Toch wel lachen, dat er zelfs zonder streams nog dubbele COSsen worden geopend.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:00 schreef mootie het volgende:
[COS#3709] Zonder streams en met nog meer speculaasjes!
Too late
De streams zijn gestopt, en jawel: de dubbele en tripple COS-sen vliegen je om de oren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:53 schreef Leandra het volgende:
En het was dit keer een 5 minuten situatie, maar wel weer 2 COSsen
Deze kan dicht wegens net te laat: [COS #3710] DGK is hermetisch gesloten, maar de COS is open
Krijg ik nog FB in FBquote:Op woensdag 14 mei 2008 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wanneer gaat het hier trouwens dicht?![]()
Ja, doe maar. Dat weet ik nou nl weer wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg ik nog FB in FB
Of zal ik de volgende keer maar gewoon een nummerwissel aanvragen?
Natuurlijk!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand a.u.b het woordje "reguilere" corrigeren in "reguliere" voor de uitzending van vandaag.![]()
De eerste en de derde hebben foute of geen spaties.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Leandra het volgende:
[COS # 3719] Waar blijven de streams
en
[COS #3719] Claire weg, Huub onderaan
en
[COS#3719] Waar de streams weer lopen!
En dan te bedenken dat ze allevier een foutloze TT hadden![]()
![]()
![]()
Nope, de eerste klopt helemaal, in de 2de ontbreekt een spatie, en idd... in de 3de ontbreken 2 spatiesquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
De eerste en de derde hebben foute of geen spaties.
Eerste is fout, kijk maar naar de TT van dit topic.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
Nope, de eerste klopt helemaal, in de 2de ontbreekt een spatie, en idd... in de 3de ontbreken 2 spaties![]()
In de eerste ontbreekt hoogstens het vraagteken aan het eind van de zin
Spazieren du!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Disana het volgende:
Er hoort gewoon geen spatie tussen hekje en getal. Ook al is het hier wel tijden zo gedaan, en wordt het nog steeds zo gedaan
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Het nalezen van een COS is niet zo leuk zo. Ik moet nog iets van 300 posts bijlezen, en heb zoiets van "graag snel deleten wat ik niet leuk vind om te lezen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |