Jah kzit ook regelmatig in een v50, rij dan alleen niet zelf... Maar dat interieur ziet er ook leuk uit. En dat van de c30 ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
Volvo is de afgelopen 10 jaar behoorlijk aangepakt qua afwerking en dergelijke.
Ook een V70. Vrij groot verschil.
[ afbeelding ]
U wilt deze vangrails zo vervoeren. Mag dat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Aarschbaard het volgende:
Deze man had gewoon Volvo moeten rijden!![]()
[ afbeelding ]
Goeie vergelijking.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef marcel1985 het volgende:
Voor t geld van een volvo s80 koop ik liever een honda s2000, hou je centen in de zak en heb je gegarandeerd meer rijplezier met meer vermogen uit een motor met minder inhoud..
Jappanse auto's
Type "boomklever":quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef marcel1985 het volgende:
Voor t geld van een volvo s80 koop ik liever een honda s2000, hou je centen in de zak en heb je gegarandeerd meer rijplezier met meer vermogen uit een motor met minder inhoud..
Jappanse auto's
Heb je ze niet toevallig ergens in een zipje staan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
Hier nog een stuk of 200 gecrashte Volvo's:
http://s294.photobucket.com/albums/mm118/TeGNaM76/
Dan koop ik liever een E30 M3. Hou je ook een hoop centen over waar je dan bezine voor kunt kopen. En je hebt RWD. Maar Volvo's zijn wel relaxed. Hebben thuis een V40 voor de deur staan. Is wel heerlijk comfortabel, alleen issie traag als dikke stront door een trechter. Het is maar een 1.8quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef marcel1985 het volgende:
Jappanse auto's
Jahoor, mijn schoonouders hebben als boodschappenwagen een 480 2.0 ES.quote:
Doe mij ook zo'n vriendinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Jahoor, mijn schoonouders hebben als boodschappenwagen een 480 2.0 ES.
En mijn vriendin heeft een 480 GT Turbo in zeer goede staat.
Leuke auto, maar veel jaren 80 plastic en de bijbehorende kraakjes
Pics! van de auto'squote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Heb ik niet op mijn laptop. Zal van het weekend kijken wat ik kan regelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef PICHT het volgende:
[..]
Pics! van de auto's
Die kraakjes geven de wagen juist z'n charme. Ik rijd in elk geval altijd met heel veel plezier in mijn 480 turbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:44 schreef Repeat het volgende:
He, ja ik wil ook heel graag pics zien van een ouwe 480.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 480 Turbo's zijn tof
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat is cker waarquote:
De natte droom voor iedere buttonfreak, maar ik zie het gemak en luxe niet van zoveel knopjes.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
Volvo is de afgelopen 10 jaar behoorlijk aangepakt qua afwerking en dergelijke.
Ook een V70. Vrij groot verschil.
[ afbeelding ]
Zoveel knopjes zijn dat niet. En het is juist heel gemakkelijk. Blok linksboven bv is de telefoon, verder onderaan de airco en daarboven de radio. Dan heb je alles denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De natte droom voor iedere buttonfreak, maar ik zie het gemak en luxe niet van zoveel knopjes.
Ik kon mijn vriendin niet overhalen, ze vondt de lampjes van een mercedes C veel mooier!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dan had je het er ook in moeten slaanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:33 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik kon mijn vriendin niet overhalen, ze vondt de lampjes van een mercedes C veel mooier!![]()
Tja, als je een ingebouwde telefoon in je auto hebt, dan komen er meestal al 15 knopjes extra erbij he.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De natte droom voor iedere buttonfreak, maar ik zie het gemak en luxe niet van zoveel knopjes.
Volvo dashboards zijn prima. Misschien wel het beste onderdeel van de hele auto.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Tja, als je een ingebouwde telefoon in je auto hebt, dan komen er meestal al 15 knopjes extra erbij he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |