Gaat Huub met zijn voet in het verband toch kickboksen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:08 schreef T-lex het volgende:
Huub denkt dat hij het 3 rondes vol gaat houden in de ring...
De FEBO begint in de herhaling te vallen met hun scriptjes. Stekker gaat er geen moment te vroeg uit.quote:
Het is fricking donderdag. Binnen 36 uur is er toch helemaal geen vuiltje aan de lucht? En een dagje daarna is de kans ook klein, volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
Bedankt Varen.
Ze denken werkelijk dat ze een primeur van heb ik jou daar hebben. Alleen maar omdat de pil van woensdag er nog in zit, moet Claire wel zwanger zijn of worden. En ze gáán er maar over door.
Ja, Amanda houdt er een chic taalgebruik op na, is een echte dame in de dopquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Amanda: Zij vindt mij al zo doortrapt, en ik naai d'r elke keer weer.
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.
Het zal wel weer verboden worden door dat hokje.![]()
![]()
Oooooh. Joh, dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens Brian wordt Huub vader, zo moest het
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
Ja hoor baby script![]()
21:05 - Bittere pil
De verdachtmakingen van Ricardo rondom Claires zwangerschap zetten Amanda aan het denken. Ze rent naar de slaapkamer en grijpt de pilstrip van Claire. Tot haar grote schrik ziet ze dat die van woensdag er nog in zit, terwijl het natuurlijk al donderdag is… “Claire is zwanger!”, gilt Amanda over het terras, met het bewijs in haar hand. “Kijk dan! Ze is de woensdag vergeten!”, roept ze. Claire speelt het spel mee. “Klopt, ik had helemaal geen zin om dat ding te slikken”, zegt ze nonchalant. Teleurgesteld gaat Amanda daarom maar naar Jaap. “Kijk dan! Het is echt zo!”, roept ze tegen Jaap, die het uiteraard volledig met haar eens is. “Wij weten hoe het zit!”, lacht Huub op de achtergrond tevreden naar Claire...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.
Het zal wel weer verboden worden door dat hokje.![]()
![]()
De onnavolgbare creativiteit van DGK_REDACTIE!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
Ja hoor baby script![]()
21:05 - Bittere pil
De verdachtmakingen van Ricardo rondom Claires zwangerschap zetten Amanda aan het denken. Ze rent naar de slaapkamer en grijpt de pilstrip van Claire. Tot haar grote schrik ziet ze dat die van woensdag er nog in zit, terwijl het natuurlijk al donderdag is… “Claire is zwanger!”, gilt Amanda over het terras, met het bewijs in haar hand. “Kijk dan! Ze is de woensdag vergeten!”, roept ze. Claire speelt het spel mee. “Klopt, ik had helemaal geen zin om dat ding te slikken”, zegt ze nonchalant. Teleurgesteld gaat Amanda daarom maar naar Jaap. “Kijk dan! Het is echt zo!”, roept ze tegen Jaap, die het uiteraard volledig met haar eens is. “Wij weten hoe het zit!”, lacht Huub op de achtergrond tevreden naar Claire...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |