quote:Sly (Vandaag om 22:14:34) Reageren
Nowlive Mastermind
(Online)
Ik krijg nu net door dat Huub eruit gestemd is, ik probeer te achterhalen of het echt zo is
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vader, moeder en Joris gesignaleerd in de Witte Bergen
bron: een kennis die me belde
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
had net joris aan de telefoon en die zat thuis saw 4 te kijken, donderdag gaat er pas iemand uit
Ben, vriend van Huub
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Op VOL gaat het gerucht dat mamanda bij de poort staat.
quote:Onze laatste bron die dus dicht bij het vuur zit heeft het erover dat er iemand de koffer met geld heeft genomen , naam is bekend maar houden we nog even stil totdat we het zeker weten.
bron NL
De spaning stijgt...maar straks weten we het allemaal zeker wantquote:Van mediawatchers (?):
Claire is opgehaald door Theo, ze heeft een koffer geld genomen
van NLquote:Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat.
Maar ze zullen de anderen meer punten geven dan Claire, dus veel zal ze niet krijgen. Daarom denk ik dat het maximum van Claire aan Huub dan meer zal zijn. Maar ik lees net dat ze niet eens in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dus die afspraak tussen Huub en Claire zou dan behoorlijk dom zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Claire kan ook punten krijgen van Amanda, Brian en Jaap.
Lol. lol. En deze bron is wél betrouwbaarm net als die eerste!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Sly (Vandaag om 23:19:21) Reageren
Nowlive Mastermind
(Online)
Er is contact met familie geweest en er is nog niemand uit, morgenavond gaat dat pas gebeuren als de familie erbij is. Dit nieuws is wel betrouwbaar.
De eerste bron was ONJUISTE INFOquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
De eerste bron was onjuiste info staat er nu op now life.Maar wat was de eerste bron.
Het is meer logisch om Claire meer punten te geven dan de andere, sterkere spelers. Voor Claire, zo denken ze, komen toch niet veel smsjes binnen.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze zullen de anderen meer punten geven dan Claire, dus veel zal ze niet krijgen. Daarom denk ik dat het maximum van Claire aan Huub dan meer zal zijn. Maar ik lees net dat ze niet eens in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dus die afspraak tussen Huub en Claire zou dan behoorlijk dom zijn.
Maar goed, we zullen wel zien donderdag.
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als Huub vanavond is vertrokken... hij had echt álles over voor dat spel, zelfs een huwelijk met Claire. Uiteraard met koude uitsluiting, zodat zij niet aan zijn prijzengeld zou kunnen komen na de finale, en hij veilig van d'r zou kunnen scheiden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze zullen de anderen meer punten geven dan Claire, dus veel zal ze niet krijgen. Daarom denk ik dat het maximum van Claire aan Huub dan meer zal zijn. Maar ik lees net dat ze niet eens in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dus die afspraak tussen Huub en Claire zou dan behoorlijk dom zijn.
Tis me ook niet helemaal duidelijk meer. Over het zooitje met de meest de punten maakt het publiek het uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.starmanproductions.nl/kristallenbol/kristallenbol.html
Alles is best als Huub maar blijft zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:24 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
De eerste bron was ONJUISTE INFO
sterre nl
dus huub is er niet uit
En zit hij voor eeuwig vast aan Claire om een graantje mee te pikken, mag hij nooit meer dronken worden en nooit meer naar andere vrouwen kijken.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als Huub vanavond is vertrokken... hij had echt álles over voor dat spel, zelfs een huwelijk met Claire. Uiteraard met koude uitsluiting, zodat zij niet aan zijn prijzengeld zou kunnen komen na de finale, en hij veilig van d'r zou kunnen scheiden.
Maar nu moet Huub er zelf uit, gaat Claire er met het geld vandoor, en dankzij zijn eigen list, ziet Huub er geen cent van terug.
Klopt, maar zullen ze dan niet bang zijn zelf te weinig punten te krijgen en eruit te vliegen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is meer logisch om Claire meer punten te geven dan de andere, sterkere spelers. Voor Claire, zo denken ze, komen toch niet veel smsjes binnen.....
En hij mag over 8 maanden thuis op baby-claire passen, omdat Claire zelf te druk is met alle media-aandachtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zit hij voor eeuwig vast aan Claire om een graantje mee te pikken, mag hij nooit meer dronken worden en nooit meer naar andere vrouwen kijken.....
Als jij serieus denkt dat Claire kan winnen dan ben je nog naïever dan Huub die bleef geloven dat hij een eerlijke kans zou krijgen van de Febo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als Huub vanavond is vertrokken... hij had echt álles over voor dat spel, zelfs een huwelijk met Claire. Uiteraard met koude uitsluiting, zodat zij niet aan zijn prijzengeld zou kunnen komen na de finale, en hij veilig van d'r zou kunnen scheiden.
Maar nu moet Huub er zelf uit, gaat Claire er met het geld vandoor, en dankzij zijn eigen list, ziet Huub er geen cent van terug.
Zit je in de private of in het kantoor??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben stiekem Huub zelf, dus heb dat niet nodig
Bij Jensen zei hij al dat ze het ná het programma even gaan aanzien en als het niets wordt gaan ze uit elkaar. Die gaan dus uit elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zit hij voor eeuwig vast aan Claire om een graantje mee te pikken, mag hij nooit meer dronken worden en nooit meer naar andere vrouwen kijken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |