nee op 4 hoog hier welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op 11 hoog merk je niets van de warmte... straks lekker scooteren...
* Bootje84 jaloers is.. grmbl...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee op 4 hoog hier wel
Zometeen lekker motor rijden
Jupquote:
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwdquote:
Danku, dat vind ik nou ookquote:
Jammer de bammer!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Mis ik net een hele discussie over borsten..
No shitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Jup
[..]
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwd![]()
[..]
Danku, dat vind ik nou ook
jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Mis ik net een hele discussie over borsten..
Dat kan niet, zij was dronken en ik drink niet. Daarnaast ga ik niet na 1 avond zomaar met mensen mee naar het strand om aan dat soort dingen mee te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je woont dan ook te dicht bij zee om zulke dingen te proberen, daar zouden vast Nathalie Holloway tavarelen van komen!
Water en vuur....
Oh-my-god is van Janice en zo heet ik nietquote:
uhm.. hoe spreek je je naam dan uit? Ik dacht aan Jenis zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh-my-god is van Janice en zo heet ik nieten zo spreek je mijn naam ook niet uit
Alleen heeft een huis uit 1910 ook nadelenquote:
Laat ik daar maar niet aan beginnen, moet nog sportenquote:
Jij welquote:
Denice zonder D met een Tje van Tjechenië (of hoe schrijf je datquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. hoe spreek je je naam dan uit? Ik dacht aan Jenis zeg maar
doe het gewoon eens in spreektaalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij welIk wil ook fietsen
Dan zou ik niet zo ver van mn huis werken
![]()
[..]
Denice zonder D met een Tje van Tjechenië (of hoe schrijf je dat)
Als we even aannemen dat je het over een land ten oosten van Duitsland hebt, dan heet dat gewoon Tsjechië.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
Denice zonder D met een Tje van Tjechenië (of hoe schrijf je dat)
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe het gewoon eens in spreektaal
Nu zou ik zeggen Tjenieze
Dat spreek je uit als de e van elke maar het is meer een uhquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als we even aannemen dat je het over een land ten oosten van Duitsland hebt, dan heet dat gewoon Tsjechië.
Deniesssquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:17 schreef Yesse het volgende:
Mensen, we kunnen Denice toch wel uitspreken? Is toch niet zo moeilijk
Ik weet niet wanneer ons huis gebouwd is, hij staat nu wel op de nominatie voor de monumentenlijst, dat is wel stoer!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Goover het volgende:
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwd![]()
.nl!quote:
EN dan een nieuwen krijgen?? Damnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ons huis gebouwd is, hij staat nu wel op de nominatie voor de monumentenlijst, dat is wel stoer!
Verder heb ik net een nieuwe N73 gekregen, mij oude was in het bier gevallen en onherstelbaar beschadigd. Wel leuk een nieuw toestel op 6 mei terwijl je 1 juni weer een nieuwe uitzoeken mag!
Hij viel precies in de net voor me neergezette amsterdammer! De winkel weet er alles van maar daar ben ik nu eenamal voor verzekerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
EN dan een nieuwen krijgen?? Damn
Haha, wel netjes danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij viel precies in de net voor me neergezette amsterdammer! De winkel weet er alles van maar daar ben ik nu eenamal voor verzekerd!
precies hetzelfde zeg ik ook altijd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die namen uitsprekenIk zeg altijd gewoon: psst, meisje
Is dat je geheimquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die namen uitsprekenIk zeg altijd gewoon: psst, meisje
Nee, ik zeg het nu toch?quote:
Johquote:
Die website bestond tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |