* Bootje84 snapt dean niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean mompelt iets met discussiėren over het internet en de Paralympics...
Dat ging over ruzie, niet over discussie, een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean mompelt iets met discussiėren op het internet en de Paralympics...
of! het duitse wok wk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean mompelt iets met discussiėren op het internet en de Paralympics...
Staat EM niet voor Europesisch Meisterschaft??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of! het duitse wok wk!
Wok EM voor diegene die het willen opzoeken op google
via internet bedoel je..?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat je zo nooit echt je mening over kan brengen zoals je wil naar de tegenpartij, en die tegenpartij kan het hier heel anders opvatten dan je bedoeld, en dus met ineens hele andere argumenten en visies komen dan jij denkt, waarop jij weer.....
Snap?
Ga je nu beweren dat het internet voor discussies niet geschikt is?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat je zo nooit echt je mening over kan brengen zoals je wil naar de tegenpartij, en die tegenpartij kan het hier heel anders opvatten dan je bedoeld, en dus met ineens hele andere argumenten en visies komen dan jij denkt, waarop jij weer.....
Snap?
Daarom, you gotta love 'emquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ze zo goed zijn, kan ik het zelfs wel waarderen ook
Bijna; Europamiesterschaft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat EM niet voor Europesisch Meisterschaft??
Ja, te laat met edittenquote:
Naja, dat bedoelde ik ookquote:
Naja, niet altijdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het internet voor discussies niet geschikt is?
quote:
Ik vind het juist prima geschikt voor discussie. Zo is het ooit dan ook begonnen (Usenet, Bulletin boards enzo). Natuurlijk zullen er wel eens mensen zijn die iets verkeerd begrijpen, maar dat gebeurt me ook als ik gewoon met mensen 'irl' een discussie voer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, niet altijd
Wel vaak discussie gevoerd, maar vaker wel dan niet in de soep gelopen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ondertussen ben ik braaf ambtenarenrecht aan het studeren
quote:
Ik wil ook weer iets met recht doen. Goed dat ik nog een minor te kiezen heb, ik hoop dat er iets met arbeidsrecht ofzo bij zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ondertussen ben ik braaf ambtenarenrecht aan het studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |