quote:Sly (Vandaag om 22:14:34) Reageren
Nowlive Mastermind
(Online)
Ik krijg nu net door dat Huub eruit gestemd is, ik probeer te achterhalen of het echt zo is
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vader, moeder en Joris gesignaleerd in de Witte Bergen
bron: een kennis die me belde
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
had net joris aan de telefoon en die zat thuis saw 4 te kijken, donderdag gaat er pas iemand uit
Ben, vriend van Huub
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Op VOL gaat het gerucht dat mamanda bij de poort staat.
quote:Onze laatste bron die dus dicht bij het vuur zit heeft het erover dat er iemand de koffer met geld heeft genomen , naam is bekend maar houden we nog even stil totdat we het zeker weten.
bron NL
De spaning stijgt...maar straks weten we het allemaal zeker wantquote:Van mediawatchers (?):
Claire is opgehaald door Theo, ze heeft een koffer geld genomen
van NLquote:Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat.
Maar ze zullen de anderen meer punten geven dan Claire, dus veel zal ze niet krijgen. Daarom denk ik dat het maximum van Claire aan Huub dan meer zal zijn. Maar ik lees net dat ze niet eens in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dus die afspraak tussen Huub en Claire zou dan behoorlijk dom zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Claire kan ook punten krijgen van Amanda, Brian en Jaap.
Lol. lol. En deze bron is wél betrouwbaarm net als die eerste!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Sly (Vandaag om 23:19:21) Reageren
Nowlive Mastermind
(Online)
Er is contact met familie geweest en er is nog niemand uit, morgenavond gaat dat pas gebeuren als de familie erbij is. Dit nieuws is wel betrouwbaar.
De eerste bron was ONJUISTE INFOquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
De eerste bron was onjuiste info staat er nu op now life.Maar wat was de eerste bron.
Het is meer logisch om Claire meer punten te geven dan de andere, sterkere spelers. Voor Claire, zo denken ze, komen toch niet veel smsjes binnen.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze zullen de anderen meer punten geven dan Claire, dus veel zal ze niet krijgen. Daarom denk ik dat het maximum van Claire aan Huub dan meer zal zijn. Maar ik lees net dat ze niet eens in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dus die afspraak tussen Huub en Claire zou dan behoorlijk dom zijn.
Maar goed, we zullen wel zien donderdag.
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als Huub vanavond is vertrokken... hij had echt álles over voor dat spel, zelfs een huwelijk met Claire. Uiteraard met koude uitsluiting, zodat zij niet aan zijn prijzengeld zou kunnen komen na de finale, en hij veilig van d'r zou kunnen scheiden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze zullen de anderen meer punten geven dan Claire, dus veel zal ze niet krijgen. Daarom denk ik dat het maximum van Claire aan Huub dan meer zal zijn. Maar ik lees net dat ze niet eens in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dus die afspraak tussen Huub en Claire zou dan behoorlijk dom zijn.
Tis me ook niet helemaal duidelijk meer. Over het zooitje met de meest de punten maakt het publiek het uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.starmanproductions.nl/kristallenbol/kristallenbol.html
Alles is best als Huub maar blijft zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:24 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
De eerste bron was ONJUISTE INFO
sterre nl
dus huub is er niet uit
En zit hij voor eeuwig vast aan Claire om een graantje mee te pikken, mag hij nooit meer dronken worden en nooit meer naar andere vrouwen kijken.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als Huub vanavond is vertrokken... hij had echt álles over voor dat spel, zelfs een huwelijk met Claire. Uiteraard met koude uitsluiting, zodat zij niet aan zijn prijzengeld zou kunnen komen na de finale, en hij veilig van d'r zou kunnen scheiden.
Maar nu moet Huub er zelf uit, gaat Claire er met het geld vandoor, en dankzij zijn eigen list, ziet Huub er geen cent van terug.
Klopt, maar zullen ze dan niet bang zijn zelf te weinig punten te krijgen en eruit te vliegen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is meer logisch om Claire meer punten te geven dan de andere, sterkere spelers. Voor Claire, zo denken ze, komen toch niet veel smsjes binnen.....
En hij mag over 8 maanden thuis op baby-claire passen, omdat Claire zelf te druk is met alle media-aandachtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zit hij voor eeuwig vast aan Claire om een graantje mee te pikken, mag hij nooit meer dronken worden en nooit meer naar andere vrouwen kijken.....
Als jij serieus denkt dat Claire kan winnen dan ben je nog naïever dan Huub die bleef geloven dat hij een eerlijke kans zou krijgen van de Febo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als Huub vanavond is vertrokken... hij had echt álles over voor dat spel, zelfs een huwelijk met Claire. Uiteraard met koude uitsluiting, zodat zij niet aan zijn prijzengeld zou kunnen komen na de finale, en hij veilig van d'r zou kunnen scheiden.
Maar nu moet Huub er zelf uit, gaat Claire er met het geld vandoor, en dankzij zijn eigen list, ziet Huub er geen cent van terug.
Zit je in de private of in het kantoor??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben stiekem Huub zelf, dus heb dat niet nodig
Bij Jensen zei hij al dat ze het ná het programma even gaan aanzien en als het niets wordt gaan ze uit elkaar. Die gaan dus uit elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zit hij voor eeuwig vast aan Claire om een graantje mee te pikken, mag hij nooit meer dronken worden en nooit meer naar andere vrouwen kijken.....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Jensen zei hij al dat ze het ná het programma even gaan aanzien en als het niets wordt gaan ze uit elkaar. Die gaan dus uit elkaar.
Ik denk ook niet dat Claire een kans maakt, maar Huub, Jaap, Brian en Amanda gun ik het ABSOLUUT niet om te winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat Claire kan winnen dan ben je nog naïever dan Huub die bleef geloven dat hij een eerlijke kans zou krijgen van de Febo.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is één scenario mogelijk waarin ik Claire nog wel zie winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat Claire kan winnen dan ben je nog naïever dan Huub die bleef geloven dat hij een eerlijke kans zou krijgen van de Febo.
Het is wel grappig eigenlijk. Ze weten wie ze de meeste en de minste punten willen geven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar zullen ze dan niet bang zijn zelf te weinig punten te krijgen en eruit te vliegen?
Ik weet niet exact hoe het zit met die punten, maar zo kwam het op me over. Of zijn die anderen al zo zeker van hun zaak?
De enige die geld zou aannemen is Claire volgens mij. De rest denkt wel een redelijke kans te maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:29 schreef Spaarne het volgende:
Onze laatste bron die dus dicht bij het vuur zit heeft het erover dat er iemand de koffer met geld heeft genomen ....
Ik denk dat deze halve finale gewoon doorgestoken kaart is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar zullen ze dan niet bang zijn zelf te weinig punten te krijgen en eruit te vliegen?
Ik weet niet exact hoe het zit met die punten, maar zo kwam het op me over. Of zijn die anderen al zo zeker van hun zaak?
Huub kennende wel ja. Zielig voor die immer naieve Claire wel. Die gelooft er echt in.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Jensen zei hij al dat ze het ná het programma even gaan aanzien en als het niets wordt gaan ze uit elkaar. Die gaan dus uit elkaar.
Ik denk juist Jaap. Claire wil te graag bij Huub blijven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De enige die geld zou aannemen is Claire volgens mij. De rest denkt wel een redelijke kans te maken.
Jaap zou volgens mij ook gaan voor een ton.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De enige die geld zou aannemen is Claire volgens mij. De rest denkt wel een redelijke kans te maken.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:29 schreef Spaarne het volgende:
Van NL razende reporters
.......
De laatste bron is betrouwbaar, DIE VAN DE KOFFER DUS
Er is contact met familie geweest en er is nog niemand uit, morgenavond gaat dat pas gebeuren als de familie erbij is. Dit nieuws is wel betrouwbaar.
Dan is de kooi nu leegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:23 schreef BlueStar het volgende:
avond vol!
op fok staat een bericht dat jaap wordt opgehaald door cora. iemand kreeg een smsje van een vriendin wiens man ook in dat gat woont waar cora woont...
Als je bij Jensen al met de mogelijkheid komt dat het na de kooi snel afgelopen is met het huwelijk, dan zegt mij dat wel genoeg ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Huub kennende wel ja. Zielig voor die immer naieve Claire wel. Die gelooft er echt in.
En als Amanda slim is, zij ook. Want dan gaan haar stemmen naar Brian. Dan wint ie zeker. En hebben ze dubbel geld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap zou volgens mij ook gaan voor een ton.....
Dat is dom, zowel van Jaap en Amanda. Die twee hadden elkaar op één moeten zetten om nog kans te kunnen maken tegen Huub en Brianquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Het is wel grappig eigenlijk. Ze weten wie ze de meeste en de minste punten willen geven.
Maar ervanuitgaand dat er inderdaad een staffel is, zullen er ook andere punten verdeeld moeten worden.
En Amanda die zo dicht bij Jaap zit qua popipoll zal hem NOOIT veel punten gunnen...sterker nog, ze gunnen alleen elkaar punten en de rest helemaal niet...en toch zijn dit tussenpunten heel belangrijk!
We weten trouwens niet eens op basis waarvan er iemand naar huis gaat vanavond... zou het een ontslagronde zijn? Een vaardigheidstest? Een stemronde? Bij een vaardigheidstest zou ook een populair iemand kunnen verliezen. Een ontslagronde krijgen ze nooit unaniem, en een stemronde... zou wel eens in het nadeel van Huub uit kunnen pakken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat deze halve finale gewoon doorgestoken kaart is.
Ik denk niet dat Huub in staat is qua sms'jes/telefoontjes op te kunnen tegen het charmeoffensief dat is ingezet om Sint Brian aan de overwinning te helpen. De andere kandidaten halen samen nog minder stemmen dan Huub in zijn eentje, dus de grootste crimineel uit de gouden kooi gaat er met het geld vandoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is één scenario mogelijk waarin ik Claire nog wel zie winnen.
Namelijk, als het zou blijken dat het hele 'oh huub, ik hou zoveel van je... en ja, dat met die hoer was dom, en dat met chantal ook, en dat met mijn moeder ook, maar hihihi nu ben je van mij'-act één grote acteerprestatie geweest is, en dat zij met Huub getrouwd is voor het spel.
Anders zie ik het niet gebeuren, maar het is wel leuk om erover te fantaseren.
Dát geloof ik dus niet... staan er nóg meer razende reporters op de stoep.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Sly (Vandaag om 23:19:21) Reageren
Nowlive Mastermind
(Online)
Die ziet ze over een week toch weer. Als Claire slim is weet ze dat ze kansloos is. Jaap en Amanda zijn ook kansloos volgens mij, maar die zijn zelf misschien een beetje blind daarvoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk juist Jaap. Claire wil te graag bij Huub blijven.
Die komt er donderdag pas bijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
Is Mrs bridget Oud Belegen alweer gespot ? Die zal toch ook ongeschonden de villa proberen te verlaten ?
Ja, maar daar is Amanda wel heel straight in. Ze wil gewoon winnen en gaat dan ook voor die winst. Het geld op zich heeft ze volgens mij helemaal niet nodig....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:34 schreef Spaarne het volgende:
[..]
En als Amanda slim is, zij ook. Want dan gaan haar stemmen naar Brian. Dan wint ie zeker. En hebben ze dubbel geld.
Wil je de info uit haar martelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
Is Mrs bridget Oud Belegen alweer gespot ? Die zal toch ook ongeschonden de villa proberen te verlaten ?
Ik zou het helemaal niet mooi vinden als Huub moet vertrekken, de enige echte winnaar van DGK.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'geduld hebben' een vaardigheid is die bij Claire een beetje is ondervertegenwoordigdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ziet ze over een week toch weer. Als Claire slim is weet ze dat ze kansloos is. Jaap en Amanda zijn ook kansloos volgens mij, maar die zijn zelf misschien een beetje blind daarvoor.
Brian is er toch nog in?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef Py het volgende:
Lizzy - dinsdag 13 mei 2008 @ 23:25 quote:
[..Jaap opgehaald...]
Dan is de kooi nu leeg
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap zou volgens mij ook gaan voor een ton.....
Brian is er nog steeds......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef Py het volgende:
Lizzy - dinsdag 13 mei 2008 @ 23:25 quote:
[..]
Dan is de kooi nu leeg
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel plezier FokDuty calls
![]()
![]()
![]()
geweldige cossen vanavond
Dat de familie van Amanda geld heeft zegt toch niets? Ze moet misschien wel voor haar eigen inkomen zorgen. Werken misschien? Of is dat te platvloers voor onze wannabee-miljonaire?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Amanda wel heel straight in. Ze wil gewoon winnen en gaat dan ook voor die winst. Het geld op zich heeft ze volgens mij helemaal niet nodig....
Och, ik zou het wel mooi vinden als zijn hele plan in duigen blijkt te vallen en hij de rest van z'n leven moet opzitten en pootjes geven, omdat hij Claire erin wilde luizen. Wie een kuil graaft... etc. etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet mooi vinden als Huub moet vertrekken, de enige echte winnaar van DGK.
Ok ok, plus een koelwagen vol met spareribs....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker met 3 kilo spareribs als afscheidsmaal er bij
Ja, dat is te platvloers.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat de familie van Amanda geld heeft zegt toch niets? Ze moet misschien wel voor haar eigen inkomen zorgen. Werken misschien? Of is dat te platvloers voor onze wannabee-miljonaire?
Hij heeft ze wéér gevreten vandaag he.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker met 3 kilo spareribs als afscheidsmaal er bij
Toch heeft Amanda wel een probleempje...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Amanda wel heel straight in. Ze wil gewoon winnen en gaat dan ook voor die winst. Het geld op zich heeft ze volgens mij helemaal niet nodig....
Klopt. Ben ik met je eens. Maar Jaap en Amanda gun ik het HELEMAAL niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat Claire niet eens recht heeft op die koffer met geld ( mocht er een koffertje zijn).
Amanda doet alleen maar dingen die ze leuk vind, geld dat ze tekort komt vraagt ze wel aan mams.....En waarom ook niet, als het zo kan.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat de familie van Amanda geld heeft zegt toch niets? Ze moet misschien wel voor haar eigen inkomen zorgen. Werken misschien? Of is dat te platvloers voor onze wannabee-miljonaire?
Daar was ik al bang voor, terwijl ze zulke chique baantjes heeft gehad, vooral die bij Teasers sprong eruit qua klassequote:
Geen idee meerquote:
Amanda wil helemaal niet winnen. Ze weet 100 procent zeker dat ze het aflegt tegen Brian, maar ze gaat hem er niet uitstemmen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda doet alleen maar dingen die ze leuk vind, geld dat ze tekort komt vraagt ze wel aan mams.....En waarom ook niet, als het zo kan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |