Ja, maar daar is Amanda wel heel straight in. Ze wil gewoon winnen en gaat dan ook voor die winst. Het geld op zich heeft ze volgens mij helemaal niet nodig....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:34 schreef Spaarne het volgende:
[..]
En als Amanda slim is, zij ook. Want dan gaan haar stemmen naar Brian. Dan wint ie zeker. En hebben ze dubbel geld.
Wil je de info uit haar martelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
Is Mrs bridget Oud Belegen alweer gespot ? Die zal toch ook ongeschonden de villa proberen te verlaten ?
Ik zou het helemaal niet mooi vinden als Huub moet vertrekken, de enige echte winnaar van DGK.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe mooi het zou zijn als Huub vanavond is vertrokken... hij had echt álles over voor dat spel, zelfs een huwelijk met Claire. Uiteraard met koude uitsluiting, zodat zij niet aan zijn prijzengeld zou kunnen komen na de finale, en hij veilig van d'r zou kunnen scheiden.
Maar nu moet Huub er zelf uit, gaat Claire er met het geld vandoor, en dankzij zijn eigen list, ziet Huub er geen cent van terug.
Ik geloof dat 'geduld hebben' een vaardigheid is die bij Claire een beetje is ondervertegenwoordigdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ziet ze over een week toch weer. Als Claire slim is weet ze dat ze kansloos is. Jaap en Amanda zijn ook kansloos volgens mij, maar die zijn zelf misschien een beetje blind daarvoor.
Brian is er toch nog in?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef Py het volgende:
Lizzy - dinsdag 13 mei 2008 @ 23:25 quote:
[..Jaap opgehaald...]
Dan is de kooi nu leeg
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap zou volgens mij ook gaan voor een ton.....
Brian is er nog steeds......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef Py het volgende:
Lizzy - dinsdag 13 mei 2008 @ 23:25 quote:
[..]
Dan is de kooi nu leeg
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel plezier FokDuty calls
![]()
![]()
![]()
geweldige cossen vanavond
Dat de familie van Amanda geld heeft zegt toch niets? Ze moet misschien wel voor haar eigen inkomen zorgen. Werken misschien? Of is dat te platvloers voor onze wannabee-miljonaire?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Amanda wel heel straight in. Ze wil gewoon winnen en gaat dan ook voor die winst. Het geld op zich heeft ze volgens mij helemaal niet nodig....
Och, ik zou het wel mooi vinden als zijn hele plan in duigen blijkt te vallen en hij de rest van z'n leven moet opzitten en pootjes geven, omdat hij Claire erin wilde luizen. Wie een kuil graaft... etc. etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet mooi vinden als Huub moet vertrekken, de enige echte winnaar van DGK.
Ok ok, plus een koelwagen vol met spareribs....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker met 3 kilo spareribs als afscheidsmaal er bij
Ja, dat is te platvloers.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat de familie van Amanda geld heeft zegt toch niets? Ze moet misschien wel voor haar eigen inkomen zorgen. Werken misschien? Of is dat te platvloers voor onze wannabee-miljonaire?
Hij heeft ze wéér gevreten vandaag he.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker met 3 kilo spareribs als afscheidsmaal er bij
Toch heeft Amanda wel een probleempje...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Amanda wel heel straight in. Ze wil gewoon winnen en gaat dan ook voor die winst. Het geld op zich heeft ze volgens mij helemaal niet nodig....
Klopt. Ben ik met je eens. Maar Jaap en Amanda gun ik het HELEMAAL niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat Claire niet eens recht heeft op die koffer met geld ( mocht er een koffertje zijn).
Amanda doet alleen maar dingen die ze leuk vind, geld dat ze tekort komt vraagt ze wel aan mams.....En waarom ook niet, als het zo kan.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat de familie van Amanda geld heeft zegt toch niets? Ze moet misschien wel voor haar eigen inkomen zorgen. Werken misschien? Of is dat te platvloers voor onze wannabee-miljonaire?
Daar was ik al bang voor, terwijl ze zulke chique baantjes heeft gehad, vooral die bij Teasers sprong eruit qua klassequote:
Geen idee meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |