Johquote:
Die website bestond tochquote:
Wat zeg je?quote:
geen punt bij karweiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gamma!
Dat ik moe/verrot/brak/kapot/duf was -->
Oh dat jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gamma!
Dat ik moe/verrot/brak/kapot/duf was -->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Hoeft niet perse groot te zijn dusquote:mem (de; memmen; memmetje)
1 (informeel) borst
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Deansensitized het volgende:Nee, dat had je niet hoeven vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:48 schreef Deansensitized het volgende:
Slaat niet juist de term 'memmen' op grote borsten? Dus iets 'kleins' nu groot gaan noemen... beetje kromme titelIn some sort of crazy way verwacht ik ook dat die term daaruit ontstaan is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaarquote:
Doe je snelquote:
Ik ben er nog steeds niet uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het echt met een harde T? Nog nooit van gehoord
45 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je snel
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit
Naja, dit is een pruik hoorquote:
Hihihi dat moet je zelf weten. Het misstaat je nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, dit is een pruik hoor
Even kijken hoe langer haar mij staat... sommigen vinden het nog wel cool ook
Zit er namelijk aan te denken het te laten groeien
Doen? Niet doen?
"Effe knuffelen"quote:
quote:
Ik zit gewoon lekker Friends te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Yesse het volgende:
Het is wel ingekakt he ? Nu het weer lekker weer is
Ja Fok is inderdaad traagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker Friends te kijken
En fok is traag
Jij hebt op msn anders ook niks te vertellenquote:
Goeie vraagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Kees, waarom doet Veenstra! Veenstra! geen pre-late night meer trouwens?
Keelpijn?quote:
Ik heb wel wat andersquote:
Ik weet dat je niet drinkt, maar even een Beerenburgje of Jägermeistertje, dat helpt echt!quote:
quote:
Mn ouders drinken ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet drinkt, maar even een Beerenburgje of Jägermeistertje, dat helpt echt!
Ik dacht ook ietsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat jullie daar niet eerder over vallen
Nu ben ik een keer eerst
Warme melk met honingquote:
Buren? Oom? Tante? Oma? Nicht? Neef? Chinees op de hoek?quote:
De Chinees bij ons op de hoek, heeft een aardige drankvoorraadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Buren? Oom? Tante? Oma? Nicht? Neef? Chinees op de hoek?
Ik probeer alleen maar te helpen hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Warme melk![]()
Thee met honing![]()
Maar tanden al gepoetst enzo
.
Pyamaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Buren? Oom? Tante? Oma? Nicht? Neef? Chinees op de hoek?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen he [ afbeelding ] .
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef Californium het volgende:
goedenavond! drukke dag gehad vandaag en nu al spierpijn in me kuiten van het sporten...
hoe is het hier?
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
Ik heb geen spierpijn![]()
Ook niet gesport trouwens
Ik vind van welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Of is elke dag 2x5km fietsen ook sporten?
No pain, no gainquote:
Je hebt ieder geval je 30min beweging gehaaldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Of is elke dag 2x5km fietsen ook sporten?
Niet denken dat het om jou gaat hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef Yesse het volgende:
*kuch
Waarom wordt het hier gezellig als ik wil gaan slapen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Morgen een orienterend gesprek met een bedrijf, maar uit hij mailtje die ik hier ontving, bleek het meer een sollicitatiegesprek te zijn.
Hjälp.. Morgen meteen maar tijdens het gesprek duidelijk maken, dat het naar mij toe als een orienterend gesprek is gecommuniceerd. Het is via zo'n carierresite bemiddeld.
Maar een sollicitatiegesprek kan toch ook oriénterend zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Morgen een orienterend gesprek met een bedrijf, maar uit hij mailtje die ik hier ontving, bleek het meer een sollicitatiegesprek te zijn.
Hjälp.. Morgen meteen maar tijdens het gesprek duidelijk maken, dat het naar mij toe als een orienterend gesprek is gecommuniceerd. Het is via zo'n carierresite bemiddeld.
Ik zie alleen een 3quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
Me droomvrouw staat nu vast in me avatar!
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |