Dat is inderdaad nogal eens het probleem hier op FOK!.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
anderzijds blijven ze zulke domme opmerkingen maken en zo kortzichtig dat je tegen zoveel domheid niets kan beginnen...
Ja maar het vertalen naar een WK vind ik geen typ aids, maar gewoon ff stomquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook, ik heb alles typ aids dus het komt niet helemaal goed over![]()
Komen we daar gelukkig onder uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:57 schreef Goover het volgende:
Omdat jullie er zo om zeuren zal ik geen foto's plaatsen van mijn nieuwe kamer
neee doe welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:57 schreef Goover het volgende:
als er geen blote vrouwen op te zien zijn heb ik geen interessequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:57 schreef Goover het volgende:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lees aub even aandachtig de posts terug die over dit onderwerp gaan.. dan zal je zien dat ik het met je eens ben..
Bij mij levert die hilarische brieven opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
De jaarlijkse huurverhoging levert altijd hilarisch telefoon op![]()
Die krijg ik niet te zien, maar telefoon heeft een luidsprekerstandquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij mij levert die hilarische brieven op
OMG wat een mooie ramenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:01 schreef Goover het volgende:
Ok ok, omdat jullie zo aandringen
Tapijt leggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden voor een mooie lap stof of een poster.
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet verkeerd zeg!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:01 schreef Goover het volgende:
Ok ok, omdat jullie zo aandringen
Tapijt leggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gratis gamma vlag gaat nog vervangen worden voor een mooie lap stof of een poster.
[ afbeelding ]
op 11 hoog merk je niets van de warmte... straks lekker scooteren...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaag geen trek.. tis zo warm hierbinnen
Gelukkig hoef ik ook geen indruk op jou te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind die ramen ook stoer eigenlijk. Daarnaast zorgen vrouwen die termen als OMG in hun mond nemen bij mij wel voor een penis van het formaat heel koud water. Gadver!
De airco is koudquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaag geen trek.. tis zo warm hierbinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |