Ik, want ik stond er bijquote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie zegt dat het niet andersom is? Dus dat de Volvo de traktor moet helpen starten? Hmmm?
Oh ja, en dat moeten wij dan geloven? Jij bent ook zo lekker onpartijdig, getuige je topictitelquote:
Ik heb niks tegen volvo hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 16:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja, en dat moeten wij dan geloven? Jij bent ook zo lekker onpartijdig, getuige je topictitel
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie zegt dat het niet andersom is? Dus dat de Volvo de traktor moet helpen starten? Hmmm?
En al had je dat wel; een 2-cylinder kun je (als ik me niet vergis) nog aanslingeren...quote:
maar dit toont dan wel een auto die er eerder was dan de T-rex over de aarde heen kroop.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hier! Meer roest dan op alle Citroëns die ik ooit heb gehad bij elkaar!
neequote:Op zondag 4 mei 2008 16:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maar dit toont dan wel een auto die er eerder was dan de T-rex over de aarde heen kroop.
Zelfs met zoveel roest rijd die nog prima. Een citroën met roest valt gelijk uitelkaar, daarom zie je ook nauwelijks citroëns met roest.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hier! Meer roest dan op alle Citroëns die ik ooit heb gehad bij elkaar!
Dat zie je verkeerd: Een BX met roest zie je niet. Die zijn toch van plastic.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zelfs met zoveel roest rijd die nog prima. Een citroën met roest valt gelijk uitelkaar, daarom zie je ook nauwelijks citroëns met roest.
keuh, die XC90 enn XC70 bakken zijn inderdaad nogal snobs aso-bakken inderdaad, geef ik je gelijk inquote:Op zondag 4 mei 2008 16:46 schreef Hyperdude het volgende:
Nieuwe Volvo's zijn gewoon dure Ford's voor snobs die geen verstand van otoo's hebben.
De C30 hadden ze in 1995 al moeten uitbrengen als aanvulling op de veel te grote S/V40. Dan hadden ze tenminste nog een fatsoenlijke auto gemaakt voor de mensen die vroeger een DAF - Volvo 66 - Volvo 340 - Volvo 440 kochten. Die mensen hebben ze nu allemaal in een Suzuki Alto gejaagd. Overigens vraag ik me nog steeds af waarom de lichtste auto die je bij Volvo nu als automaat kan krijgen al minstens een lompe 2.4 is. Laat ze gewoon een 1.6 met automaat maken.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef Elmostyle het volgende:
Je ziet hier alleen afbeeldingen van oude volvo'sniet van nieuwe, hoezo generaliseren.
Al moet ik toegeven dat die nieuwe C30 er niet al te mooi uitziet, die andere modellen zien er goed uit.
En daarbij, kan een ford, peugeot, .. nooit kapot gaan?
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef Elmostyle het volgende:
Je ziet hier alleen afbeeldingen van oude volvo'sniet van nieuwe, hoezo generaliseren.
Al moet ik toegeven dat die nieuwe C30 er niet al te mooi uitziet, die andere modellen zien er goed uit.
Oh jawel... Maar Ford en Peugeot rijders geven gewoon toe dat hun kuthok kapot gaat.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef Elmostyle het volgende:En daarbij, kan een ford, peugeot, .. nooit kapot gaan?
Blijf aub weg bij Volvo. Koop maar een suzuki ofzo, laat de Volvo's maar over aan de autoliefhebbers.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De C30 hadden ze in 1995 al moeten uitbrengen als aanvulling op de veel te grote S/V40. Dan hadden ze tenminste nog een fatsoenlijke auto gemaakt voor de mensen die vroeger een DAF - Volvo 66 - Volvo 340 - Volvo 440 kochten. Die mensen hebben ze nu allemaal in een Suzuki Alto gejaagd. Overigens vraag ik me nog steeds af waarom de lichtste auto die je bij Volvo nu als automaat kan krijgen al minstens een lompe 2.4 is. Laat ze gewoon een 1.6 met automaat maken.
En ja; Volvo is gewoon een veel te dure Ford tegenwoordig
Dat begrijp ik ook niet. Zo'n C70 heeft niets te vertellen met z'n kreukelplaatwerk. Die 740 die daarachter staat is veel steviger.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:55 schreef -Muse- het volgende:
En welke halve gladiool gebruikt een C70 voor de cross?!?!?! Schande!
Die C30 en C70 zijn inderdaad recent, maar dat wil nog niet meteen zeggen ze er goed uitzienquote:
ok xD, al zijn niet alle volvo rijders zo voor zover ik weetquote:Op zondag 4 mei 2008 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawel... Maar Ford en Peugeot rijders geven gewoon toe dat hun kuthok kapot gaat.
In de meeste V40's of V50's zit voor zover ik weet toch maar gewoon een 1.8 of een 2.0? Verder verdiept volvo zich wel veel meer in veiligheid dan ford, al denk ik dat ze er soms in wel in doorschieten.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De C30 hadden ze in 1995 al moeten uitbrengen als aanvulling op de veel te grote S/V40. Dan hadden ze tenminste nog een fatsoenlijke auto gemaakt voor de mensen die vroeger een DAF - Volvo 66 - Volvo 340 - Volvo 440 kochten. Die mensen hebben ze nu allemaal in een Suzuki Alto gejaagd. Overigens vraag ik me nog steeds af waarom de lichtste auto die je bij Volvo nu als automaat kan krijgen al minstens een lompe 2.4 is. Laat ze gewoon een 1.6 met automaat maken.
En ja; Volvo is gewoon een veel te dure Ford tegenwoordig
Alsof het plaatwerk jou beschermt bij een botsingquote:Op zondag 4 mei 2008 16:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Zo'n C70 heeft niets te vertellen met z'n kreukelplaatwerk. Die 740 die daarachter staat is veel steviger.
Och, ik heb een aantal jaar geleden helaas een Volvo niet gekocht. Was een 760 diesel met automaat. Kon ik voor 5000 frank hebben, maar belastingtechnisch was dat niet interessant. En ik had toen nog niet gehoord van slaolie als brandstof.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:57 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Blijf aub weg bij Volvo. Koop maar een suzuki ofzo, laat de Volvo's maar over aan de autoliefhebbers.
Dat zeg ik dus. Moet je eens proberen om een 1.8 met automaat te krijgen. Die zijn er niet. Slechts vanaf de 2.4.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef Elmostyle het volgende:
In de meeste V40's of V50's zit voor zover ik weet toch maar gewoon een 1.8 of een 2.0?
Stekkertje onder de stoel lostrekken, pieper losknippen of gordel achter de stoel doen helpt veel. Of een extra gesp uit een sloopwagen halen.quote:Verder verdiept volvo zich wel veel meer in veiligheid dan ford, al denk ik dat ze er soms in wel in doorschieten.
Want bijv. als je gordel los doet tijdens rijden begint die te piepen, en hoe harder je rijd, hoe harder dat kreng begint te piepen als je je gordel los doet.. dat vin ik dan wel wat overdreven.
Ja, dat doet het. En zeker bij zo'n banger-race zoals op dat plaatje. Beuk een keer tegen die C70 en het ding staat stil omdat alles opvouwt. Tegen zo'n 740 moet je al een stuk harder beuken.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Alsof het plaatwerk jou beschermt bij een botsing
ok, dat wist ik niet dat die automaten pas bij 2.0 beginnen, mja, ik zou ook nooit in een automaat willen rijden eigenlijk.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Moet je eens proberen om een 1.8 met automaat te krijgen. Die zijn er niet. Slechts vanaf de 2.4.
[..]
Stekkertje onder de stoel lostrekken, pieper losknippen of gordel achter de stoel doen helpt veel. Of een extra gesp uit een sloopwagen halen.
Ja, want een gordel heb je toch niet nodig. Zo'n gordel hebben ze erin gezet zodat de pliesie je boetes kan geven. Als je ergens tegen aan rijdt, dan zorgt de voorruit er wel voor dat je in je auto blijft. Een gordel is dus nergens voor nodig.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef Elmostyle het volgende:
Verder verdiept volvo zich wel veel meer in veiligheid dan ford, al denk ik dat ze er soms in wel in doorschieten.
Want bijv. als je gordel los doet tijdens rijden begint die te piepen, en hoe harder je rijd, hoe harder dat kreng begint te piepen als je je gordel los doet.. dat vin ik dan wel wat overdreven.
Wacht maar tot je 40 bent. Eenmaal in een automaat, wil je nooit meer iets anders.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet dat die automaten pas bij 2.0 beginnen, mja, ik zou ook nooit in een automaat willen rijden eigenlijk.
Neequote:Op zondag 4 mei 2008 17:25 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ja, want een gordel heb je toch niet nodig. Zo'n gordel hebben ze erin gezet zodat de pliesie je boetes kan geven. Als je ergens tegen aan rijdt, dan zorgt de voorruit er wel voor dat je in je auto blijft. Een gordel is dus nergens voor nodig.
ja oke, als je iets eenmaal gewend bent wil je nooit/nauwelijks meer iets anders. dat klopt, maar mij lijkt dan gewoon handschakel wel relaxter? Tegenwoordig trouwens wordt bij zowat alle rijscholen toch gewoon met handschakelen aangeboden ipv automaat?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:26 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 bent. Eenmaal in een automaat, wil je nooit meer iets anders.
Wees blij dat je die 760 diesel hebt laten staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Och, ik heb een aantal jaar geleden helaas een Volvo niet gekocht. Was een 760 diesel met automaat. Kon ik voor 5000 frank hebben, maar belastingtechnisch was dat niet interessant. En ik had toen nog niet gehoord van slaolie als brandstof.
En een S80 ziet er wel leuk uit, maar kreukelt al als je naar een spatbord wijst.
Zoek maar.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:27 schreef MaGNeT het volgende:
Wat voor Volvo was dat overigens? Lijkt op een 264. Heb je betere foto's?
Yep, je hebt gelijk!quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt mij een 164.
Een 264 is vierkanter; net zoals die blauwe roestbak hierboven ergens.![]()
Toen ik mijn rijbewijs net had gehaald had Pa een zilveren 264.
Na een jaar had ie 1 gouden en 1 bordeauxrood voorspatbord. Iedereen gaf je voorrang!![]()
Ik heb 2 zussen overigens![]()
Op het moment dat jij je jas wilt uitdoen terwijl je 140km/h rijdt, of dat je even iets van de achterbank wilt pakken, dat zijn eigenlijks wel de gevaarlijkste momenten die je beleeft in de auto. Als je iets wilt ontwijken, dan heb je nauwelijks de mogelijkheid hiertot. Het klinkt best absurd, maar wanneer het gevaarlijker wordt, dan wil jij juist minder bescherming hebben. Zo'n toon heeft juist het effect, dat jij minder vaak met hoge snelheden iets van je achterbank gaat pakken. Blijkbaar werkt het ook, want jij vind het irritant.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Needat snap ik, ik draag altijd m'n gordel. Maar als je je jas wilt uitdoen, of iets van de achterbank wilt pakken doe je je gordel natuurlijk ff los.
En dan wordt je half doof door die veel te hoge harde toon(als je op de snelweg rijdt bijv.), dat vind ik dan weer wat doorgedraaid, en door zulke kleine dingetjes worden die volvo's al gauw vrij duur volgensmij.
[..]
ja oke, als je iets eenmaal gewend bent wil je nooit/nauwelijks meer iets anders. dat klopt, maar mij lijkt dan gewoon handschakel wel relaxter? Tegenwoordig trouwens wordt bij zowat alle rijscholen toch gewoon met handschakelen aangeboden ipv automaat?
Dat is bij de C5 ook zo, en daar moet je ook de gordels vastmaken van de lege plekken omdat hij anders begint te piepen, Citroen en zijn technisch vernuft.quote:In de meeste V40's of V50's zit voor zover ik weet toch maar gewoon een 1.8 of een 2.0? Verder verdiept volvo zich wel veel meer in veiligheid dan ford, al denk ik dat ze er soms in wel in doorschieten.
Klets. Als ik alleen in mijn C5 zit en ik doe mijn gordel niet om piept ie niet eens. Hij geeft een melding op het display en een rood lampje op het dashboard. Meer niet. Er is geen enkele auto die piept als lege plekken geen gordel om hebben. Als dat wel gebeurt is er iets met de drukschakelaar van die plek(ken) niet in orde.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:21 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Dat is bij de C5 ook zo, en daar moet je ook de gordels vastmaken van de lege plekken omdat hij anders begint te piepen, Citroen en zijn technisch vernuft.
Ik had laatst de C5 van mijn pa mee toen mijn volvo (quote:Op zondag 4 mei 2008 21:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klets. Als ik alleen in mijn C5 zit en ik doe mijn gordel niet om piept ie niet eens. Hij geeft een melding op het display en een rood lampje op het dashboard. Meer niet. Er is geen enkele auto die piept als lege plekken geen gordel om hebben. Als dat wel gebeurt is er iets met de drukschakelaar van die plek(ken) niet in orde.
bij onze c5 toch niet en in elke andere waar ik in heb gezeten ook nietquote:Op zondag 4 mei 2008 21:21 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Dat is bij de C5 ook zo, en daar moet je ook de gordels vastmaken van de lege plekken omdat hij anders begint te piepen, Citroen en zijn technisch vernuft.
En in de nieuwe S40/V50 zit nu een 2.4 en een 2.4I
Zit nu te twijfelen tussen een C70 of S40.
Hijs gloednieuw.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
bij onze c5 toch niet en in elke andere waar ik in heb gezeten ook niet
Electronische troep in auto'squote:Op zondag 4 mei 2008 22:01 schreef j0rrit het volgende:
Nog een mooie Volvo feature die ik een tijd terug tegen kwam toen ik op pad was met de V70 en ingebouwde HU1205 navigatie. Na een aantal keren de auto gestart en gestopt te hebben liep de navigatie vast tijdens het opstarten. Pincode accepteerde hij vervolgens niet meer, maar was te resetten door een uur of wat de auto met contact aan te laten staan. Geweldig als je aan de andere kant van het land staat in een boeren gehucht, én nog enkele klantenbezoekjes op de planning hebt staan.
Ik ben der ook niet dol op, ik wil het liefst een kale auto, wat je niet hebt kan ook niet stukgaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Electronische troep in auto's
Ben blij dat m'n ramen en schuifraam nog ouderwets met een slinger open gaan.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik ben der ook niet dol op, ik wil het liefst een kale auto, wat je niet hebt kan ook niet stukgaan.
quote:
Ze kosten geen drol, wat houdt je tegen?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:17 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch zou ik zo'n oude 700 erbij willen als hobby!![]()
Plek, we hebben al 5 auto's voor de deur.quote:
Hmm, wel een goed argument eigenlijk.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:38 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Plek, we hebben al 5 auto's voor de deur.
En we wonen zeg maar in een straat waar per huis 1.5 auto kan worden geparkeerd.quote:
sterktequote:Op zondag 4 mei 2008 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil een volvo!![]()
Zo'n grote vierkante bunker op wielen.Dé auto die iedere kleuter tekent: hoekig, vierkant en lelijk.
![]()
En dan een suffe caravan erachter.En de honden achterin.
pauperquote:Op zondag 4 mei 2008 22:55 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
En we wonen zeg maar in een straat waar per huis 1.5 auto kan worden geparkeerd.
Pauper.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pauper
* Alexxxxx pimpt even met zijn garage met plek voor 1 grote auto, oprit met plek voor 3 flinke auto's en 2 parkeerplekken voor de deur
in de garage een visa, op de oprit tot voor kort een visa, maar die is weg, en een rover (de zeldzame mometen dat ik thuis ben dan). mn andere visa staat bij mn ouders in de garagequote:Op zondag 4 mei 2008 23:14 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Pauper.
En wat staat er allemaal op die parkeerplekken? vier en een halve visa?
Hoebedoel je pimpen met andermans auto? als ik zo een was had ik wel een BMW of Audi gekocht heur.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
pimpen met andermans auto
is je achternaam Klein Gunnewiek?
Je hebt het over 5 auto's, maar hebt er zelf maar één en woont nota bene nog bij je ouders thuisquote:Op zondag 4 mei 2008 23:26 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Hoebedoel je pimpen met andermans auto? als ik zo een was had ik wel een BMW of Audi gekocht heur.
En nee ik heet geen gunnewiek.
Dat zei ik als argument om geen tweede auto te nemen, als ik een eigenhuis heb zou ik voor hobby wel een tweede willen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt het over 5 auto's, maar hebt er zelf maar één en woont nota bene nog bij je ouders thuis
Sinds dat hij mod is geworden, is zijn ego ook gegroeid. Hij was eerst wel relax maar ik zie hem nu inderdaad alleen maar kansloos gedrag vertonen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef Whatashockr het volgende:
Wie is die alexxx en waarom doet hij zo kansloos met een gare visa? Is dat een soort act ofzo om mensen te stangen?
Het is Alexxxxxquote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef Whatashockr het volgende:
Wie is die alexxx en waarom doet hij zo kansloos met een gare visa? Is dat een soort act ofzo om mensen te stangen?
Ik noem het gewoon armoedequote:Op zondag 4 mei 2008 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Electronische troep in auto's
Ben blij dat m'n ramen en schuifraam nog ouderwets met een slinger open gaan.
Ik rijd geen Visa meerquote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef Whatashockr het volgende:
Ah dan ben ik dus al 2,5 jaar kansloosquote:Op maandag 5 mei 2008 15:45 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Sinds dat hij mod is geworden, is zijn ego ook gegroeid. Hij was eerst wel relax maar ik zie hem nu inderdaad alleen maar kansloos gedrag vertonen.
Mod zijn op fok is sowieso kansloosquote:
Iets met oogkleppen enzoquote:Op maandag 5 mei 2008 17:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon armoede
Ja, want een schakelaartje met een motortje is echt hitech elektronische troep
Ja, het bewijs dat een basis-ontwerp uit 1982 (Volvo 760 is de basis van de 740 en 940) het niet meer kan opnemen tegen een 21 jaar nieuwere auto uit 2003.quote:
Even los van de omgvolvosux0rzlololol welles-nietes 'discussie', punt wat meen ik ook in dit beruchte filmpje gemaakt werd is dat moderne auto's _heel veel_ veiliger zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, het bewijs dat een basis-ontwerp uit 1982 (Volvo 760 is de basis van de 740 en 940) het niet meer kan opnemen tegen een 21 jaar nieuwere auto uit 2003.
Doe hetzelfde grapje met zo'n Volvo en een Renault uit 1982, en je ziet niets meer van die Renault terug.
Helaas konden ze geen rijdende Renaults meer vinden uit die tijd.
Doe hetzelfde met een Volvo S60 en zo'n Modus, en het zal prima gelijk op gaan.
Dat IMHO kan je beter weglaten.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Even los van de omgvolvosux0rzlololol welles-nietes 'discussie', punt wat meen ik ook in dit beruchte filmpje gemaakt werd is dat moderne auto's _heel veel_ veiliger zijn.
Al rij je misschien iets veiliger in je Volvo uit de jaren 80, de kans dat je een head-on maakt met een 2005+ Hendrik-Jan leasebak die handsfull belt is groter dan een head-on met een andere auto uit de jaren 80, simpelweg omdat er meer moderne auto's rondrijden. Het is leuk dat Volvo's uit die periode mogelijk veiliger zijn dan andere auto's uit diezelfde periode, maar als veiligheid een van je belangrijkste punten is bij aanschaf van een auto kun je IMHO beter naar een modernere, dan maar minder goed uitgeruste/kleinere, auto kijken.
Persoon nummer 324543543275426754264365432543254375476547543265436 die denkt nu iets schokkend aan de man te hebben gebracht.quote:
Als ik al in mijn omgeving zie dat bijv veel collega's die een renault peugeot en zelfs rover gewoon continu van die basic problemenen hebben dan begin ik toch wel een negatief beeld te vormen over die merken.quote:Iets met oogkleppen enzo
Slingers en het mechanisme erachter kunnen ook stuk, tenzij het in elkaar gezet is door een Volvo medewerker natuurlijk.
Dat laatste plaatje is niet echt reeelquote:Op maandag 5 mei 2008 22:39 schreef Arclight-S het volgende:
=
[ afbeelding ]
[..]
Als ik al in mijn omgeving zie dat bijv veel collega's die een renault peugeot en zelfs rover gewoon continu van die basic problemenen hebben dan begin ik toch wel een negatief beeld te vormen over die merken.
Ook volvo heeft die problemen, maar ze worden in mijn mening degelijker in elkaar gezet.
Of een V50 waarvan de boordcomputer vindt dat de koffer, die je op de achterbank hebt liggen, zijn gordel om moet doen. Er moeten namelijk wel iemand achterin zitten als het achterportier open is geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 21:21 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Een koffer hoort ook in de kofferbak, als je hem op de stoel legt, en je moet keihard remmen wordt je doorboord door je koffer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Of een V50 waarvan de boordcomputer vindt dat de koffer, die je op de achterbank hebt liggen, zijn gordel om moet doen. Er moeten namelijk wel iemand achterin zitten als het achterportier open is geweest
Hadden ze gewoon met een druksensor moeten doen ipv deze oplossing. Beetje goedkoop hoor.
Een gepimpte C30 staat trouwens nog steeds bovenaan de lijst als nieuwe leaseauto
Pfff...zelfs als je je koffertje achter de bijrijdersstoel zet, wat een betere positie is dan je koffer laten stuiteren in de kofferbak. Nee, heb al van meerdere rijders gehoord dat ze die sensoren uit hebben laten zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Een koffer hoort ook in de kofferbak, als je hem op de stoel legt, en je moet keihard remmen wordt je doorboord door je koffer.
Slimme oplossing van volvo!
Als het goed is zit dr weinig werk aan, en rijden erin is ook niet echt indrukwekkend dus weinig hobby aan lijkt mequote:Op zondag 4 mei 2008 22:17 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch zou ik zo'n oude 700 erbij willen als hobby!![]()
Jij kan zo bij volvo gaan werken, kben er een week of 3 geleden geweest. Was wel leuk enzo maar jeuj wat zijn die lui trots op zichzelf. Om de minuut en wie denk je dat dit als systeem heeft uitgevonden? Wie dacht je dat dit als eerste heeft toegepast?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Een koffer hoort ook in de kofferbak, als je hem op de stoel legt, en je moet keihard remmen wordt je doorboord door je koffer.
Slimme oplossing van volvo!
Er zijn genoeg merken waar ze dat gevoel niet kennen, vanwege de slechte troep die ze al decennia leveren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jij kan zo bij volvo gaan werken, kben er een week of 3 geleden geweest. Was wel leuk enzo maar jeuj wat zijn die lui trots op zichzelf. Om de minuut en wie denk je dat dit als systeem heeft uitgevonden? Wie dacht je dat dit als eerste heeft toegepast?
Was echt niet normaal meer. Kbedoel dat je trots op je merk bent is logisch maar dit ging echt nergens meer over...
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als het goed is zit dr weinig werk aan, en rijden erin is ook niet echt indrukwekkend dus weinig hobby aan lijkt me
Zoals? Alfa misschien, maar die hebben wel andere dingen om trots op te zijn....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn genoeg merken waar ze dat gevoel niet kennen, vanwege de slechte troep die ze al decennia leveren.
Nou dat zijn echt de leuke hobby klusjes jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Er liggen nog wel klusjes voor mij in het verschiet:
- bij 450.000 de kop vervangen ivm LPG
- bij 300.000 en 600.000 de koppeling vervangen
- 4 nieuwe schokdempers
- nieuwe uitlaat
- roestplekjes in dakgoot ivm beschadigingen door imperial
KTM stond toch voor Known To Malfunction.. proef ik hier jaloezie?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zoals? Alfa misschien, maar die hebben wel andere dingen om trots op te zijn....
[..]
Nou dat zijn echt de leuke hobby klusjes ja
En wat is er zo speciaal aan Volvo? Buiten het feit dat ze veilig zijn, vind ik Volvo nog burgerlijker dan bv een Mazda 626 of en Toyota Carina ofzoquote:laat de Volvo's maar over aan de autoliefhebbers.
Dikgedrukt = je mening = toegestaan in Nederlandquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef NED het volgende:
[..]
En wat is er zo speciaal aan Volvo? Buiten het feit dat ze veilig zijn, vind ik Volvo nog burgerlijker dan bv een Mazda 626 of en Toyota Carina ofzo
Tja.. 5 cilinder, T5, T5-R.. luxe, kwaliteit, comfort, onderwaardeering, burgerbak, undercover uiterlijk.. je moet er van houden.. overigens gaat zoiets niet op voor alle volvo's.. ben dan ook geen echte fanboy, liefde voor 850 en v/s70 series..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef NED het volgende:
[..]
En wat is er zo speciaal aan Volvo? Buiten het feit dat ze veilig zijn, vind ik Volvo nog burgerlijker dan bv een Mazda 626 of en Toyota Carina ofzo
Gelukkig is en blijft dat jouw mening.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef NED het volgende:
[..]
Dat is ook maar een vertelling van generaties lang. Halverwege de jaren 90 hebben onderzoeken uitgeween dat Renault (ja, Franse rammelbakken) de veiligste auto's maakte. Dat een auto rijdt als een tank wil niet zeggen dat ' ie meteen invincible is. Geen idee welk automerk nu goed scoort.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
keuh, die XC90 enn XC70 bakken zijn inderdaad nogal snobs aso-bakken inderdaad, geef ik je gelijk in
al zijn die bakken wel veilig die volvo's
Dat is mij eerlijk gezegd ook opgevallen, tenminstens er werden voor mij 3 auto's stopgezet, maar ik mocht doorrijdenquote:
Een jaar of 2 terug had ik een onderzoek gelezen waarbij de Laguna en de Megane de meeste ongelukken hadden waarbij de oorzaak aan de elektronica lag. Een wagen van Fiat stond ook in de top 3.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is ook maar een vertelling van generaties lang. Halverwege de jaren 90 hebben onderzoeken uitgeween dat Renault (ja, Franse rammelbakken) de veiligste auto's maakte. Dat een auto rijdt als een tank wil niet zeggen dat ' ie meteen invincible is. Geen idee welk automerk nu goed scoort.
Dat klopt. Ik rij op dit moment een Volvo FM12, een vrachtauto, maar het verschil met een personenauto is niet zo groot. Alle meldingen en alarmen komen meteen op het display, en het ding begint te piepen (zwaar irritant). Cruisecontrol werkt alleen als de koppeling en de rem minstens één keer zijn bediend. Wat wel raar is, je gordel mag je gewoon laten hangen, daar reageert 'ie niet op.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef Elmostyle het volgende:
Verder verdiept volvo zich wel veel meer in veiligheid dan ford, al denk ik dat ze er soms in wel in doorschieten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is ook maar een vertelling van generaties lang. Halverwege de jaren 90 hebben onderzoeken uitgeween dat Renault (ja, Franse rammelbakken) de veiligste auto's maakte. Dat een auto rijdt als een tank wil niet zeggen dat ' ie meteen invincible is. Geen idee welk automerk nu goed scoort.
Fiat barchetta geloof ik, daarvan kon de motor ineens uitvallen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:01 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Een jaar of 2 terug had ik een onderzoek gelezen waarbij de Laguna en de Megane de meeste ongelukken hadden waarbij de oorzaak aan de elektronica lag. Een wagen van Fiat stond ook in de top 3.
Maar dat is alleen de buitenkant. Omdat Volvo hun plaawerk maakten alsof de zetbank het enige apparaat in de fabriek was betekent dat niet dat een volvo veiliger was/is geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:14 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt veilig lijkt hij me niet...
Mwah, volvo was veel bezig met veiligheid, niet alleen buitenkant.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar dat is alleen de buitenkant. Omdat Volvo hun plaawerk maakten alsof de zetbank het enige apparaat in de fabriek was betekent dat niet dat een volvo veiliger was/is geweest.
(Ik ben dus niet pro-volvo of pro-renault ofzo)
Overigens worden renault trucks nu door volvo gemaaktquote:Safety milestones
[[Image:Volvo-122-coupe-1.jpg|thumb|The Amazon was noted for its safety features, with a padded dashboard, front and rear seat belts and a laminated windscreen.[29]]
1944 Safety cage
1944 Laminated windscreen
1954 Defroster vents for windscreen
1956 Windscreen washers
1957 Anchor points for 2–point safety belts front
1958 Anchor points for 2–point safety belts rear
1959 3–point front safety belts standard
1960 Padded instrument panel
1964 Disc brakes front
1964 First rearward–facing child safety seat prototype tested
1966 Rear windscreen defroster
1966 Disc brakes all around
1966 Dual split triangular braking system
1966 Crumple zones front and rear
1966 Safety door–locks
1967 Safety belt rear seats
1968 Head restraints front
1969 Inertia reel safety belts
1969 Heated rear windscreen
1971 Reminder safety belt
1972 3–point safety belts – rear
1972 Rearward–facing child safety seat
1972 Childproof locks on rear doors
1972 Warning lights (hazard)
1973 Side collision protection
1973 Collapsible steering wheel
1974 Energy absorbing bumpers
1974 Safe location of fuel tank
1974 Multistage impact absorbing steering column
1974 Bulb integrity sensor
1974 Headlight wiper/washer
1975 Day running lamps
1975 Braking system with stepped bore master cylinder
1978 Child safety booster cushion
1982 "Anti–submarining" protection
1982 Fog lamps front
1982 Fog lamps rear
1982 Warning lights in opened door
1982 Wide angle rear view mirror
1984 ABS anti–locking brakes
1985 ETC – Electronic Traction Control
1986 Brake lights in rear window
1986 Three–point safety belt centre rear seat
1987 Mechanical safety belt pre–tensioner
1987 Airbag – driver
1990 Integrated child safety cushion in centre rear seat
1991 SIPS – Side Impact Protection System
1991 Automatic height adjusting safety belt
1992 Reinforced rear seats in estate models
1992 Passenger airbag front
1993 Three–point inertia–reel safety belts – all rear positions
1994 SIPS–bag, side airbag
1995 DSA – Dynamic Stability Assistance
1995 Integrated child safety cushion outer rear seats
1997 ROPS – Roll Over Protection System (C70)
1998 WHIPS – Whiplash Protection System
1998 IC – Inflatable Curtain
1998 STC – Stability and Traction Control
1998 DSTC – Dynamic Stability and Traction Control
1998 EBD – Electronic Brake Distribution
2000 ISOFIX anchorages with rearward–facing child safety seat
2000 Dual Stage Airbag
2001 SCC – Volvo Safety Concept Car
2002 RSC – Roll Stability Control
2002 ROPS – Roll Over Protection System (XC90)
2002 New integrated child seat 2nd row (XC90)
2002 Lower Cross Member (XC90)
2002 New compatible front design (XC90)
2002 Safe 3rd row seats (XC90)
2002 New Front Structure (XC90)
2003 New Front Structure called Volvo Intelligent Vehicle Architecture (VIVA) (S40, V50)
2003 Rear seat belt reminders (in S40 and V50)
2003 IDIS – Intelligent Driver Information System (in S40 and V50)
2003 Inauguration of Volvo's Traffic Accident Research Team in Bangkok
2004 BLIS – Blind Spot Information System (in S40 and V50)
2004 Water repellent glass WRG
2005 Introduction of DMIC (Door Mounted Inflatable Curtain) (new Volvo C70)
2006 PCC - Personal Car Communicator (S80)
2006 CWBS - Collision Warning with Brake Support (S80)
2006 ABL - Active Bixenon Lights (S80)
2007 ACC - Adaptive Cruise Control (S80)
2007 PPB - Power Park Brake (S80)
2007 HDC - Hill Descent Control (XC70 and future XC)
2007 EBL - Emergency Brake Light (Premier on S40 and V50, standard on all after)
2007 DAC - Driver Alert Control (V70, XC70)
2007 LDW - Lane Departure Warning System[30]
Beide.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:59 schreef Ridocar het volgende:
Behoorlijk lijstje, maar zijn dit alle uitvindingen, of toepassingen? De meeste dingen zijn al standaard in elke auto.
En die Renault trucks, die Magnums zeker. Gare wiebelhokken, je moet al een instap-instructie krijgen, anders kom je er niet eens in.
Er staat dat de remmen voor voorzien waren van disc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:17 schreef Repeat het volgende:
Dat lijstje, impressive zeg
Zo had de Citroën DS bijvoorbeeld als een van de eerste schijfremmen en dat was in 1955...
In jouw lijstje zie ik dat pas 9 jaar later staan...
Klopt geen reet van dat dit uitvindingen zijn. ABS bv, was Mercedes al eerder mee enz enz.
beidequote:Op woensdag 7 mei 2008 01:17 schreef Repeat het volgende:
Dat lijstje, impressive zeg
Zo had de Citroën DS bijvoorbeeld als een van de eerste schijfremmen en dat was in 1955...
In jouw lijstje zie ik dat pas 9 jaar later staan...
Klopt geen reet van dat dit uitvindingen zijn. ABS bv, was Mercedes al eerder mee enz enz.
Pfft, er staat niet dat het persé allemaal uitvindingen van hun kant zijn...............quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:26 schreef Repeat het volgende:
Nee, dat staat pas bij 1966 in je lijstje.
En de airbag is uitgevonden door een Amerikaan en in de 70's mee geexperimenteerd ed. Die hele lijst kan je zo onderuit halen door even te googlen... Ik snap iig niet wat voor punt je wil maken met die lijst door em zomaar neer te gooien...
door degeneratie van je schakelknobbel in je hersenenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:26 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 bent. Eenmaal in een automaat, wil je nooit meer iets anders.
maar je woont dan ook in scandinavië.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pauper
* Alexxxxx pimpt even met zijn garage met plek voor 1 grote auto, oprit met plek voor 3 flinke auto's en 2 parkeerplekken voor de deur
Ow wacht. Dat zal hetzelfde gevoel zijn als wat ik voel wanneer ik in mijn Lancia Delta stap denk ik?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:25 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Gelukkig is en blijft dat jouw mening.
Ik heb het over het gevoel dat je krijgt als je in een Volvo rijdt, de geur van het interrieur, hoe het matteriaal aanvoelt... Het gaat om het complete plaatje... dat voel je of dat voel je niet. Jij blijkbaar dus niet.
Friesland tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maar je woont dan ook in scandinavië.
Wat heb je liever, dat een fabrikant zijn fouten erkent of dat ze toch besluiten je ermee door laten rijden zoals bijv bij fiat of renault?quote:Op woensdag 7 mei 2008 04:20 schreef PNG het volgende:
S40 ook duizenden teruggehaald, assen klapten aan gort.
"een volvo"quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef NED het volgende:
[..]
Ow wacht. Dat zal hetzelfde gevoel zijn als wat ik voel wanneer ik in mijn Lancia Delta stap denk ik?
Heb je het over dat gevoel? Ja he? Nou, als ik in een Volvo stap voel ik daar inderdaad helemaal 0, niks van.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:49 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Wat heb je liever, dat een fabrikant zijn fouten erkent of dat ze toch besluiten je ermee door laten rijden zoals bijv bij fiat of renault?
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het materiaal is iig dunner dan de plaat die je voor je kop hebt...
Ik sla de plank helemaal niet mis. Alsof elk model van Lancia zo super is.quote:dus je slaat bij deze de plank compleet mis.
Ik dacht dat het meer een aanval op mij was, sorry daarvoor. We zijn het iig met elkaar eensquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:26 schreef NED het volgende:
[..]
Ik sla de plank helemaal niet mis. Alsof elk model van Lancia zo super is.
Sterker nog, ik vind ze allemaal foeilelijk en ik word alleen warm van de Delta.
Ik snap ook best wel dat jij neit alle Volvo's tof vind hoor.
Ik sloeg de spijker op zn kop en niet de plank mis
Nee ik ben niet echt merkgebonden. Die Delta van jou is schitterend, daar word ik wel zeker warm vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:46 schreef NED het volgende:
Nee, het was geen aanval. Behalve dan dat jij warm word van bepaalde typen Volvo's en ik dat raar vind.
Maargoed, waarschijnlijk denk jij net zo over mij met mn Delta
Iedereen heeft recht van sprekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen recht van spreken.
En wie denk jij dat je bent man. Lijp figuurquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen recht van spreken.
Ok, ik zal het anders formuleren:quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:31 schreef -Muse- het volgende:
[..]
En wie denk jij dat je bent man. Lijp figuur
Jij geeft jouw mening, ik geef mijn mening.
Dat jij vervolgens even moet laten zien hoe stoer je bent is echt triest![]()
"Zulke types" Man flikker toch een eind op, je kent mij niet maar hebt al wel je oordeel klaar. Ik zie je in meerdere topics kankeren dus ik neem eht niet persoonlijk op. Voor zover ik kan zien stel jij niets voor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ok, ik zal het anders formuleren:
Ik vind dat je lariekoek lult als je Volvo aanprijst vanwege 'het gevoel' en de geur van het interieur.
Zulke types hebben imo niet het recht om over de kwaliteit van rosbief te oordelen.
scandinavië dus.quote:
Je neemt het niet persoonlijk op, maar voelt je wel bij iedere zin aangevallen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:36 schreef -Muse- het volgende:
[..]
"Zulke types" Man flikker toch een eind op, je kent mij niet maar hebt al wel je oordeel klaar. Ik zie je in meerdere topics kankeren dus ik neem eht niet persoonlijk op. Voor zover ik kan zien stel jij niets voor.
je wordt in de pan gehaktquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je neemt het niet persoonlijk op, maar voelt je wel bij iedere zin aangevallen.![]()
Neem het niet zo serieus op man.
En ik ben wel benieuwd in welke topics jij mij ziet kankeren.![]()
Kan toch niet zeggen dat ik het lelijk vind:quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef Snelwagen het volgende:
Gister nog in een v70 gereden, kwam uit hetzelfde jaar als de audi a6 van mn vader. Dus heb even kunnen vergelijken. Nou poepoepoe wat is dat bijzonder zeg, plastic interieur, plastic houtlook, leer wat iets te slap zit, en stuurgevoel 0,0. Pauperbak vond ik het....
Nee echt kwaliteitsauto's hoor, en dan dat geluid als je de kickdown in hebt, tering wat een herrie, en weinig emotie. Komt nog niet eens in de buurt van de audi
Magnum = Mackquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:59 schreef Ridocar het volgende:
Behoorlijk lijstje, maar zijn dit alle uitvindingen, of toepassingen? De meeste dingen zijn al standaard in elke auto.
En die Renault trucks, die Magnums zeker. Gare wiebelhokken, je moet al een instap-instructie krijgen, anders kom je er niet eens in.
Onzin.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Magnum = Mack
Premium en kleiner (of heet die ook premium??) = Volvo
Checkquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onzin.
Magnum had een Renault blok, dat ook door Mack werd gebruikt. Is nu een FH in verkleedkelren. Premium is nog helemaal Renault, word ook als Mack verkocht. En de kleine modellen van Volvo hebben inderdaad een Renault cabine, niet andersom. DAF gebruikt die cabine trouwens ook. Nu Iveco nog en de club van 4 is weer compleet.
Nou tzijn allebei 1999 auto's:quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kan toch niet zeggen dat ik het lelijk vind:
[ afbeelding ]
tuurlijk is een audi ook mooi, anders, maar om nou te zeggen zoveel mooier. Is smaak
[ afbeelding ]
Jah kzit ook regelmatig in een v50, rij dan alleen niet zelf... Maar dat interieur ziet er ook leuk uit. En dat van de c30 ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
Volvo is de afgelopen 10 jaar behoorlijk aangepakt qua afwerking en dergelijke.
Ook een V70. Vrij groot verschil.
[ afbeelding ]
U wilt deze vangrails zo vervoeren. Mag dat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Aarschbaard het volgende:
Deze man had gewoon Volvo moeten rijden!![]()
[ afbeelding ]
Goeie vergelijking.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef marcel1985 het volgende:
Voor t geld van een volvo s80 koop ik liever een honda s2000, hou je centen in de zak en heb je gegarandeerd meer rijplezier met meer vermogen uit een motor met minder inhoud..
Jappanse auto's
Type "boomklever":quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef marcel1985 het volgende:
Voor t geld van een volvo s80 koop ik liever een honda s2000, hou je centen in de zak en heb je gegarandeerd meer rijplezier met meer vermogen uit een motor met minder inhoud..
Jappanse auto's
Heb je ze niet toevallig ergens in een zipje staan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
Hier nog een stuk of 200 gecrashte Volvo's:
http://s294.photobucket.com/albums/mm118/TeGNaM76/
Dan koop ik liever een E30 M3. Hou je ook een hoop centen over waar je dan bezine voor kunt kopen. En je hebt RWD. Maar Volvo's zijn wel relaxed. Hebben thuis een V40 voor de deur staan. Is wel heerlijk comfortabel, alleen issie traag als dikke stront door een trechter. Het is maar een 1.8quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef marcel1985 het volgende:
Jappanse auto's
Jahoor, mijn schoonouders hebben als boodschappenwagen een 480 2.0 ES.quote:
Doe mij ook zo'n vriendinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Jahoor, mijn schoonouders hebben als boodschappenwagen een 480 2.0 ES.
En mijn vriendin heeft een 480 GT Turbo in zeer goede staat.
Leuke auto, maar veel jaren 80 plastic en de bijbehorende kraakjes
Pics! van de auto'squote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn laptop. Zal van het weekend kijken wat ik kan regelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef PICHT het volgende:
[..]
Pics! van de auto's
Die kraakjes geven de wagen juist z'n charme. Ik rijd in elk geval altijd met heel veel plezier in mijn 480 turbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:44 schreef Repeat het volgende:
He, ja ik wil ook heel graag pics zien van een ouwe 480.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 480 Turbo's zijn tof
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat is cker waarquote:
De natte droom voor iedere buttonfreak, maar ik zie het gemak en luxe niet van zoveel knopjes.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
Volvo is de afgelopen 10 jaar behoorlijk aangepakt qua afwerking en dergelijke.
Ook een V70. Vrij groot verschil.
[ afbeelding ]
Zoveel knopjes zijn dat niet. En het is juist heel gemakkelijk. Blok linksboven bv is de telefoon, verder onderaan de airco en daarboven de radio. Dan heb je alles denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De natte droom voor iedere buttonfreak, maar ik zie het gemak en luxe niet van zoveel knopjes.
Ik kon mijn vriendin niet overhalen, ze vondt de lampjes van een mercedes C veel mooier!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dan had je het er ook in moeten slaanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:33 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik kon mijn vriendin niet overhalen, ze vondt de lampjes van een mercedes C veel mooier!![]()
Tja, als je een ingebouwde telefoon in je auto hebt, dan komen er meestal al 15 knopjes extra erbij he.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De natte droom voor iedere buttonfreak, maar ik zie het gemak en luxe niet van zoveel knopjes.
Volvo dashboards zijn prima. Misschien wel het beste onderdeel van de hele auto.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Tja, als je een ingebouwde telefoon in je auto hebt, dan komen er meestal al 15 knopjes extra erbij he.
Enig idee hoeveel mensen voicedialing gebruiken met hun telefoon? Dat er knoppen op zitten betekent nog niet dat je ze ook moet gebruiken. Als het echt zo lekker werkt, dan had jij ook maar 1 toets op je telefoon gehad.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volvo dashboards zijn prima. Misschien wel het beste onderdeel van de hele auto.![]()
Maar telefoontoetsenbordjes op het dashboard vind ik dan wel weer erg knullig/lelijk/onhandig.
Je hebt ook genoeg ingebouwde foons zonder allemaal knopjes. Kan je gewoon bedienen via 1 toets op stuur en verder spraak/menu gestuurd op navigatiescherm. Wel zo netjes. Heb ik al in mijn oude BMW uit 2001.
Voicedailing is pauper.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volvo dashboards zijn prima. Misschien wel het beste onderdeel van de hele auto.![]()
Maar telefoontoetsenbordjes op het dashboard vind ik dan wel weer erg knullig/lelijk/onhandig.
Je hebt ook genoeg ingebouwde foons zonder allemaal knopjes. Kan je gewoon bedienen via 1 toets op stuur en verder spraak/menu gestuurd op navigatiescherm. Wel zo netjes. Heb ik al in mijn oude BMW uit 2001.
Paris blue met taurus velgenquote:
Iets over de 100.000.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:06 schreef PICHT het volgende:
[..]
Paris blue met taurus velgenMijn apollo's zijn echt gaar
Mooie wagen. Hoeveel heeft ie al gelopen?
Nou die kan ook wel een laagje was gebruikenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:56 schreef PICHT het volgende:
480 door de wasstraat gehaald vandaag. Mooi schoon weer![]()
[ afbeelding ]
LEKKER KONTJE
[ afbeelding ]
Dat is ook nog vrij nieuwquote:
Hij was eerst helemaal goor en de lak was amper te zienquote:Op maandag 12 mei 2008 19:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou die kan ook wel een laagje was gebruiken, wasstraat
Maar wel een leuk ding![]()
Onder de motorkap is het als nieuwquote:Op maandag 12 mei 2008 20:10 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dat is ook nog vrij nieuwWordt dan ook zeker niet vaak in gereden?
[..]
Opzich wel jammer dat ze er niet zoveel in rijdt. Ik vind 't namelijk wel een wagen waarin je veel moet rijden. Hij heeft gewoon stampveel opties en je zit er gewoon in als een koning.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:46 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Onder de motorkap is het als nieuw![]()
Ze heeft hem nog maar een paar maandjes en nee, er wordt niet heel veel in gereden.
Het zal iets van 300km per week zijn gok ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:31 schreef PICHT het volgende:
[..]
Opzich wel jammer dat ze er niet zoveel in rijdt. Ik vind 't namelijk wel een wagen waarin je veel moet rijden. Hij heeft gewoon stampveel opties en je zit er gewoon in als een koning.
Mechanisch zijn die wagens ook oersterk, dus dat hij daar als nieuw is geloof ik meteenElectrisch wat minder maar dat ligt aan het bouwjaar. Van welk jaar is ie?
Één van de laatsten ook nog. Verzorg 'm goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:22 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Het zal iets van 300km per week zijn gok ik.
Weinig vergeleken bij wat ik rijd in elk geval.
Auto is van eind '95.
Ik begrijp nog steeds niet waarom je zo'n C70 voor de cross zou willen gebruiken..quote:Op zondag 4 mei 2008 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C70 is nog best recent?
[..]
Misschien is het wel een schade-auto geweest. Kijk eens naar die roest, dat is zeker niet van vandaag of gisteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:47 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom je zo'n C70 voor de cross zou willen gebruiken..Zo weinig brengen ze toch niet op?
Nee, maar het zal vast z'n eerste race niet zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Misschien is het wel een schade-auto geweest. Kijk eens naar die roest, dat is zeker niet van vandaag of gisteren.
Ja, ik hoopte hem over een jaar of 2 over te kunnen nemen. Mooi donkergrijs, full options, en heel weinig kilometers, ondanks dat hij al bijna 5 jaar oud was.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:30 schreef Drommelsch85 het volgende:
Gelukkig dat-ie er goed vanaf is gekomen. Wel erg zonde van dat nieuwere model V40..
Ik heb diverse gecrashte moderne Renaults gezien (o.a. op Kilroy news) en ik moet zeggen dat ze het zéér goed doen, ook voor de inzittenden. En dat zijn dan geen crashtests meer, maar echte ongevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:05 schreef Repeat het volgende:
Dat blijft gissen natuurlijk. Ben benieuwd of ie in een Laguna ofzo slechter af geweest was.
Maar dat hij er goed vanaf gekomen is is zeker
Dat geld voor iedere auto. Daarom nooit je rotzooi los laten slingeren in de auto. Moet er niet aan denken door bijv je wielsleutel of je maglite getroffen te worden die op je achterbank ligtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:51 schreef MaGNeT het volgende:
Leuk zo'n ruime en degelijke Volvo, maar dan moet je natuurlijk niet bedolven worden onder je eigen zooi:
http://kilroynews.net/latestnews.htm
(zie nieuws vrijdag 30 mei)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |