Dat verbaasde mij ook. Maar een medestudent gaat zelfs eerst afstuderen en dan nog eens zijn stage doen omdat hij die niet gehaald heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
eerst afstuderen en dan je minor? Dat dat mag..
Nou ja, ik had het liever gewoon zonder vertraging gedaan, maar ja, toch een verkeerde keuze gemaakt vorig jaar toen ik minors moest kiezen. Het is niet anders.quote:
Hier ook! Nouja, 23.6quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier is het 23.9 graden binnen, raar genoeg heb ik het koud
eenschquote:Mannen vinden kleine borsten geen punt
Uitgegeven: 6 mei 2008 13:24
Laatst gewijzigd: 6 mei 2008 13:26
NIEUWEGEIN - Vrouwen met een cup A of B kunnen opgelucht ademhalen: tweederde van de Nederlandse vrijgezelle mannen vindt kleine borsten ideaal. Kale mannen hoeven ook niet te vrezen dat zij heel hun leven single blijven: de helft van de vrijgezelle vrouwen vindt dat juist aantrekkelijk.
Novum
Dat blijkt dinsdag uit een Europees onderzoek onder 13.000 mannen en vrouwen van de datingsite Parship. De relatiebemiddelaar onderzocht onder singles de 'eisen' waaraan de ideale partner zou moeten voldoen.
Betrouwbaarheid is een van de belangrijkste kwaliteiten die men zoekt in een partner. De grootste afknappers onder Europese singles zijn roken en een slechte adem.
Snurken
De perfecte vrouw van de Europese vrijgezelle man is een echte dame met een hoog knuffelgehalte die niet langer is dan haar partner en bij voorkeur ook jonger dan hij. De Europese man is redelijk mild voor zijn toekomstige partner, 27 procent vind een snurkende vrouw best sexy.
Na de metroman en de überseksueel is voor de mannen nu de tijd van de retroseksueel aangebroken: de echte man mag zich weer laten zien.
In Noorwegen is deze trend al goed doorgedrongen. In het Scandinavische land hunkert 40 procent van de vrouwen naar een man met een goed behaarde borst.
Retroseksueelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
eensch
En ik hoef ook niet meer te vrezen voor kaalheid.. Was de tondeuze met standje 1 gister toch geen slecht plan
nee joh.. ten eerste is dat lange haar zo warm, ten tweede is het vervelend om elke keer weer in model te brengen en ten derde staat het mij niet eens zo heeeel slecht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
RetroseksueelHeeft iedereen net zn borsthaar laten laseren moet het weer mannelijk worden
En Nico, standje 1??? Dat is zonde!!!![]()
retroseksueel.. wtf?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
eensch
En ik hoef ook niet meer te vrezen voor kaalheid.. Was de tondeuze met standje 1 gister toch geen slecht plan
Ik vind dat gewoon echt zonde. Ik vind mannen met haar leuker dan mannen met tondeuse.. Kijk wordt je gewoon kaal vanjezelf, no probl. maar met tondeuse vind ik zonde. Maar dat vind ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee joh.. ten eerste is dat lange haar zo warm, ten tweede is het vervelend om elke keer weer in model te brengen en ten derde staat het mij niet eens zo heeeel slecht.
Jij wilt liever plastic?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
retroseksueel.. wtf?
en kleine borsten.. tja, een A-cup is wel ERG schaars...
zolang het niet te nep eruit ziet heb ik liever een C-cup met siliconen dan een meid met A-cup.. maar dat is heel erg plastisch.. karakter enzo vind ik belangrijker.. we hebben het nu even over een identiek persoon..quote:
Dus als ze er bij jou ook plastic zouden kunnen instoppen zou je het ook doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zolang het niet te nep eruit ziet heb ik liever een C-cup met siliconen dan een meid met A-cup.. maar dat is heel erg plastisch.. karakter enzo vind ik belangrijker.. we hebben het nu even over een identiek persoon..
gelukkig is Lilly goed voorzien
/edit
mijn haar moet ook ff bewerkt worden met een tondeuse.. begint te lang te worden...
Dat kan hoor, ik krijg er mailtjes genoeg vanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus als ze er bij jou ook plastic zouden kunnen instoppen zou je het ook doen?
Dat is niet met plastic. Dat is met snijden enzo. Je kan volgens mij nog niet van een 2 naar een 20quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan hoor, ik krijg er mailtjes genoeg van![]()
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
Dat is niet met plastic. Dat is met snijden enzo. Je kan volgens mij nog niet van een 2 naar een 20
Ik ben er niet zo mee bezig eigenlijk, maar zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb geen last van een kleine pielemoos.. had ik dat wel gehad had ik er wel serieus over nagedacht.
Ben ik blij dat ik jou vriendin niet benquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb geen last van een kleine pielemoos.. had ik dat wel gehad had ik er wel serieus over nagedacht.
grotere borsten kan een vrouw soms ECHT wel helpen.. klinkt lomp, maar zo werkt het wel..
Ik heb niks laten laseren hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
RetroseksueelHeeft iedereen net zn borsthaar laten laseren moet het weer mannelijk worden
En Nico, standje 1??? Dat is zonde!!!![]()
in haar carriere, bij haar bijbaantje, bij interviews.. bij de kleinste dingetjes...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik jou vriendin niet ben
Hoe kan dat een vrouw helpen
Jij hebt(had?) een hanekam (toch?)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb niks laten laseren hoor
En ook vaak standje 1, of helemaal geen stand, überkort
Helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet toch wat
Ook nog een mening? Of foto's?![]()
Ik denk dat het meer over je gedachtegang gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh yesse, jij heb geen cup A dus ik snap de link niet die jij trekt met een relatie met mij...
Ja, maar de zijkanten zijn dan wel kortquote:
En hoeveel cm is de jouwe nou?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar de zijkanten zijn dan wel kort
Heb hem nog hoor
Je komt een eind met een lieve lach. Verder dan grote tieten iig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
in haar carriere, bij haar bijbaantje, bij interviews.. bij de kleinste dingetjes...
ennuh yesse, jij heb geen cup A dus ik snap de link niet die jij trekt met een relatie met mij...
preciesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer over je gedachtegang gaat
Ik zou ook geen vriendin hoeven die vanalles aan zich laat doen om er 'beter' uit te zien.
Ja maar dat kan, maar helemaal weg is niets....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar de zijkanten zijn dan wel kort
Heb hem nog hoor
ik ook niet, heus niet. ik ben alleen heel eerlijk in hoe het een beetje werkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer over je gedachtegang gaat
Ik zou ook geen vriendin hoeven die vanalles aan zich laat doen om er 'beter' uit te zien.
Hoop dat je naar mijn haar vraagtquote:
zn haar?quote:
Niet? Naja, vind 'haar' mij niet echt staan, heb het mijn hele leven al gemillimeterd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dat kan, maar helemaal weg is niets....
Waarom doe je grote borsten in vergelijking stellen met de schoonheid van vrouwen? Ik ken vrouwen met een C-cup die lelijk als de nacht zijn (ugly betty's) en vrouwen met cup a waarbij alle mannen omkijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook niet, heus niet. ik ben alleen heel eerlijk in hoe het een beetje werkt.
een mooie knappe vrouw met grote borsten schopt het soms even wat verder dan een ugly betty.. dat is een feit, niet mijn mening.
Lilly heeft ook geen perfect lichaam, dat verlang ik niet. Mijn lichaam is ook niet perfect. nogmaals, puur hoe het werkt...
lieverd, waarom schiet je nou in de verdediging? onderbewust worden borsten geloof ik ook vergeleken met vruchtbaarheid maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom doe je grote borsten in vergelijking stellen met de schoonheid van vrouwen? Ik ken vrouwen met een C-cup die lelijk als de nacht zijn (ugly betty's) en vrouwen met cup a waarbij alle mannen omkijken
Ja, maar daar zit soms ook verschil in... je kan een 'lelijk' zeikend wijf hebben, en een 'lelijk' vrolijk wijffie... maakt voor mij wel net het verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook niet, heus niet. ik ben alleen heel eerlijk in hoe het een beetje werkt.
een mooie knappe vrouw met grote borsten schopt het soms even wat verder dan een ugly betty.. dat is een feit, niet mijn mening.
Lilly heeft ook geen perfect lichaam, dat verlang ik niet. Mijn lichaam is ook niet perfect. nogmaals, puur hoe het werkt...
Eens, tenzij het 'uiers' zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
dan ben ik verbaasd als de persoon met kleinere borsten wordt uitgekozen.. (door een man dan)
Omdat ik het zo mensonterend vind om zo over vrouwen te praten. Als ze geen a-cup heeft moet ze maar "even" nieuwe tieten laten aanmeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lieverd, waarom schiet je nou in de verdediging? onderbewust worden borsten geloof ik ook vergeleken met vruchtbaarheid maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet ook wel dat er lelijke vrouwen met grote borsten zijn en andersom. Op het moment dat je 2 mooie vrouwen hebt en de een heeft grotere borsten en verder is alles identiek, dan ben ik verbaasd als de persoon met kleinere borsten wordt uitgekozen.. (door een man dan)
eensch.. ik heb liever een mooie cup-A dan van die grote hangende uiers hoor.. En al helemaal geen nepperts.. Dan ga je je toch afvragen of ze nog meer voor je verborgen wil houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo mensonterend vind om zo over vrouwen te praten. Als ze geen a-cup heeft moet ze maar "even" nieuwe tieten laten aanmeten.Dat vind ik gewoon zo'n onzin..
Nou ik vind borsten groter dan een C al niet meer zo mooi.
ben ik ook direct eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit soms ook verschil in... je kan een 'lelijk' zeikend wijf hebben, en een 'lelijk' vrolijk wijffie... maakt voor mij wel net het verschil.
Liever een avond op stap met een vrolijk, aardig 'lelijk' meisje dan een zeikend fotomodel. So to speak.
echt? Ik dacht dat jij een ontzettende knappe vent was, omdat ik de humor totaal mistequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik ook direct eens.
maar ik steek ook de hand in eigen boezem dat ik ook niet de knapste ben. vrouwen vinden humor bij de man ook belangrijk.. gelukkig barst ik daarvan
Hehe... ware het niet dat ik altijd te verlegen ben om grappen te maken... of om iets te zeggen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik ook direct eens.
maar ik steek ook de hand in eigen boezem dat ik ook niet de knapste ben. vrouwen vinden humor bij de man ook belangrijk.. gelukkig barst ik daarvan
Het gaat om dat moment hčquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
dat worden alle grote borsten op den duur..
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? Ik dacht dat jij een ontzettende knappe vent was, omdat ik de humor totaal miste
ik heb nergens beweerd dat ze het dan moeten vergroten. dat is gewoon bullshit. dat een vrouw ervoor kiest kan ik best begrijpen. en groter dan C hoeft echt niet te hangen. theezakjes heb je ook als B-cup geloof ik zo...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo mensonterend vind om zo over vrouwen te praten. Als ze geen a-cup heeft moet ze maar "even" nieuwe tieten laten aanmeten.Dat vind ik gewoon zo'n onzin..
Nou ik vind borsten groter dan een C al niet meer zo mooi.
Er zijn genoeg meiden die je heus willen leren kennen, zodat je vanzelf wel humor krijgtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe... ware het niet dat ik altijd te verlegen ben om grappen te maken... of om iets te zeggen...
I'm fucked
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? Ik dacht dat jij een ontzettende knappe vent was, omdat ik de humor totaal miste
Haha, daar zit ook wat inquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn genoeg meiden die je heus willen leren kennen, zodat je vanzelf wel humor krijgt
Dus je zegt nu dat ik een lelijk vent ben?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
jij hebt soms echt briljante opmerkingen
Blijkbaar wel want ik ben heus niet de enige die kleine borsten niet lelijk vind.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik vertolk hier niet mijn eigen mening....
moeilijke keuze geweest, hopelijk loop het allemaal goed. Maar het is waarschijnlijk het enige juiste om te doen. Good luck man!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb de knoop maar doorgehakt. Ik heb vakantie.
Ik zal eens mijn projectgroepje op de hoogte brengen. En hopen dat ik snel antwoord krijg van de docent die ik gemaild heb, zodat ik alles kan regelen en er ook echt niet meer heen hoef dit jaar.
En terwijl ik dit typ verdwijnt de zon achter de wolken.. lekker is dat.
Pwndquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat ik een lelijk vent ben?
verdraai mijn woorden eventjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want ik ben heus niet de enige die kleine borsten niet lelijk vind.
Welja, gaat allemaal goed komen. Die minor in jaar 5 doe ik wel even, ze zijn niet zo moelijk, maar ik wil wel graag iets leuks doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
moeilijke keuze geweest, hopelijk loop het allemaal goed. Maar het is waarschijnlijk het enige juiste om te doen. Good luck man!!
Oh, ik ben het dan niet helemaal met je eens, maar ik wil best even aangeven dat ik vind dat je helemaal niet seksistisch bent hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
waar is piet als je zn backup nodig heb dat ik helemaal niet seksistisch ben..?
als tijdelijke vervanger van piet doe je het dan goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik ben het dan niet helemaal met je eens, maar ik wil best even aangeven dat ik vind dat je helemaal niet seksistisch bent hoor.
* Bootje84 snapt dean niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean mompelt iets met discussiëren over het internet en de Paralympics...
Dat ging over ruzie, niet over discussie, een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean mompelt iets met discussiëren op het internet en de Paralympics...
of! het duitse wok wk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean mompelt iets met discussiëren op het internet en de Paralympics...
Staat EM niet voor Europesisch Meisterschaft??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of! het duitse wok wk!
Wok EM voor diegene die het willen opzoeken op google
via internet bedoel je..?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat je zo nooit echt je mening over kan brengen zoals je wil naar de tegenpartij, en die tegenpartij kan het hier heel anders opvatten dan je bedoeld, en dus met ineens hele andere argumenten en visies komen dan jij denkt, waarop jij weer.....
Snap?
Ga je nu beweren dat het internet voor discussies niet geschikt is?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat je zo nooit echt je mening over kan brengen zoals je wil naar de tegenpartij, en die tegenpartij kan het hier heel anders opvatten dan je bedoeld, en dus met ineens hele andere argumenten en visies komen dan jij denkt, waarop jij weer.....
Snap?
Daarom, you gotta love 'emquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ze zo goed zijn, kan ik het zelfs wel waarderen ook
Bijna; Europamiesterschaft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat EM niet voor Europesisch Meisterschaft??
Ja, te laat met edittenquote:
Naja, dat bedoelde ik ookquote:
Naja, niet altijdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het internet voor discussies niet geschikt is?
quote:
Ik vind het juist prima geschikt voor discussie. Zo is het ooit dan ook begonnen (Usenet, Bulletin boards enzo). Natuurlijk zullen er wel eens mensen zijn die iets verkeerd begrijpen, maar dat gebeurt me ook als ik gewoon met mensen 'irl' een discussie voer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, niet altijd
Wel vaak discussie gevoerd, maar vaker wel dan niet in de soep gelopen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ondertussen ben ik braaf ambtenarenrecht aan het studeren
quote:
Ik wil ook weer iets met recht doen. Goed dat ik nog een minor te kiezen heb, ik hoop dat er iets met arbeidsrecht ofzo bij zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ondertussen ben ik braaf ambtenarenrecht aan het studeren
De 2e alquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Een verkapte post-jij-je-borsten-eens-post?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:20 schreef Goover het volgende:
24.5 + Airco boven mijn hoofd = ik koud, rest van de kamer warm
nee ik weet toch dat jij dat zo niet bedoeldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
De 2e al
Maar zo bedoelde ik deze helemaal niet
Dan begrijp je vast ook dat ik niet zei dat je lelijk wasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik weet toch dat jij dat zo niet bedoeld
Oh ja, 90% was onzin tochquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
nee ik weet toch dat jij dat zo niet bedoeld
Klopt, ligt dan vaker aan de andere partij die mijn argumenten gewoon niet snapt [begrijpend lezen], dan dat ik de boel verkeerd verwoord. Discussie voeren met iemand die het eigenlijk niet kan is ook geen doen trouwens. Enerzijds wals je er overheen, anderzijds blijven ze zulke domme opmerkingen maken en zo kortzichtig dat je tegen zoveel domheid niets kan beginnen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het juist prima geschikt voor discussie. Zo is het ooit dan ook begonnen (Usenet, Bulletin boards enzo). Natuurlijk zullen er wel eens mensen zijn die iets verkeerd begrijpen, maar dat gebeurt me ook als ik gewoon met mensen 'irl' een discussie voer.
Je moet wel wat beter begrijpend lezen en je taalgebruik er wat op aanpassen misschien.
Beter tochquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb al weer een tijdje niet gepost hier (weekje?) ik was mijn nieuwe kamer aan het opknappen / aan het verhuizen...
Heel goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Omdat ik me moet concentreren op mijn boek
Tuurlijk begrijp ik dat.. Je mag verder denken wat je wilquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan begrijp je vast ook dat ik niet zei dat je lelijk was
Ja ik kom zo serieus overquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, 90% was onzin toch
Ik vergeet het steeds bij jou
Ik heb alles gezegd wat ik wil zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
waar blijft je antwoord op mij yesse...? of haat je me al?
ja dat bedoelde ik ook, ik heb alles typ aids dus het komt niet helemaal goed overquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat EM niet voor Europesisch Meisterschaft??
lees aub even aandachtig de posts terug die over dit onderwerp gaan.. dan zal je zien dat ik het met je eens ben..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb alles gezegd wat ik wil zeggenIk zie het anders. Voor mij is mooi zijn niet alleen grote borsten hebben. En ik denk dat dat voor iedereen anders is
Hier is tie nog wel, dus als je weer deze kant opkomt als je klaar bent, is tie er weer voor jequote:
Dat is inderdaad nogal eens het probleem hier op FOK!.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
anderzijds blijven ze zulke domme opmerkingen maken en zo kortzichtig dat je tegen zoveel domheid niets kan beginnen...
Ja maar het vertalen naar een WK vind ik geen typ aids, maar gewoon ff stomquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook, ik heb alles typ aids dus het komt niet helemaal goed over![]()
Komen we daar gelukkig onder uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:57 schreef Goover het volgende:
Omdat jullie er zo om zeuren zal ik geen foto's plaatsen van mijn nieuwe kamer
neee doe welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:57 schreef Goover het volgende:
als er geen blote vrouwen op te zien zijn heb ik geen interessequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:57 schreef Goover het volgende:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lees aub even aandachtig de posts terug die over dit onderwerp gaan.. dan zal je zien dat ik het met je eens ben..
Bij mij levert die hilarische brieven opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
De jaarlijkse huurverhoging levert altijd hilarisch telefoon op![]()
Die krijg ik niet te zien, maar telefoon heeft een luidsprekerstandquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij mij levert die hilarische brieven op
OMG wat een mooie ramenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:01 schreef Goover het volgende:
Ok ok, omdat jullie zo aandringen
Tapijt leggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden voor een mooie lap stof of een poster.
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet verkeerd zeg!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:01 schreef Goover het volgende:
Ok ok, omdat jullie zo aandringen
Tapijt leggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden voor een mooie lap stof of een poster.
[ afbeelding ]
op 11 hoog merk je niets van de warmte... straks lekker scooteren...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaag geen trek.. tis zo warm hierbinnen
Gelukkig hoef ik ook geen indruk op jou te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind die ramen ook stoer eigenlijk. Daarnaast zorgen vrouwen die termen als OMG in hun mond nemen bij mij wel voor een penis van het formaat heel koud water. Gadver!
De airco is koudquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaag geen trek.. tis zo warm hierbinnen
"Oh - My - God" & Yenice =quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast zorgen vrouwen die termen als OMG in hun mond nemen bij mij wel voor een penis van het formaat heel koud water.
Je woont dan ook te dicht bij zee om zulke dingen te proberen, daar zouden vast Nathalie Holloway tavarelen van komen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik ook geen indruk op jou te maken![]()
nee op 4 hoog hier welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op 11 hoog merk je niets van de warmte... straks lekker scooteren...
* Bootje84 jaloers is.. grmbl...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee op 4 hoog hier wel
Zometeen lekker motor rijden
Jupquote:
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwdquote:
Danku, dat vind ik nou ookquote:
Jammer de bammer!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Mis ik net een hele discussie over borsten..
No shitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Jup
[..]
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwd![]()
[..]
Danku, dat vind ik nou ook
jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Mis ik net een hele discussie over borsten..
Dat kan niet, zij was dronken en ik drink niet. Daarnaast ga ik niet na 1 avond zomaar met mensen mee naar het strand om aan dat soort dingen mee te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je woont dan ook te dicht bij zee om zulke dingen te proberen, daar zouden vast Nathalie Holloway tavarelen van komen!
Water en vuur....
Oh-my-god is van Janice en zo heet ik nietquote:
uhm.. hoe spreek je je naam dan uit? Ik dacht aan Jenis zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh-my-god is van Janice en zo heet ik nieten zo spreek je mijn naam ook niet uit
Alleen heeft een huis uit 1910 ook nadelenquote:
Laat ik daar maar niet aan beginnen, moet nog sportenquote:
Jij welquote:
Denice zonder D met een Tje van Tjechenië (of hoe schrijf je datquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. hoe spreek je je naam dan uit? Ik dacht aan Jenis zeg maar
doe het gewoon eens in spreektaalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij welIk wil ook fietsen
Dan zou ik niet zo ver van mn huis werken
![]()
[..]
Denice zonder D met een Tje van Tjechenië (of hoe schrijf je dat)
Als we even aannemen dat je het over een land ten oosten van Duitsland hebt, dan heet dat gewoon Tsjechië.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
Denice zonder D met een Tje van Tjechenië (of hoe schrijf je dat)
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe het gewoon eens in spreektaal
Nu zou ik zeggen Tjenieze
Dat spreek je uit als de e van elke maar het is meer een uhquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als we even aannemen dat je het over een land ten oosten van Duitsland hebt, dan heet dat gewoon Tsjechië.
Deniesssquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:17 schreef Yesse het volgende:
Mensen, we kunnen Denice toch wel uitspreken? Is toch niet zo moeilijk
Ik weet niet wanneer ons huis gebouwd is, hij staat nu wel op de nominatie voor de monumentenlijst, dat is wel stoer!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Goover het volgende:
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwd![]()
.nl!quote:
EN dan een nieuwen krijgen?? Damnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ons huis gebouwd is, hij staat nu wel op de nominatie voor de monumentenlijst, dat is wel stoer!
Verder heb ik net een nieuwe N73 gekregen, mij oude was in het bier gevallen en onherstelbaar beschadigd. Wel leuk een nieuw toestel op 6 mei terwijl je 1 juni weer een nieuwe uitzoeken mag!
Hij viel precies in de net voor me neergezette amsterdammer! De winkel weet er alles van maar daar ben ik nu eenamal voor verzekerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
EN dan een nieuwen krijgen?? Damn
Haha, wel netjes danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij viel precies in de net voor me neergezette amsterdammer! De winkel weet er alles van maar daar ben ik nu eenamal voor verzekerd!
precies hetzelfde zeg ik ook altijd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die namen uitsprekenIk zeg altijd gewoon: psst, meisje
Is dat je geheimquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die namen uitsprekenIk zeg altijd gewoon: psst, meisje
Nee, ik zeg het nu toch?quote:
Johquote:
Die website bestond tochquote:
Wat zeg je?quote:
geen punt bij karweiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gamma!
Dat ik moe/verrot/brak/kapot/duf was -->
Oh dat jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gamma!
Dat ik moe/verrot/brak/kapot/duf was -->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Hoeft niet perse groot te zijn dusquote:mem (de; memmen; memmetje)
1 (informeel) borst
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Deansensitized het volgende:Nee, dat had je niet hoeven vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Deansensitized het volgende:
Slaat niet juist de term 'memmen' op grote borsten? Dus iets 'kleins' nu groot gaan noemen... beetje kromme titelIn some sort of crazy way verwacht ik ook dat die term daaruit ontstaan is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaarquote:
Doe je snelquote:
Ik ben er nog steeds niet uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het echt met een harde T? Nog nooit van gehoord
45 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je snel
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit
Naja, dit is een pruik hoorquote:
Hihihi dat moet je zelf weten. Het misstaat je nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, dit is een pruik hoor
Even kijken hoe langer haar mij staat... sommigen vinden het nog wel cool ook
Zit er namelijk aan te denken het te laten groeien
Doen? Niet doen?
"Effe knuffelen"quote:
quote:
Ik zit gewoon lekker Friends te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Yesse het volgende:
Het is wel ingekakt he ? Nu het weer lekker weer is
Ja Fok is inderdaad traagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker Friends te kijken
En fok is traag
Jij hebt op msn anders ook niks te vertellenquote:
Goeie vraagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Kees, waarom doet Veenstra! Veenstra! geen pre-late night meer trouwens?
Keelpijn?quote:
Ik heb wel wat andersquote:
Ik weet dat je niet drinkt, maar even een Beerenburgje of Jägermeistertje, dat helpt echt!quote:
quote:
Mn ouders drinken ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet drinkt, maar even een Beerenburgje of Jägermeistertje, dat helpt echt!
Ik dacht ook ietsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat jullie daar niet eerder over vallen
Nu ben ik een keer eerst
Warme melk met honingquote:
Buren? Oom? Tante? Oma? Nicht? Neef? Chinees op de hoek?quote:
De Chinees bij ons op de hoek, heeft een aardige drankvoorraadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Buren? Oom? Tante? Oma? Nicht? Neef? Chinees op de hoek?
Ik probeer alleen maar te helpen hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Warme melk![]()
Thee met honing![]()
Maar tanden al gepoetst enzo
Pyamaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Buren? Oom? Tante? Oma? Nicht? Neef? Chinees op de hoek?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen he [ afbeelding ] .
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef Californium het volgende:
goedenavond! drukke dag gehad vandaag en nu al spierpijn in me kuiten van het sporten...
hoe is het hier?
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
Ik heb geen spierpijn![]()
Ook niet gesport trouwens
Ik vind van welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Of is elke dag 2x5km fietsen ook sporten?
No pain, no gainquote:
Je hebt ieder geval je 30min beweging gehaaldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Of is elke dag 2x5km fietsen ook sporten?
Niet denken dat het om jou gaat hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef Yesse het volgende:
*kuch
Waarom wordt het hier gezellig als ik wil gaan slapen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Morgen een orienterend gesprek met een bedrijf, maar uit hij mailtje die ik hier ontving, bleek het meer een sollicitatiegesprek te zijn.
Hjälp.. Morgen meteen maar tijdens het gesprek duidelijk maken, dat het naar mij toe als een orienterend gesprek is gecommuniceerd. Het is via zo'n carierresite bemiddeld.
Maar een sollicitatiegesprek kan toch ook oriénterend zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Morgen een orienterend gesprek met een bedrijf, maar uit hij mailtje die ik hier ontving, bleek het meer een sollicitatiegesprek te zijn.
Hjälp.. Morgen meteen maar tijdens het gesprek duidelijk maken, dat het naar mij toe als een orienterend gesprek is gecommuniceerd. Het is via zo'n carierresite bemiddeld.
Ik zie alleen een 3quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
Me droomvrouw staat nu vast in me avatar!
.
quote:
Je moet de volgorde omkerenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
CTRL F5.
Of je hebt in je opties de web-icons uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |