yequote:Op donderdag 8 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn naamtopic was erg, maar ik vind dit erger geloof ik
moslimsquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
FiPo's helpen de Frontpage naar de knoppen dus ik kan het niet heel erg vinden. Ik zie liever domme reacties dan moslimbash reacties
Ik zie liever alleen maar intelligente mensen om me heen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
FiPo's helpen de Frontpage naar de knoppen dus ik kan het niet heel erg vinden. Ik zie liever domme reacties dan moslimbash reacties
En breezers zijn gayquote:
Maar ik heb gezellige collega'squote:Op donderdag 8 mei 2008 09:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, schandalig. Werken moet je, net als ons
quote:
Wat voor volk moet je dan gebruiken en voor je karretje spannen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie liever alleen maar intelligente mensen om me heen.
liever domme mensen dan mensen die intelligente denken te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie liever alleen maar intelligente mensen om me heen.
Ja maar aan domme mensen ga je je echt irriteren hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
liever domme mensen dan mensen die intelligent denken te zijn.
En een hele goede morgen, Yesse
Die moeten niet om mij heen komen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat voor volk moet je dan gebruiken en voor je karretje spannen?
Mensen die intelligent denken te zijn doen er tenminste nog wat aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
liever domme mensen dan mensen die intelligente denken te zijn.
En een hele goede morgen, Yesse
M'n opmerking was lichtelijk sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar ik heb gezellige collega's
Ik ga maar weer eens met stageverslag bezig.. is ook soort van werk, toch?
Word!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar aan domme mensen ga je je echt irriteren hoor
Mensen die denken intelligent te zijn ergeren mij vaker...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
De mijne ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n opmerking was lichtelijk sarcastisch bedoeld![]()
Liever domme mensen die weten dat ze dom zijn, dan domme mensen die denken dat ze slim zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Juist. Piles zegt het.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever domme mensen die weten dat ze dom zijn, dan domme mensen die denken dat ze slim zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever domme mensen die weten dat ze dom zijn, dan domme mensen die denken dat ze slim zijn
Dan moet haast wel. Je deelt mijn meningquote:
Beide is irritantquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, het is heel makkelijk te omschrijven dit.
Domme mensen zijn gewoon dom, of ze nou denken dat ze intelligent zijn of niet
En domme mensen zijn irritant.
Er is maar 1 persoon de slimste... Als je je eigen beperkingen kent is het prima, imoquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beide is irritant
Ben dan ook niet de slimste, maar weet het van mezelf, en doe me ook niet slim voor
Je bent ook niet per definitie dom als je niet slim bentquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beide is irritant
Ben dan ook niet de slimste, maar weet het van mezelf, en doe me ook niet slim voor
Hehe, ok danquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent ook niet per definitie dom als je niet slim bent
Dat zekerquote:
Rikquote:
Mja, opzichquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit vind ik nu een domme discussie!
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij in godsnaam aan nico/mart als je rik heet?
Naja, hij is er even uit geweest natuurlijkquote:
Neem m ook niks kwalijk, maar moest er wel ff om lachenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, hij is er even uit geweest natuurlijk
Hmm stageverslag & ambtenarenrecht lerenquote:
lang verhaal, maar ik heet geen Rik officieel zeg maar..quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij in godsnaam aan nico/mart als je rik heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |