Is ook zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:11 schreef remlof het volgende:
Ow en tipsch, ik heb je TT veranderd, maar je had ook best zelf een nieuw feedbacktopic mogen openen hoor
Mooi Peter!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Spanje.
[ afbeelding ]
Plamuurzuur.
Geeft niet hoor heb ook een gum fobiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Spanje.
[ afbeelding ]
Plamuurzuur.
Ach... wij hebben die discussie al lang en breed gehad, en er staat al zoveel onzin in.. laat het maar lekker in Onzin blijven ook dan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef kahaarin het volgende:
Moet deze: Huub en Claire en NIET getrouwd misschien ergens hier in DGK? Nu wordt het niet gesnapt, en is er een hoop gebagger in dat topic.
Ook goed, opgelost, slotje!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... wij hebben die discussie al lang en breed gehad, en er staat al zoveel onzin in.. laat het maar lekker in Onzin blijven ook dan.
Post mortem gecorrigeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
DGK [COS # 3675] Volgens Brian wordt Huub vader
De TT moet zijn: Volgens Brian wordt Huub vader
Dark (TS) heeft zelf al voorgesteld om in de COS met (het juiste) nummer door te gaan...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
DGK [COS # 3676] Brian slaat Tommy is te laat.
DGK [COS # 3677] De butler gebeukt? is ook te laat.
Brian slaat weer! is de eerste COS maar de TT moet nog een beetje aangepast worden.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?
Done.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:50 schreef Prospera het volgende:
Mag deze: [COS # 3679] Wat een ego's vliegen er rond
veranderd worden in Wat een ego's vliegen er rond?
TY
Laat die mongolen-TT's toch gewoon staan.quote:
Op 22 mei is volgens mij een halve finale van het songfestival!quote:
Coolquote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Op 22 mei is volgens mij een halve finale van het songfestival!
Was een verzoek van de topicstarter, derhalve ingewilligdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Laat die mongolen-TT's toch gewoon staan.
FFS.
Fair enough, maar de TT's.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:14 schreef remlof het volgende:
Was een verzoek van de topicstarter, derhalve ingewilligd
En nee jongens, dit is geen slowchat topic.
Dan is er vast wel ergens in de wereld een BB aan de gang, met een beetje geluk ook voorzien van streamsquote:
Ja ha!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
noekje Terug van het Vakantie Paradijs!
Heb ze verwijderd uit de updates. Als ze verder willen praten dan gaan ze maar naar codus.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef Disana het volgende:
Eerst was er een pisnicht, nu hebben we een fimpje plus discussie in Updates. Maar dat hoort hier:
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) # 4
Verplaatsen, kan dat?
Nee idd dit is een officieel reltopic, waar veel te weinig gebruik van gemaakt is?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En nee jongens, dit is geen slowchat topic.
WTF is dit voor code taalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef mspoez het volgende:
Ja! Disana, danks! Ik was aan het zoeken waar dat moest, heb nu bergje modder uit de FB bij me en kom het hier weer proberen!
Toch wel lachen, dat er zelfs zonder streams nog dubbele COSsen worden geopend.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:00 schreef mootie het volgende:
[COS#3709] Zonder streams en met nog meer speculaasjes!
Too late
De streams zijn gestopt, en jawel: de dubbele en tripple COS-sen vliegen je om de oren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:53 schreef Leandra het volgende:
En het was dit keer een 5 minuten situatie, maar wel weer 2 COSsen
Deze kan dicht wegens net te laat: [COS #3710] DGK is hermetisch gesloten, maar de COS is open
Krijg ik nog FB in FBquote:Op woensdag 14 mei 2008 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wanneer gaat het hier trouwens dicht?![]()
Ja, doe maar. Dat weet ik nou nl weer wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg ik nog FB in FB
Of zal ik de volgende keer maar gewoon een nummerwissel aanvragen?
Natuurlijk!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand a.u.b het woordje "reguilere" corrigeren in "reguliere" voor de uitzending van vandaag.![]()
De eerste en de derde hebben foute of geen spaties.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Leandra het volgende:
[COS # 3719] Waar blijven de streams
en
[COS #3719] Claire weg, Huub onderaan
en
[COS#3719] Waar de streams weer lopen!
En dan te bedenken dat ze allevier een foutloze TT hadden![]()
![]()
![]()
Nope, de eerste klopt helemaal, in de 2de ontbreekt een spatie, en idd... in de 3de ontbreken 2 spatiesquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
De eerste en de derde hebben foute of geen spaties.
Eerste is fout, kijk maar naar de TT van dit topic.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
Nope, de eerste klopt helemaal, in de 2de ontbreekt een spatie, en idd... in de 3de ontbreken 2 spaties![]()
In de eerste ontbreekt hoogstens het vraagteken aan het eind van de zin
Spazieren du!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Disana het volgende:
Er hoort gewoon geen spatie tussen hekje en getal. Ook al is het hier wel tijden zo gedaan, en wordt het nog steeds zo gedaan
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Het nalezen van een COS is niet zo leuk zo. Ik moet nog iets van 300 posts bijlezen, en heb zoiets van "graag snel deleten wat ik niet leuk vind om te lezen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |