijn nog al wat gelijkenissen tussen mij en Rik blijkbaar. Ik ben net zo knap en net zulke mooie lange blonde manen.. In ieder geval niet dat ik motor rij
idd waarom zou ik?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij motor zou rijden
kiek 'ns naar buten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:42 schreef nicomart het volgende:
5 minuten geen reactie.. dat is uitzonderlijk
Ik werk 200 meter van een zwembad met buitenbadquote:
Oeh, dat is wel verleidelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik werk 200 meter van een zwembad met buitenbad
doe het net als ik.. dan mag er zo'n 19,8 cm afquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:46 schreef eer-ik het volgende:
dalijk naar de kappert.
Zullen eens zien wat ervan komt.
Heb nu ongeveer 20 cm haar, mag een hoop vanaf.
Dat is gewoon martelingquote:
ik zit er aan te denken om dat te gaan doen idd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe het net als ik.. dan mag er zo'n 19,8 cm af
No shit Sherlockquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:29 schreef eer-ik het volgende:
Er zei gister iemand tegen me:Je bent geen mod meer!
het is heeeeeeelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken om dat te gaan doen idd...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe het net als ik.. dan mag er zo'n 19,8 cm af
Explosievrij maken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag een duur apparaat ontmantelen in het oude pand
Jawel. Chicks in bikini'squote:Op donderdag 8 mei 2008 09:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar je hebt er gelukkig geen zicht op?
uhm.. 12... dat ligt toch net iets onder mijn persoonlijke grensquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jawel. Chicks in bikini'sAlleen jammer dat het merendeel nog geen 12 is
Boven bedoel je toch? 12 jaar is veel te oud manquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. 12... dat ligt toch net iets onder mijn persoonlijke grens
12 jaar?? ik dacht 12 maanden..quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Boven bedoel je toch? 12 jaar is veel te oud man
Ah dan is het begrijpelijkquote:
komop je kan het!! je kan het! Weersta de verleiding van zo'n heerlijk zoet stukje gebak met van de lekkere chocolade en slagroom waar je zo van kan genieten...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oeh gebak! Sterk zijn.. niet nemen, neem maar je plakje ontbijtkoek!
Je moet juist sterk zijn en zeggen: Doe mij maar te stukkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oeh gebak! Sterk zijn.. niet nemen, neem maar je plakje ontbijtkoek!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
komop je kan het!! je kan het! Weersta de verleiding van zo'n heerlijk zoet stukje gebak met van de lekkere chocolade en slagroom waar je zo van kan genieten...
Je had het op zijn minst deze kant op kunnen sturenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, het is gelukt, ik heb het afgewezen
rejection is good!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, het is gelukt, ik heb het afgewezen
Volgende keerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je had het op zijn minst deze kant op kunnen sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |