Eens, tenzij het 'uiers' zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
dan ben ik verbaasd als de persoon met kleinere borsten wordt uitgekozen.. (door een man dan)
Omdat ik het zo mensonterend vind om zo over vrouwen te praten. Als ze geen a-cup heeft moet ze maar "even" nieuwe tieten laten aanmeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lieverd, waarom schiet je nou in de verdediging? onderbewust worden borsten geloof ik ook vergeleken met vruchtbaarheid maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet ook wel dat er lelijke vrouwen met grote borsten zijn en andersom. Op het moment dat je 2 mooie vrouwen hebt en de een heeft grotere borsten en verder is alles identiek, dan ben ik verbaasd als de persoon met kleinere borsten wordt uitgekozen.. (door een man dan)
eensch.. ik heb liever een mooie cup-A dan van die grote hangende uiers hoor.. En al helemaal geen nepperts.. Dan ga je je toch afvragen of ze nog meer voor je verborgen wil houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo mensonterend vind om zo over vrouwen te praten. Als ze geen a-cup heeft moet ze maar "even" nieuwe tieten laten aanmeten.Dat vind ik gewoon zo'n onzin..
Nou ik vind borsten groter dan een C al niet meer zo mooi.
ben ik ook direct eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit soms ook verschil in... je kan een 'lelijk' zeikend wijf hebben, en een 'lelijk' vrolijk wijffie... maakt voor mij wel net het verschil.
Liever een avond op stap met een vrolijk, aardig 'lelijk' meisje dan een zeikend fotomodel. So to speak.
echt? Ik dacht dat jij een ontzettende knappe vent was, omdat ik de humor totaal mistequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik ook direct eens.
maar ik steek ook de hand in eigen boezem dat ik ook niet de knapste ben. vrouwen vinden humor bij de man ook belangrijk.. gelukkig barst ik daarvan
Hehe... ware het niet dat ik altijd te verlegen ben om grappen te maken... of om iets te zeggen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben ik ook direct eens.
maar ik steek ook de hand in eigen boezem dat ik ook niet de knapste ben. vrouwen vinden humor bij de man ook belangrijk.. gelukkig barst ik daarvan
Het gaat om dat moment hèquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
dat worden alle grote borsten op den duur..
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? Ik dacht dat jij een ontzettende knappe vent was, omdat ik de humor totaal miste
ik heb nergens beweerd dat ze het dan moeten vergroten. dat is gewoon bullshit. dat een vrouw ervoor kiest kan ik best begrijpen. en groter dan C hoeft echt niet te hangen. theezakjes heb je ook als B-cup geloof ik zo...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik het zo mensonterend vind om zo over vrouwen te praten. Als ze geen a-cup heeft moet ze maar "even" nieuwe tieten laten aanmeten.Dat vind ik gewoon zo'n onzin..
Nou ik vind borsten groter dan een C al niet meer zo mooi.
Er zijn genoeg meiden die je heus willen leren kennen, zodat je vanzelf wel humor krijgtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe... ware het niet dat ik altijd te verlegen ben om grappen te maken... of om iets te zeggen...
I'm fucked
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
echt? Ik dacht dat jij een ontzettende knappe vent was, omdat ik de humor totaal miste
Haha, daar zit ook wat inquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn genoeg meiden die je heus willen leren kennen, zodat je vanzelf wel humor krijgt
Dus je zegt nu dat ik een lelijk vent ben?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
jij hebt soms echt briljante opmerkingen
Blijkbaar wel want ik ben heus niet de enige die kleine borsten niet lelijk vind.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik vertolk hier niet mijn eigen mening....
moeilijke keuze geweest, hopelijk loop het allemaal goed. Maar het is waarschijnlijk het enige juiste om te doen. Good luck man!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb de knoop maar doorgehakt. Ik heb vakantie.
Ik zal eens mijn projectgroepje op de hoogte brengen. En hopen dat ik snel antwoord krijg van de docent die ik gemaild heb, zodat ik alles kan regelen en er ook echt niet meer heen hoef dit jaar.
En terwijl ik dit typ verdwijnt de zon achter de wolken.. lekker is dat.
Pwndquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat ik een lelijk vent ben?
verdraai mijn woorden eventjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want ik ben heus niet de enige die kleine borsten niet lelijk vind.
Welja, gaat allemaal goed komen. Die minor in jaar 5 doe ik wel even, ze zijn niet zo moelijk, maar ik wil wel graag iets leuks doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
moeilijke keuze geweest, hopelijk loop het allemaal goed. Maar het is waarschijnlijk het enige juiste om te doen. Good luck man!!
Oh, ik ben het dan niet helemaal met je eens, maar ik wil best even aangeven dat ik vind dat je helemaal niet seksistisch bent hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
waar is piet als je zn backup nodig heb dat ik helemaal niet seksistisch ben..?
als tijdelijke vervanger van piet doe je het dan goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik ben het dan niet helemaal met je eens, maar ik wil best even aangeven dat ik vind dat je helemaal niet seksistisch bent hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |