"Oh - My - God" & Yenice =quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast zorgen vrouwen die termen als OMG in hun mond nemen bij mij wel voor een penis van het formaat heel koud water.
Je woont dan ook te dicht bij zee om zulke dingen te proberen, daar zouden vast Nathalie Holloway tavarelen van komen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik ook geen indruk op jou te maken![]()
nee op 4 hoog hier welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op 11 hoog merk je niets van de warmte... straks lekker scooteren...
* Bootje84 jaloers is.. grmbl...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee op 4 hoog hier wel
Zometeen lekker motor rijden
Jupquote:
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwdquote:
Danku, dat vind ik nou ookquote:
Jammer de bammer!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Mis ik net een hele discussie over borsten..
No shitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Jup
[..]
Het zijn nog de originele ramen van toen het huis rond 1910 werd gebouwd![]()
[..]
Danku, dat vind ik nou ook
jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Mis ik net een hele discussie over borsten..
Dat kan niet, zij was dronken en ik drink niet. Daarnaast ga ik niet na 1 avond zomaar met mensen mee naar het strand om aan dat soort dingen mee te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je woont dan ook te dicht bij zee om zulke dingen te proberen, daar zouden vast Nathalie Holloway tavarelen van komen!
Water en vuur....
Oh-my-god is van Janice en zo heet ik nietquote:
uhm.. hoe spreek je je naam dan uit? Ik dacht aan Jenis zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh-my-god is van Janice en zo heet ik nieten zo spreek je mijn naam ook niet uit
Alleen heeft een huis uit 1910 ook nadelenquote:
Laat ik daar maar niet aan beginnen, moet nog sportenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |