abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58503274


Platform: Xbox 360, Playstation 3 en PC
Uitgever: Ubisoft
Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal Studios
Genre: First Person Shooter
Release: Herfst 2008

Screenshots








Details

  • Het tweede deel uit de Far Cry franchise verruilt de tropische setting voor een Afrikaanse setting. Het plot van het eerste deel heeft niets meer te maken met het tweede deel, vandaar ook de keuze voor een geheel andere setting. Je speelt een huurmoordenaar in Afrika, het speelgebied is hierbij vijftig vierkante kilometer dat bestaat uit onder meer savannes en jungles. Je uiteindelijke doel is om 'The Jackal' onderuit te halen, wie dit precies is blijft nog even onbekend.

  • De missiestructuur is non-lineair, te vergelijken met de Elder Scrolls serie. Ook nu kun je missies aannemen wanneer je dit wilt en ze uitvoeren hoe jij dit geschikt acht. De opdrachten krijg je van neutrale dorpinwoners, hier kun je tevens terecht voor de aankoop van wapens, al dan niet van de zwarte markt.

  • De wereld moet zeer realistisch worden, zo wordt de fauna aangestuurd met een engine die RealTree heet. Takken kunnen met deze engine worden afgebroken door verschillende factoren. In real-time groeien deze takken ook weer aan. Hout kan vlam vatten en ontaarden in een flinke brand. Door de real-time effecten kan het vuur zich verspreiden in de richting waarin de wind staat, zorg er dus voor dat je niet ingesloten wordt.

  • Wapens kunnen blokkeren of zelfs helemaal niet meer werken na verloop van tijd. Het blokkeren van een wapen gebeurt na enige tijd van gebruik, hoe vaker je een zelfde wapen gebruikt, hoe eerder deze ermee op kan houden. Kapotte wapens kunnen gemaakt of vervangen worden, het idee van de makers is ook dat hoe 'verser' je wapen is waarmee je een strijd in gaat, hoe meer je kans hebt hier weer heelhuids uit te komen.

  • Een zelfde systeem gaat op voor voertuigen, een voertuig met schade blijft ook beschadigd en kan er na verloop van tijd helemaal mee stoppen. Ook hier is het weer mogelijk om het voertuig te laten maken. Simpelweg een nieuw voertuig stelen is vaak niet aan te raden, dorpelingen pakken simpelweg een ander voertuig om achter je aan te gaan en dit doen ze bepaald niet op een vredelievende manier.

  • Dekking zoeken is lastig tijdens een gevecht, zoals gezegd is de omgeving vernietigbaar en daardoor kun je nooit lang op één plaats blijven. Door een goed A.I. van de vijanden zullen ze niet simpelweg op je af rennen, wanneer ze zelf gewond zijn trekken ze zich tijdelijk terug om daarna de jacht opnieuw op je te openen.

  • Gelukkig is niet iedereen vijandig in de game, gedurende je missies zul je ook mensen tegen komen die je bij zullen staan. In gevechten geven ze niet alleen meer vuurkracht, wanneer je zelf zwaargewond bent slepen ze je weg van de strijd zodat je bij kunt komen terwijl zij de vijand op afstand houden. Terwijl jij tijdelijk uit de strijd bent zal je karakter niet simpelweg op de grond liggen om bij te komen, wanneer je door een kogel geraakt bent zal hij deze uit zijn lichaam trachten te verwijderen. Om dit te doen zul je wel een medkit bij je moeten hebben.

  • Als speler kun je drie wapens bij je dragen, ieder uit één klasse, te weten side arm, main weapon en special weapon. Deze laatste komen het minst vaak voor in de game, maar zijn dan ook het zwaardere geschut als rocketlaunchers en flame throwers.

  • Het spel kent een dag- en nachtcyclus waarbij één minuut in het echte leven gelijk staat aan acht minuten in de game. Bij safe houses kun je niet alleen het spel opslaan, maar tevens slapen om bij te komen. Dit slapen is niet alleen handig om je wonden te laten genezen, maar kan er tevens voor zorgen dat je wakker wordt in de nacht omdat het dan beter is een dorp binnen te vallen.

    Videos

    Tech demo: Day & Night Cycles SD | HD
    Tech demo: Tree Regeneration SD | HD
    Tech demo: Walkthrough SD | HD
    Off-screen Gameplay Footage SD

    [ Bericht 0% gewijzigd door Sackboy op 06-05-2008 12:27:43 ]
  • Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58503463
    DEZE GAME WORDT DE SHIT
      dinsdag 6 mei 2008 @ 00:24:00 #3
    106133 SpankmasterC
    BOOMSHAKALAKA
    pi_58503546
    I wants it!
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_58503789
    lijkt me ook heel leuke game te worden
      dinsdag 6 mei 2008 @ 00:54:48 #5
    66083 Platina
    78th Element
    pi_58503950
    Hype nou maar niet teveel jongens, want als het net zulk een dramatische wending als Far Cry 1 krijgt, dan wordt het huilen met de pet op.
    pi_58503974
    Deze haal ik alleen al omdat het volgende al zwaaaaar rockte.



    pi_58504007
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 00:07 schreef Sackboy het volgende:
  • Het spel kent een dag- en nachtcyclus waarbij één uur in het echte leven gelijk staat aan acht minuten in de game.
  • Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.
    pi_58506710
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Saekerhett het volgende:

    [..]

    Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.
    Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterk

    GTA IV heeft een cycle van 1u=2m. Een cycle van 1u=8m is dus wel vrij lang. Dan moet je zo'n 3 uur gamen om één ingame etmaal mee te maken. Ik zal eens wat rondzoeken om te checken of het klopt.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58506779
    Vet.
    Signature
      dinsdag 6 mei 2008 @ 10:21:06 #10
    66083 Platina
    78th Element
    pi_58507316
    Zoals het er nu staat zou 1 uur in het echte leven gelijk staan aan 8 minuten in de game. Dus 1 uur gamen ben je 8 minuten verder in het spel. Wat dus niet logisch is, lijkt mij dan ook eerder andersom.

    Of je moet het weer anders lezen, maar het staat er in ieder geval onduidelijk in.
    pi_58507428
    Oke, ik heb ff gecheckt en het stond er inderdaad verkeerd. Volgens Threespeech is het:
    quote:
    This is an enormously ambitious title. Taking place in a huge open landscape (50 square kilometres to be precise) and featuring a complex narrative system that lets the player shape the story, it promises a genuine sense of navigational freedom. It also chucks in a complex physics system, where foliage damaged by bullets or explosions slowly grows back; where you can set fire to huge areas of scrubland to flush out hiding enemies; where the wind carries those flames in a realistic pattern and rain puts them out. All this takes place in a realistic day/night cycle with one minute of real time equalling eight minutes in the game world. Don’t fancy taking out that gun emplacement during the day? Camp it out and wait for dusk to draw in.
    Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58507434
    Ik heb het gefixed in de OP.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      dinsdag 6 mei 2008 @ 10:30:12 #13
    162637 Blauwe_Pino
    Groetjes Blauwe Pino
    pi_58507458
    Was Crysis niet al FarCry 2 ?
    pi_58507522
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Blauwe_Pino het volgende:
    Was Crysis niet al FarCry 2 ?
    Nope Crysis is gemaakt door Crytec, Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoft
    pi_58509055
    Voor zover ik weet waren Far Cry en Crysis beide gemaakt door Crytek, en wordt Far Cry 2 door een nieuw team binnen Ubisoft gemaakt en met een compleet nieuwe engine (Dunia).
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      dinsdag 6 mei 2008 @ 12:19:57 #16
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58509576
    tvp
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_58512066
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
    Oke, ik heb ff gecheckt en het stond er inderdaad verkeerd. Volgens Threespeech is het:
    [..]

    Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.
    Mwah, het moet ook weer niet tè snel gaan, dan voelt het wat onrealistisch aan. Drie uur vind ik wel een goede cycle.

    Ziet er erg tof uit dit spel, hopelijk is de omgeving 100% vernietigbaar, dus naast bomen ook de hutjes en huisjes.
    Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
    pi_58521729
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58522002
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:

    [..]

    Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterk
    Lees nou eens goed:

    Er staat: 1 uur in het echt is 8 minuten in de game.

    Als je dus 24 uur speelt, ben je in het spel maar 24 x 8 = 192 minuten (=iets meer dan 3 uur) opgeschoten. Lijkt me juist dat dat andersom moet zijn, of niet?

    Edit: laat maar, het was al duidelijk
    pi_58522840
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 23:20 schreef Saekerhett het volgende:

    [..]

    Lees nou eens goed:

    Er staat: 1 uur in het echt is 8 minuten in de game.

    Als je dus 24 uur speelt, ben je in het spel maar 24 x 8 = 192 minuten (=iets meer dan 3 uur) opgeschoten. Lijkt me juist dat dat andersom moet zijn, of niet?

    Edit: laat maar, het was al duidelijk
    Je kan het op twee manieren lezen. En ik las het dus op de andere manier. Dus dat 8 minuten in de game 1 uur van een echte dag moet voorstellen qua day-night cycle. Zo werd het bij GTA IV ook gepresenteerd, vandaar dat ik het zo las.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58523357
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 23:10 schreef Sackboy het volgende:
    Nieuwe video
    Kapot-spang gewoon.
    pi_58550227
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Kapot-spang gewoon.
    Vooral deze shots:





    Ze zeggen overigens steeds dat de game op alle platformen gelijk gaat zijn, en dat ze geen concessies doen aan framerate/graphics enzo ten opzichte van de PC versie. Hoop dat dat gaat lukken..
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58558281
    tvp
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_58583706
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 00:54 schreef Platina het volgende:
    Hype nou maar niet teveel jongens, want als het net zulk een dramatische wending als Far Cry 1 krijgt, dan wordt het huilen met de pet op.
    Enemies will include human mercenaries, but sci-fi creatures such as the mutants from Far Cry will not be featured.



    Dit vind ik trouwens ook tof:

    The player will be able to choose from around twelve different characters to play, each with a unique look and back story. All of the playable characters will be different types of mercenaries. The playable characters the player does not choose to play will become non-player characters who are friends of the player's character.


    En natuurlijk dat je de missies op jouw manier kan volbrengen. Dus bijvoorbeeld sneaky in alle stilte iedereen de keel doorsnijden (totaal niet mijn stijl, ik word altijd gespot ), van een afstandje iedereen kapot snipen, als een rambo binnenstormen, of gewoon als pyromaan het hele dorp platbranden
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58583877
    Snipen en plat branden dan maar
    pi_58583972
    pi_58614850
    http://www.farcry2-hq.com/

    website met (een aantal) afbeeldingen van de te kiezen characters, interviews etc


    groot interview:
    deel 1
    http://threespeech.com/blog/?p=975
    deel 2
    http://threespeech.com/blog/?p=1055
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_58615248
    Enkele highlights uit het interview:

    So there are 170 people working on the project. Also, the average age of our team is a little older than usual. We’ve assembled a team with a lot of life experience. We wanted to make sure we gathered people from all backgrounds. Even internally. I mean, we've got guys who worked on Splinter Cell, guys who worked on Assassins Creed, who worked on the Rainbow Six games and GRAW as well as from other studios. We’ve got a few guys from the Battlefield series.

    en voor de consolegamers (waaronder ik):

    You started development on PC. How difficult was it to port the code over to start work on the console versions, and is it essentially the same technology?

    Yes. Part of the goal was not to merely convert Far Cry to Xbox 360 and PS3, the goal was to port the engine at the beginning, because we knew that our ambitions were so high. So we pushed it with certain tests to make sure we had something solid because we wanted to make sure that if we came out on console, it had to be the same game, it needs to be triple A quality, it needs to use the same data, to have the same story - and we’ve been able to achieve that. It’s extremely high quality it’s going to become the new benchmark for console games. I’m extremely confident about that!
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      zondag 11 mei 2008 @ 20:53:20 #29
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58615382
    Ik dacht dat het er veel slechter uit zou zien dat Crysis maar dat ziet er verassend goed uit hoor. Ik moet wel zeggen dat ik absoluut geen zin heb in een standaard shooter dus hopelijk wordt dit geen standaard shooter. CoD4 single-player zie ik bijv. als standaard dus ik verwacht eigelijk best veel.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 11 mei 2008 @ 20:55:10 #30
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58615409
    Op zich ben ik erg benieuwd, wordt meer een soort STALKER met een hele open gameplay. Nu vond ik STALKER niet geweldig maar ik denk dat deze wel erg tof kan worden.
    For great justice!
      woensdag 14 mei 2008 @ 10:45:36 #31
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_58660953
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 20:55 schreef Q. het volgende:
    Op zich ben ik erg benieuwd, wordt meer een soort STALKER met een hele open gameplay. Nu vond ik STALKER niet geweldig maar ik denk dat deze wel erg tof kan worden.
    Mee eens, echter, zo'n game als STALKER heeft erg veel potentie, jammer dat STALKER het niet goed waarmaakte.
    pi_58661305
    Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
    pi_58661349
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
    Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
    Nee, Crysis en Far Cry 2 hebben totaal niks met elkaar te maken. Crysis is gemaakt door Crytek met de CryEngine 2, en Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoft met de Dunia engine.

    Eind van deze maand krijgen we trouwens nieuwe info over dit spel, want dan vinden de Ubidays plaats
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58661694
    Dit filmpje was ik trouwens nog vergeten in de OP te zetten, dat is deel 2 van die offscreen gameplay footage. Ziet er zo tof uit, vooral dat stuk met dat vuur, die ontploffingen en die propaantanks

    En natuurlijk die glider op het eind
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:24:51 #35
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58663807
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
    Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
    Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      woensdag 14 mei 2008 @ 19:05:04 #36
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58669892
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]

    Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
    Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
      woensdag 14 mei 2008 @ 19:24:27 #37
    66083 Platina
    78th Element
    pi_58670380
    Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
    Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.

    en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
    pi_58671146
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
    Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
    Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.

    en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
    Volgens het eind van dit filmpje (hierboven al gepost door Sackboy) zitten er wel degelijk dieren in het spel die uiteraard ook reageren op alles. Welke dieren en precies in zitten weet ik niet.
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:03:53 #39
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58671226
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:

    [..]

    Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.
    Dat begrijp ik, maar dan toch zal het er niet zo goed uitzien als Crysis. Heb je screens van Crysis op de hoogste kwaliteit gezien? Het lijkt net echt. Als Far Cry 2 er zo goed uit zal zien is dat heel mooi, maar het is vrijwel onmogelijk dat je zulke graphics goed kan draaien met de hardware van dit moment.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_58671495
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
    Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
    Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.
    Er zitten wel dieren in het spel, maar alleen herbivoren en geen carnivoren. Omdat ze alles zo realistisch mogelijk willen maken konden ze carnivoren niet in het spel stoppen omdat ze de herbivoren zouden opeten. Dit zou de balans in het ingame dierenrijk verstoren, en om dit te voorkomen zouden ze een heel ecosysteem moeten bouwen. Dit zou iets te ingewikkeld worden en dus hebben ze besloten de focus op belangrijkere dingen te leggen.

    Er zitten trouwens 12 verschillende diersoorten in het spel.
    quote:
    en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
    Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze hebben nu de naam al overal gepromoot en zelfs logo's gemaakt. Bovendien liften ze mee op de bekendheid van het eerste deel.
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]

    Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
    Tuurlijk zal Crysis er mooier uit blijven zien, maar ik denk dat vooral op de consoles Far Cry 2 een van de technisch meest geavanceerde en vooruitstrevende games wordt.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      woensdag 14 mei 2008 @ 21:55:07 #41
    66083 Platina
    78th Element
    pi_58673489
    Nja jammer van die dieren hoor, zo superrealistisch hoeft het van mij ook weer niet.
    Spawnende dieren was ook een optie geweest.

    Maar dus wel op giraffes en olifanten hopen dus aangezien dat herbivoren zijn.
    pi_58681145
    Stukje uit dit nieuwsbericht:
    quote:
    He also seemed to suggest that the Xbox 360 and PS3 versions look pretty much identical, and the recent builds on both consoles look far better then the tech demo he has been showing of the November build. The old build looked amazing as it was, so expect a visual feast from Far Cry 2.
    quote:
    A date may be announced in a few weeks time.
    Ik denk dat we de definitieve releasedate tijdens de Ubidays krijgen te horen. Het schijnt dat het spel nu in de beta-fase is.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58789461
    Nieuwe screens:









    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58791202
    Dit ziet er zo bruut uit , weet je toevallig van welk platform deze screens komen?
    pi_58791404
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
    Dit ziet er zo bruut uit , weet je toevallig van welk platform deze screens komen?
    Weet ik niet, maar ik neem aan dat alle screens van de pc-versie zijn. Die zal er nou eenmaal het beste uitzien.

    Maar volgende week tijdens de Ubidays zijn alledrie de versies aanwezig (speelbaar), dus dan zullen we zeker meer te weten komen over de consoleversies
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58870261
    http://threespeech.com/blog/?p=1103

    laatste deel van eerder geposte interview
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
      zaterdag 24 mei 2008 @ 09:47:32 #47
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58873454
    Ik kijk wel uit naar dit spel en nu er geen mutants of andere rare wezens in zitten zie ik het helemaal zitten!
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_58875110
    Frag Dolls interview

    Niet echt nieuwe informatie of beelden, alleen wat meer over het verhaal enzo. Die producer komt trouwens altijd wel op mij over als een toffe peer
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58933373
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      dinsdag 27 mei 2008 @ 06:48:14 #50
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58933428
    Mooie screens, ik ben erg benieuwd!
    For great justice!
    pi_58942909
    Lekker hoor

    Wanneer kunnen we het spel nou verwachten? Oktober?
    pi_58942978
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wanneer kunnen we het spel nou verwachten? Oktober?
    Dat horen we morgen denk ik wel. Er wordt september gedacht, maar ik verwacht zelf dat ze voor een november release gaan.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58944214
    vandaag stukje over FC2 gelezen in een playstation 3 magazine. Ze schreven dat er géén co-op inzit omdat anders de engine flink aangepast moest worden...stevig minpuntje IMHO
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_58947308
    Nieuwe trailer, te vinden op deze site.

    Heerlijke sfeer

    edit: Nu ook op tweakers met Nederlandse ondertiteling en Nederlandstalige aankondiging

    [ Bericht 20% gewijzigd door Sackboy op 27-05-2008 20:04:14 ]
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58947401
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Onderbroek het volgende:
    vandaag stukje over FC2 gelezen in een playstation 3 magazine. Ze schreven dat er géén co-op inzit omdat anders de engine flink aangepast moest worden...stevig minpuntje IMHO
    De engine is speciaal voor deze game ontwikkeld, dus hoogstwaarschijnlijk hadden ze van tevoren al beslist dat ze geen co-op erin zouden doen. En ik vind dat geen minpunt, eerder een gemist pluspunt.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      woensdag 28 mei 2008 @ 15:50:26 #57
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_58965946
    Specs?

    Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_58969004
    http://reubenblog.typepad.com/

    blog van Reuben (verteller in dé trailer)
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_58969043
    Over een klein uurtje begint de press conference
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58972833
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
    Specs?

    Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.

    V.
    quote:
    As the new engine takes advantage of multi-core processors, what sort of system requirements can we expect for Far Cry 2 on PC?

    Guay: That is still in flux. This said, the game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old.

    We keep all game features across the quality settings, it is only the detail and quality of the rendition of them that is changed. A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost 4 years old.

    At the other extreme, I sometimes play the game on a 4 core system running in dual GPU mode. Our development team uses a large array of PCs and they all run the game.

    We are still focused on optimizations but as we near the ship date we will be able to give clear requirements.
    bron
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_58974581
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      woensdag 28 mei 2008 @ 22:20:07 #62
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58974596
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
    Specs?

    Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.

    V.
    Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vet
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_58974715


    [ Bericht 41% gewijzigd door Sackboy op 28-05-2008 22:36:59 ]
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58975213
    De hele setting is gewoon fapbaar.
    pi_58975273
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
    De hele setting is gewoon fapbaar.
    Je schijnt ook ingame te kunnen fappen
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58975644
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:

    [..]

    Je schijnt ook ingame te kunnen fappen
    ZOMG
    pi_58975887
    In die screen rechtsboven zie je trouwens een vliegtuigje.. Zou het .. ?
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58978865
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
    In die screen rechtsboven zie je trouwens een vliegtuigje.. Zou het .. ?
    50km2 is wel echt enorm, dus hopelijk!
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
      donderdag 29 mei 2008 @ 08:34:05 #69
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58980531
    ik heb ergens gelezen dat er 10 voer,vaar,vlieg dingen inzitten.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_58981004
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
    ik heb ergens gelezen dat er 10 voer,vaar,vlieg dingen inzitten.
    Er zitten 14 verschillende types voer/vaar/vliegtuigen in.
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
    Specs?
    Zelfs jouw computer kan hem draaien Zie:
    quote:
    Far Cry 2 ook speelbaar met single-core CPU

    Ubisoft heeft bekend gemaakt dat Far Cry 2 ook zou kunnen draaien op oudere PC's die nog gebruik maken van een enkele core in de CPU. Het gaat hier dus om de Pentium IV en de oudere AMD Athlon cores, welke onder andere nog gebruik maken van slechts één enkele core. De producer van de game zegt dat de huidige systeemvereisten nog niet geheel vastgesteld zijn, maar men hoopt het in ieder geval mogelijk te maken om ook de gebruikers met een wat oudere PC te kunnen ondersteunen. Het spel zou zelfs speelbaar zijn op een PC die al 4 jaar oud zou zijn, zo vertelt de woordvoerder via de website van Next-Gen.biz: "...The game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old. ... A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost four years old."
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      donderdag 29 mei 2008 @ 09:16:52 #71
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_58981113
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Sackboy het volgende:

    Zelfs jouw computer kan hem draaien Zie:
    Ja, dan zou mijn dualcore het ook wel moeten trekken

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_58981271
    Er zijn vannacht heel wat previews en hands-ons online gegaan. Voor wie wat leesvoer nodig heeft:

    Gamesradar preview
    1UP preview
    Gamespy preview
    Ugo hands-on
    Kotaku preview
    IGN hands-on
    Shacknews hands-on
    Gamespot hands-on
    CVG interview

    Over de consoleversies:
    quote:
    Soaring over the detailed landscapes below, it seemed like there was no way the console version could hold up to the level of detail I was seeing on the PC--but a glance across the room proved otherwise.

    After watching the Xbox 360 version for a good while, I had a hard time finding major differences between the two, other than some occasional pop-in on the console. Luckily Amancio, lead artist that he was, had some insight into that particular facet of design.

    "There are resolution issues--the PC always runs at a higher resolution, higher textures. Lighting calculations are also more precise on the PC. We have real-time radiosity--this stump here is being illuminated by these rocks here. There's actually light bouncing going on."

    Even still, textures and geometry on the 360 looked incredibly close to the PC version. This is because the game was created with relatively lower-resolution textures in mind, the focus being on artistic detail over pure texture size. Leaves were streaked with individual veins, and wood textures had a convincing grain to them.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      donderdag 29 mei 2008 @ 09:43:10 #73
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_58981599
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vet
    Och, dat vind ik ook wel gaan.

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_58987052
    Same here.

    C.
    pi_58987086
    Die mutant-shit was lame.

    S.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58987125
    Zeker.

    VCS.
      donderdag 29 mei 2008 @ 13:40:46 #77
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_58987173
    tvp
    A.F.C. Ajax
      donderdag 29 mei 2008 @ 13:40:53 #78
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58987180
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
    Die mutant-shit was lame.

    S.
    Agreed. De eerste keer dat ik er eentje tegenkwam dacht ik, "WTF? Wat krijgen we nou?" Dat verpeste het flink. Voor mij althans.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
      donderdag 29 mei 2008 @ 13:47:14 #79
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_58987362
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
    Die mutant-shit was lame.

    S.
    Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_58987584
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:

    [..]

    Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...

    V.
    Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.

    Maar buiten dat pastte het gewoon niet in de atmosfeer van het spel. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze er een shitload aan negatieve reacties over kregen, en daarom hebben ze direct gezegd: geen monsters in Far Cry 2.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58987743
    Far Cry 2 Dev and Port Teams Range from 175 to Three
    quote:
    Far Cry 2 uses a proprietary engine that was built from the ground up for the game. The developers told me that about 175 people worked on creating the engine and then the game for the PC. Currently that team is working to build in DX10 support, though it wasn't ready when I had a chance to look at it.

    Because the engine was built to work on a PC, bringing the game, with all of its bells and whistles, over to the Xbox 360 was a relatively easy affair, the developers told me. Afterall, they said, the Xbox 360 is essentially a computer. In fact they only have three people working on the team that is porting the game over.

    The Playstation 3? Not quite as simple an affair. They have a team of 14 working on that port, mostly because of the "difficulties" of working with the Playstation 3's unique architecture.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      donderdag 29 mei 2008 @ 14:04:52 #82
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_58987850
    als ze hier ook mutant shit in flikkeren dan verspreid ik een enge ziekte
    pi_58987991
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef RickoKun het volgende:
    als ze hier ook mutant shit in flikkeren dan verspreid ik een enge ziekte
    Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      donderdag 29 mei 2008 @ 14:17:48 #84
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_58988194
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Sackboy het volgende:

    [..]

    Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.
    PFFFFFFF!!!! WAT WEET JIJ ER NOU VAN!!!!

    *rent weg als een meisje*
      donderdag 29 mei 2008 @ 14:25:42 #85
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_58988392
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef Sackboy het volgende:

    [..]

    Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.

    Maar buiten dat pastte het gewoon niet in de atmosfeer van het spel. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze er een shitload aan negatieve reacties over kregen, en daarom hebben ze direct gezegd: geen monsters in Far Cry 2.
    Dat is prima, monsters hóeven van mij niet, maar ik heb me er in het geheel niet zo aan gestoord als de grote meerderheid. Ik vond het juist wel extra creepy, als je die krengen aan hoorde komen.

    Moet wel zeggen dat ze er op mijn oude pc krakkemikkiger uitzagen dan nu met alles op hoog.

    V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      donderdag 29 mei 2008 @ 14:31:42 #86
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58988543
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:

    [..]

    Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...

    V.
    Omdat het er niet in paste. Doom was een horror game ergens op Mars. In die verhal lijn past dat. Ergens op een tropisch eiland op aarde monsters en mutanten vinden? Nee, dat klopt niet. Dat maakte het voor mij een zuig spel. Daarom ben ik ook erg blij dat ze die fout niet opnieuw hebben gemaakt.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_58989439
    Far Cry 2 demo gameplay (met bootje varen )

    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:43 #88
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58989501
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
    Far Cry 2 demo gameplay (met bootje varen )

    [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Sackboy die game wordt vet
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_58991192
    Far Cry 2 to have 16-player online
    quote:
    Far Cry 2 will have a 16-player online mode with persistent rewards and experience levels like Call of Duty 4.
    quote:
    He also revealed the open-world shooter is ever-so-nearly feature complete, and will soon be entering its beta testing phase.
    quote:
    Far Cry 2 is due out this Christmas period on PC, PS3 and Xbox 360.
    November release dus, zoals ik voorspelde Cyb
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      donderdag 29 mei 2008 @ 18:01:54 #90
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_58993333
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef Sackboy het volgende:
    Far Cry 2 to have 16-player online
    [..]


    [..]


    [..]

    November release dus, zoals ik voorspelde Cyb
    Zou mij wel cool lijken als je echt zoe met 16 anderen ondertussen quests tegen of met elkaar kan doen
      donderdag 29 mei 2008 @ 18:05:38 #91
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_58993409
    Woei dit wordt zeker vet op xdoos
    ------------------
    pi_58993432
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58994046
    weet iemand trouwens of je kan zwemmen in FC2?
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_58994096
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 18:37 schreef Onderbroek het volgende:
    weet iemand trouwens of je kan zwemmen in FC2?
    Lijkt me wel, anders zou je direct verdrinken als je van een boot af valt
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58994195
    Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.

    C.
      donderdag 29 mei 2008 @ 18:50:05 #96
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_58994314
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
    Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.

    C.
    Ergens klinkt dat een beetje schunnig
    pi_58994358
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 18:50 schreef RickoKun het volgende:

    [..]

    Ergens klinkt dat een beetje schunnig
    Backward pwnage? Klopt.

    C.
      donderdag 29 mei 2008 @ 19:06:07 #98
    17646 SuperG
    SG surft naar PC Hardware
    pi_58994635
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Blauwe_Pino het volgende:
    Was Crysis niet al FarCry 2 ?
    Eigenlijk wel.
    Crysis is crytech vervolg op FC1. Maar aangezien ze de franchise bij UBI is blijven steken. Staat het erlos van. Meer 'n remake.
    FC2 is UBI's opvolger maar laten de Crytech nukken van mutantjes en aliens varen. Eiland is ook ingeruild.

    Wat dat betrefd is FC2 toch anders dan FC1 en crysis
    GAK8NSLI + X2 3800 + X1800XL + 2GB + Ageia P1
    GA7DXR + XP 2400 + 9500Pro + 768MB
    PC4800D + P4C 2,4G + 1GBRam + 7900GSPlus 512MB + Ageia P1
      donderdag 29 mei 2008 @ 22:05:35 #99
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58998964
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
    Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.

    C.
    Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uit Ik verwacht ook dat de dorpjes en gebouwen en fabriekjes en wat al niet meer tof gaan worden om te exploren.

    AQ.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_59000898
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uit Ik verwacht ook dat de dorpjes en gebouwen en fabriekjes en wat al niet meer tof gaan worden om te exploren.

    AQ.
    Kej dan. Geef me die

    C.
    pi_59002274
    Hands-on met de X360-versie
    quote:
    With so much advanced technology at work in Far Cry 2, we were uncertain as to how the team would get everything working on consoles. Would the PS3 and the Xbox 360 be able to replicate the weather effects, the complex physics and enemy AI all while rendering the incredibly detailed African vistas? The answer is yes--and with relatively few sacrifices. Every single feature of the PC version will make it into the console versions intact, and while it won't be rendered in 1080p on either console, it will support 720p display. Seeing the game running, that resolution looks more than sufficient to render the absolutely stunning African environment.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59002992
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
    Hands-on met de X360-versie
    [..]

    Uit die zelfde bron:
    quote:
    So we rejoiced yesterday when Ubisoft announced not only a Q3 2008 release date for Far Cry 2
    ?
    pi_59005454
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Uit die zelfde bron:
    [..]

    ?
    Mjah dat zag ik ook ja.. Terwijl die andere bron het had over een kerstrelease.

    Opzich zou september ook wel mogelijk zijn inderdaad. Dan zitten ze niet in het vaarwater van Resistance 2 en Gears of War 2 die in november uitkomen. Bovendien zitten ze nu al in de beta testfase van de game, dus laten we het hopen
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59014058
    http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-6.html
    quote:
    Daarnaast zijn er ook nog de tientallen kleine nederzettingen die je aantreft op de kruisingen van de wegen die het land doorkruisen. Het is vaak niet meer dan een controlepost met wat soldaten, maar wel steeds met munitie op voorraad. Die roadblocks hebben een duidelijke functie. Eenmaal veroverd dienen ze als safehouse. Of eerder als savehouse, want je kunt het spel er opslaan. Dat geldt tenminste voor de consoleversie van het spel; de versie op pc kan op elk willekeurig moment opgeslagen worden.
    HAHAHAHAHA, KUT-CONSOLES. RIP PLEESTATION 3 EN XBOX.
      vrijdag 30 mei 2008 @ 16:08:54 #106
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_59014732


    Techdemo, deze is gemaakt op het nieuwe kanon van Nv de Geforce 280GTX

    Het ziet er prachtig uit moet ik zeggen en aangezien ik binnenkort een nieuwe pc ga bouwen weet ik nog niet waar ik Far Cry 2 op moet gaan halen pc of console. Het wordt een dillema. Aan de andere kant is 550 euries voor dat nieuwe kanon ook wel weer een berg met geld, maar aande andere kant kan ik hem dan wel full HD spelen inplaats van 720P of lager wat upgescaled wordt..
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
      vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38:12 #107
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59015327
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 16:08 schreef DooD het volgende:


    Techdemo, deze is gemaakt op het nieuwe kanon van Nv de Geforce 280GTX

    Het ziet er prachtig uit moet ik zeggen en aangezien ik binnenkort een nieuwe pc ga bouwen weet ik nog niet waar ik Far Cry 2 op moet gaan halen pc of console. Het wordt een dillema. Aan de andere kant is 550 euries voor dat nieuwe kanon ook wel weer een berg met geld, maar aande andere kant kan ik hem dan wel full HD spelen inplaats van 720P of lager wat upgescaled wordt..
    Waar las je dat het met de GTX280 was gedaan? Reken er trouwens maar niet op dat je er eentje te pakken kan krijgen. De productie verloopt zo ontzettend slecht dat het een zeldzame kaart word. Daarnaast zal hij tegen de herfst al vervangen worden door een kaart met een GT200b core die op 55nm word geproduceerd. De GTX280/260 zullen dus een vroege dood sterven. Daarnaast is het energieverbruik eigenlijk onacceptabel hoog. De kaart verbruikt in zijn eentje net zo veel als een huidig high-end systeem in zijn geheel verbruikt. Ik ben niet bepaald pro ATI maar ik moet zeggen dat de huidige verhalen rond de HD4000 serie ATI kaarten toch wel aantrekkelijk maken. Zowel voor prestaties als voor de prijs.

    [ Bericht 10% gewijzigd door Moe_Szyslak op 30-05-2008 17:44:27 ]
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
      vrijdag 30 mei 2008 @ 18:12:05 #108
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_59017235
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:

    [..]

    Waar las je dat het met de GTX280 was gedaan? Reken er trouwens maar niet op dat je er eentje te pakken kan krijgen. De productie verloopt zo ontzettend slecht dat het een zeldzame kaart word. Daarnaast zal hij tegen de herfst al vervangen worden door een kaart met een GT200b core die op 55nm word geproduceerd. De GTX280/260 zullen dus een vroege dood sterven. Daarnaast is het energieverbruik eigenlijk onacceptabel hoog. De kaart verbruikt in zijn eentje net zo veel als een huidig high-end systeem in zijn geheel verbruikt. Ik ben niet bepaald pro ATI maar ik moet zeggen dat de huidige verhalen rond de HD4000 serie ATI kaarten toch wel aantrekkelijk maken. Zowel voor prestaties als voor de prijs.
    Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.

    Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
      vrijdag 30 mei 2008 @ 19:01:47 #109
    96845 Scarface2004
    Who Ren Young
    pi_59018055
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef pberends het volgende:
    http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-6.html
    [..]

    HAHAHAHAHA, KUT-CONSOLES. RIP PLEESTATION 3 EN XBOX.
    Conclusie : PC-Gamers zijn te gemakzuchtig, wil je een uitdaging koop dan de console versie
    "You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
    pi_59018102
    Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet

    Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59018161
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 19:01 schreef Scarface2004 het volgende:

    [..]

    Conclusie : PC-Gamers zijn te gemakzuchtig, wil je een uitdaging koop dan de console versie
    .
    pi_59018165
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef Sackboy het volgende:
    Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet

    Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
    Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
    pi_59018430
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
    Verschillend. Bij GTA IV bijvoorbeeld niet, bij Saints Row en Oblivion wel (dacht ik).
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      vrijdag 30 mei 2008 @ 20:43:16 #114
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59020256
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 18:12 schreef DooD het volgende:

    [..]

    Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.

    Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
    CF loopt inderdaad vaak in de soep. Soms gaat de performance zelfs achteruit met 2 kaarten Maar het grote "selling-point" voor ATI is de lagere prijs. Hun top-of-the-line gaat waarschijnlijk rond de $350 kosten en dat is toch wel een flinke hap minder dan de $650 voor de GTX280. Maar ff over de leverbaarheid van Nvidia's nieuwe telg. Het schijnt dat 60% van alle geproduceerde dies worden weggeflikkerd omdat ze niet aan de eisen voldoen. Daarmee word dit waarschijnlijk de slechtst leverbare kaart van Nvidia ooit Dat is ook gelijk de reden voor de hoge prijs. Ik hou het in iedergeval voor gezien. Misschien dat ik nog ff een 9800GTX aanschaf via de Tweakers V&A ter vervanging van mn 7800GT. Ik wil namelijk Crysis, Far Cry 2, BioShock 2 en Alan Wake nog op de PC gaan spelen. En die kaart moet je op de V&A al voor onder de 200 euro kunnen krijgen aangezien hij nieuw nog maar 225 kost. En je mag toch wel verwachten dat een 9800GTX genoeg is om Far Cry 2 op full te draaien?
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
      vrijdag 30 mei 2008 @ 20:47:27 #115
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59020340
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
    Dat kon volgens mij bij Red Faction wel.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_59020485
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:

    [..]

    Dat kon volgens mij bij Red Faction wel.
    Wat een innovatie...
    pi_59020544
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 18:12 schreef DooD het volgende:

    [..]

    Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.

    Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
    Ik snap echt niet waar jullie je zorgen om maken. Juist omdat Crysis een PC-only game was, waren de systeem eisen absurd hoog. Het spel zou nooit kunnen draaien op een Xbox of Pleestation.

    Juist omdat Ver Huil 2 op consoles uitkomt, worden de PC systeemeisen ook lager. De engine is daarvoor sterk aangepast:

    http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-3.html
    quote:
    Om het geheel af te maken heeft het spel een dag en nachtcyclus, een variërend wolkendek en realtime schaduwen die allemaal gegenereerd worden door de drijvende kracht van het spel, de Dunia-engine die Ubisoft voor het spel gemaakt heeft. Het spel is dus niet gemaakt met de engine van Crytek, hoewel die wel de basis vormde voor de huidige engine. In de huidige versie van de Dunia-engine is echter hooguit 5 procent terug te vinden van de Cryengine. Het grootste verschil is de manier waarop met textures omgegaan wordt. Waar de Cryengine vooral grote textures gebruikt, vaak van 2048 bij 2048 pixels of groter, zoekt Ubisoft het juist vooral in kleine textures van soms maar 64 bij 64 pixels. Een voorwerp als een boom zal dus niet bekleed zijn met één groot texture, maar met een patroon van kleine, die in elkaar over lopen en bedekt zijn met effecten als normal- en specularmaps.

    De techniek zorgt ervoor dat streamen van harde schijf of dvd sneller verloopt en dat is erg prettig als er een wereld van 50 vierkante kilometer in beeld gebracht moet worden. Het is echter vooral prettig voor de Xbox 360 en Playstation 3, die zwaar leunen op het streamen van data. Door het verkleinen van de textures vormen die niet langer het probleem. In het verleden was het laden van textures vaak wat voor lange laadtijden zorgde. Volgens Ubisoft is dat bij Far Cry 2 niet langer het geval. Hier zijn juist de teksten de zwakste schakel. Er is erg veel dialoog geschreven voor het spel. Dat was nodig omdat vooraf niet vaststaat in welke volgorde de speler de diverse missies doorloopt. Er zitten ruim 100.000 regels tekst in het spel, die allemaal als geluidsbestanden op de dvd staan en waarvan er meestal verschillende tegelijk geladen moeten worden.
    http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-1.html
    quote:
    Zo zal Far Cry 2 niet zulke extreem hoge systeemeisen stellen als Crysis. Hoewel het spel met Directx 10 overweg kan, is het toch vooral gericht op systemen die gebruik maken van versie 9.
    .
      vrijdag 30 mei 2008 @ 21:00:00 #118
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59020576
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 20:54 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Wat een innovatie...
    Don't knock it. Red Faction was super En het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_59020616
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:

    [..]

    Don't knock it. Red Faction was super En het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
    Ik vind het hele safebox-idee sowieso te gay voor woorden. Er gaat een hoop tijd en energie inzitten en het gaat totaal nergens over. Ik vond dat bij GTA series ook al tyfusvervelend.
    pi_59020728
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:

    [..]

    Don't knock it. Red Faction was super En het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
    Maar Red Faction is in dit kader niet echt een goed voorbeeld, aangezien dat een lineair spel is met levels
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      vrijdag 30 mei 2008 @ 21:35:29 #121
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_59021317
    Dat je op elke moment kan saven is mooi, maar ik hoop dat er op de moeilijkste niveau van Far Cry 2 je ook van bepaalde save punten gebruikt... Crysis is namelijk vrij makkelijk op z'n moeilijkst omdat je overal kan saven en overal kan laden.. slaat dus eigelijk nergens op.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      vrijdag 30 mei 2008 @ 21:56:35 #122
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59021872
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 21:08 schreef Sackboy het volgende:

    [..]

    Maar Red Faction is in dit kader niet echt een goed voorbeeld, aangezien dat een lineair spel is met levels
    Daar heb je gelijk in.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
      vrijdag 30 mei 2008 @ 21:58:20 #123
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59021923
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Ik vind het hele safebox-idee sowieso te gay voor woorden. Er gaat een hoop tijd en energie inzitten en het gaat totaal nergens over. Ik vond dat bij GTA series ook al tyfusvervelend.
    Bedoel je niet sandbox? Ik vind dat juist heerlijk. Lekker veel vrijheid. Ik kan ik GTA zomaar een hele tijd niets anders doen dan rond rijden.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_59021986
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:

    [..]

    Bedoel je niet sandbox? Ik vind dat juist heerlijk. Lekker veel vrijheid. Ik kan ik GTA zomaar een hele tijd niets anders doen dan rond rijden.
    safebox = safehouse bedoel ik.
      vrijdag 30 mei 2008 @ 22:07:10 #125
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59022181
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef pberends het volgende:

    [..]

    safebox = safehouse bedoel ik.
    Ooooh, op die fiets. Snap em. Maar dat is in GTA4 geen verplichting meer. Er zijn autosaves na elke missie. Je hoeft niet elke keer terug te gaan en te saven in je safehouse. Als je een savegame laad dan begin je wel vanuit het dichtsbijzijnde safehouse.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_59041745
    Hier kan je een 9 minuten lange offscreen gameplayvideo van de X360 versie downloaden
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59044845
    tvp voor deze vette shit
    pi_59045875
    en de pc-frusties zijn eindelijk gearriveerd
    pi_59046449
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:

    [..]

    Ooooh, op die fiets. Snap em. Maar dat is in GTA4 geen verplichting meer. Er zijn autosaves na elke missie. Je hoeft niet elke keer terug te gaan en te saven in je safehouse. Als je een savegame laad dan begin je wel vanuit het dichtsbijzijnde safehouse.
    Ik wil gewoon saven wanneer ik wil.
    pi_59047594
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Ik wil gewoon saven wanneer ik wil.
    Dan moet je voor de pc-versie gaan
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59047811
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:

    [..]

    Dan moet je voor de pc-versie gaan
    Duuuuuuuuuuuuuuuuuh.
      zondag 1 juni 2008 @ 15:24:37 #132
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59049216
    Het ligt toch altijd gewoon aan het spel waar je kunt saven? In de meeste 360 kan je overal saven!

    Al ben ik wel meer fan van het checkpoint systeem of safehouse!
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_59049366
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 15:24 schreef AQuila360 het volgende:
    Het ligt toch altijd gewoon aan het spel waar je kunt saven? In de meeste 360 kan je overal saven!

    Al ben ik wel meer fan van het checkpoint systeem of safehouse!
    .

    Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
    pi_59049460
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef pberends het volgende:

    [..]

    .

    Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
    Niet per sé, want als je overal en ten alle tijden kan saven wordt een spel soms wel erg makkelijk.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      zondag 1 juni 2008 @ 15:38:27 #135
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59049496
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef pberends het volgende:

    [..]

    .

    Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
    Als ik zie dat lui met 2 vingers op de quick save en quick load spelen dan ben ik blij dat dat niet overal in zit

    Op deze manier wordt je ook gedwongen om iets slimmer te spelen wil je het halen tot het volgende checkpoint!

    Maar het ligt gewoon aan het spel en niet aan of het pc of console is lijkt me?
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      zondag 1 juni 2008 @ 15:43:22 #136
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59049658
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 15:38 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    Als ik zie dat lui met 2 vingers op de quick save en quick load spelen dan ben ik blij dat dat niet overal in zit

    Op deze manier wordt je ook gedwongen om iets slimmer te spelen wil je het halen tot het volgende checkpoint!

    Maar het ligt gewoon aan het spel en niet aan of het pc of console is lijkt me?
    Klopt. Lang niet alle PC games laten quick saves toe.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_59049702
    Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      zondag 1 juni 2008 @ 15:52:45 #138
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59049896
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
    Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
    Geen idee eigenlijk! Bij de meeste spellen krijg je wel als je saved dat tabblad iedereen keer naar voren misschien heeft het daar mee te maken?

    Ik vind het verder niet erg want vind het wel wat hebben dat je na een missie weer terug gaat naar je basis om te saven of nieuwe munitie o.i.d. te halen.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      zondag 1 juni 2008 @ 15:54:05 #139
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_59049919
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
    Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
    Je hebt zelf al een mogelijke reden gegeven hoor
    quote:
    Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet

    Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
    Ik vind dat helemaal geen slechte theorie. Een save game laden zou dan best wel lang kunnen duren.
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
    pi_59057713
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59057981
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59058482
    Nou lees ik weer een release rond kerstmis...
    pi_59077184
    Zelfs als je arm geamputeerd is kan je dit spel nog spelen
    quote:
    Far Cry 2 easy mode speelbaar met één hand

    Far Cry 2 creative director, Clint Hocking, heeft gezegd dat de easy mode in Far Cry 2 met slechts 1 hand gespeeld zou kunnen worden. Hiermee hoopt de developer om zelfs de easy mode uitdagend te maken op een speciale manier. Hocking wist dit al te demonstreren via de website van Multiplayerblog. De wat moeilijkere game modi zullen uiteraard voor de echte gamers bedoeld zijn die simpelweg met 2 handen willen gamen, al dan niet de easy mode met 2 handen te simpel vinden.

    Hocking held a 360 controller in front of me. “You should be able to play it with one hand,” he said. Meaning: tie one hand behind your back; place the controller on a table; then, with the free hand, use your fingers to point one Analog Stick forward to walk; then put those fingers on the other stick to aim; then press buttons and pull triggers to fight. All with one hand. The enemies should be tuned in easy mode so that you can do that. Don’t worry, the harder modes will be tuned for us real gamers.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59080456
    Hier staat nog een nieuwe gameplayvideo van onze duitse vrienden.

    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59083473
    teeveepeee
      dinsdag 3 juni 2008 @ 09:28:20 #146
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_59083483
    Ja je kan zelfs je auto fixen als je bijvoorbeeld op een steen knalt in de woestijn. Ik ben benieuwd hoeveel gamers dan toch gaan lopen, omdat ze het niet willen repareren
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
    pi_59083591
    Lopen in de woestijn? no way 50 km2 enzo
      dinsdag 3 juni 2008 @ 09:41:32 #148
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_59083650
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 09:36 schreef Thrilled het volgende:
    Lopen in de woestijn? no way 50 km2 enzo
    Je gaat het zien hoor van die filmpjes op youtube die het spel afbranden, omdat hun auto kapot ging in de woestijn en ze dan 10 km moesten gaan lopen.

    Dan hoor je die Noob " Ohhhh noessssssss my car broke down, shit man now i have to walk 8 miles. Fuck this game man it sucks"

    Terwijl die niet wist dat die zijn auto kon repareren, ook al staat het waarschijnlijk aangegeven in de handleiding, of dat er een tutorial van is.

    Ik kijk nu al uit naar die filmpjes
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
    pi_59083996
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef DooD het volgende:

    [..]

    Je gaat het zien hoor van die filmpjes op youtube die het spel afbranden, omdat hun auto kapot ging in de woestijn en ze dan 10 km moesten gaan lopen.

    Dan hoor je die Noob " Ohhhh noessssssss my car broke down, shit man now i have to walk 8 miles. Fuck this game man it sucks"

    Terwijl die niet wist dat die zijn auto kon repareren, ook al staat het waarschijnlijk aangegeven in de handleiding, of dat er een tutorial van is.

    Ik kijk nu al uit naar die filmpjes
    .

    Ik zou het ook zo doen hoor, maar gelukkig weet ik nu wel dat je je auto zou kunnen repareren.
    pi_59084915
    Alleen het idee dat een wapen kapot gaat bevalt mij niet zo Ik ben nogal het type dat echt fan kan zijn van 1 specifiek wapen en daar dus het liefste de hele game mee door wilt.. en nu schijnt dus dat juist wanneer je een wapen veel gebruikt de kans groter wordt dat hij 'jammed' en je hem moet laten repareren...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')