Enig idee hoeveel mensen voicedialing gebruiken met hun telefoon? Dat er knoppen op zitten betekent nog niet dat je ze ook moet gebruiken. Als het echt zo lekker werkt, dan had jij ook maar 1 toets op je telefoon gehad.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volvo dashboards zijn prima. Misschien wel het beste onderdeel van de hele auto.![]()
Maar telefoontoetsenbordjes op het dashboard vind ik dan wel weer erg knullig/lelijk/onhandig.
Je hebt ook genoeg ingebouwde foons zonder allemaal knopjes. Kan je gewoon bedienen via 1 toets op stuur en verder spraak/menu gestuurd op navigatiescherm. Wel zo netjes. Heb ik al in mijn oude BMW uit 2001.
Voicedailing is pauper.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volvo dashboards zijn prima. Misschien wel het beste onderdeel van de hele auto.![]()
Maar telefoontoetsenbordjes op het dashboard vind ik dan wel weer erg knullig/lelijk/onhandig.
Je hebt ook genoeg ingebouwde foons zonder allemaal knopjes. Kan je gewoon bedienen via 1 toets op stuur en verder spraak/menu gestuurd op navigatiescherm. Wel zo netjes. Heb ik al in mijn oude BMW uit 2001.
Paris blue met taurus velgenquote:
Iets over de 100.000.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:06 schreef PICHT het volgende:
[..]
Paris blue met taurus velgenMijn apollo's zijn echt gaar
Mooie wagen. Hoeveel heeft ie al gelopen?
Nou die kan ook wel een laagje was gebruikenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:56 schreef PICHT het volgende:
480 door de wasstraat gehaald vandaag. Mooi schoon weer![]()
[ afbeelding ]
LEKKER KONTJE
[ afbeelding ]
Dat is ook nog vrij nieuwquote:
Hij was eerst helemaal goor en de lak was amper te zienquote:Op maandag 12 mei 2008 19:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou die kan ook wel een laagje was gebruiken, wasstraat
Maar wel een leuk ding![]()
Onder de motorkap is het als nieuwquote:Op maandag 12 mei 2008 20:10 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dat is ook nog vrij nieuwWordt dan ook zeker niet vaak in gereden?
[..]
Opzich wel jammer dat ze er niet zoveel in rijdt. Ik vind 't namelijk wel een wagen waarin je veel moet rijden. Hij heeft gewoon stampveel opties en je zit er gewoon in als een koning.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:46 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Onder de motorkap is het als nieuw![]()
Ze heeft hem nog maar een paar maandjes en nee, er wordt niet heel veel in gereden.
Het zal iets van 300km per week zijn gok ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:31 schreef PICHT het volgende:
[..]
Opzich wel jammer dat ze er niet zoveel in rijdt. Ik vind 't namelijk wel een wagen waarin je veel moet rijden. Hij heeft gewoon stampveel opties en je zit er gewoon in als een koning.
Mechanisch zijn die wagens ook oersterk, dus dat hij daar als nieuw is geloof ik meteenElectrisch wat minder maar dat ligt aan het bouwjaar. Van welk jaar is ie?
Één van de laatsten ook nog. Verzorg 'm goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:22 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Het zal iets van 300km per week zijn gok ik.
Weinig vergeleken bij wat ik rijd in elk geval.
Auto is van eind '95.
Ik begrijp nog steeds niet waarom je zo'n C70 voor de cross zou willen gebruiken..quote:Op zondag 4 mei 2008 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C70 is nog best recent?
[..]
Misschien is het wel een schade-auto geweest. Kijk eens naar die roest, dat is zeker niet van vandaag of gisteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:47 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom je zo'n C70 voor de cross zou willen gebruiken..Zo weinig brengen ze toch niet op?
Nee, maar het zal vast z'n eerste race niet zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Misschien is het wel een schade-auto geweest. Kijk eens naar die roest, dat is zeker niet van vandaag of gisteren.
Ja, ik hoopte hem over een jaar of 2 over te kunnen nemen. Mooi donkergrijs, full options, en heel weinig kilometers, ondanks dat hij al bijna 5 jaar oud was.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:30 schreef Drommelsch85 het volgende:
Gelukkig dat-ie er goed vanaf is gekomen. Wel erg zonde van dat nieuwere model V40..
Ik heb diverse gecrashte moderne Renaults gezien (o.a. op Kilroy news) en ik moet zeggen dat ze het zéér goed doen, ook voor de inzittenden. En dat zijn dan geen crashtests meer, maar echte ongevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:05 schreef Repeat het volgende:
Dat blijft gissen natuurlijk. Ben benieuwd of ie in een Laguna ofzo slechter af geweest was.
Maar dat hij er goed vanaf gekomen is is zeker
Dat geld voor iedere auto. Daarom nooit je rotzooi los laten slingeren in de auto. Moet er niet aan denken door bijv je wielsleutel of je maglite getroffen te worden die op je achterbank ligtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:51 schreef MaGNeT het volgende:
Leuk zo'n ruime en degelijke Volvo, maar dan moet je natuurlijk niet bedolven worden onder je eigen zooi:
http://kilroynews.net/latestnews.htm
(zie nieuws vrijdag 30 mei)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |