Is ook zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:11 schreef remlof het volgende:
Ow en tipsch, ik heb je TT veranderd, maar je had ook best zelf een nieuw feedbacktopic mogen openen hoor
Mooi Peter!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Spanje.
[ afbeelding ]
Plamuurzuur.
Geeft niet hoor heb ook een gum fobiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Spanje.
[ afbeelding ]
Plamuurzuur.
Ach... wij hebben die discussie al lang en breed gehad, en er staat al zoveel onzin in.. laat het maar lekker in Onzin blijven ook dan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef kahaarin het volgende:
Moet deze: Huub en Claire en NIET getrouwd misschien ergens hier in DGK? Nu wordt het niet gesnapt, en is er een hoop gebagger in dat topic.
Ook goed, opgelost, slotje!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... wij hebben die discussie al lang en breed gehad, en er staat al zoveel onzin in.. laat het maar lekker in Onzin blijven ook dan.
Post mortem gecorrigeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
DGK [COS # 3675] Volgens Brian wordt Huub vader
De TT moet zijn: Volgens Brian wordt Huub vader
Dark (TS) heeft zelf al voorgesteld om in de COS met (het juiste) nummer door te gaan...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
DGK [COS # 3676] Brian slaat Tommy is te laat.
DGK [COS # 3677] De butler gebeukt? is ook te laat.
Brian slaat weer! is de eerste COS maar de TT moet nog een beetje aangepast worden.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
In opwinding ben ik vergeten, nummers and all, dus deze dan maar?
Done.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:50 schreef Prospera het volgende:
Mag deze: [COS # 3679] Wat een ego's vliegen er rond
veranderd worden in Wat een ego's vliegen er rond?
TY
Laat die mongolen-TT's toch gewoon staan.quote:
Op 22 mei is volgens mij een halve finale van het songfestival!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |