Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt dit net zoeen ouwelullenboot als de Senator en de Admiral vroegah waren?![]()
Iemand die in een auto in die klasse wil rijden, die wil gewoon geen "Opel" erop hebben staan. Dat is ook een beetje het droevige lot van de VW Phaeton denk ik. Of is deze Insignia een trapje lager bedoeld?
Oh, ik dacht dat het om eenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef JK1982 het volgende:
Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.
gingquote:paradepaardje
Dat is-ie ook wel, maar dan op dezelfde manier als de Chroma het paradepaardje van Fiat is.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik dacht dat het om een
[..]
ging
Ach, Volvo was toch al enkele jaren een zweedse Ford, dus zo erg is het allemaal niet!quote:
Bullshit, ford heeft maar een kleine vinger in de pap, sommige onderstellen zijn wel gedeeld maar de materialen zijn vaak van zwaarder materiaal dan bij ford.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach, Volvo was toch al enkele jaren een zweedse Ford, dus zo erg is het allemaal niet!
Alvast 1 pluspunt.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Het positieve is natuurlijk wel dat het er beter uitziet dan de Vectra.
Maar dat is nou juist het gebrek bij Opels, bijna alle nieuwe modellen zien er wel okay uit, maar omdat ze zo f**king veel vekocht worden aan fantasieloze burgermensen hier in Nederland, worden ze vanzelf muf en behebt met een spruitjeslucht.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Het positieve is natuurlijk wel dat het er beter uitziet dan de Vectra.
Het materiaal is iig dunner dan de plaat die je voor je kop hebt...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Bullshit, ford heeft maar een kleine vinger in de pap, sommige onderstellen zijn wel gedeeld maar de materialen zijn vaak van zwaarder materiaal dan bij ford.
dát is dan ook niet zo moeilijk hčquote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het materiaal is iig dunner dan de plaat die je voor je kop hebt...
Jammer van de kikkerquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.
Op deze foto ziet hij er trouwens wel weer aardig uit:
[ afbeelding ]
Maar als ik bovenstaand plaatje zie denk ik: nieuwe 5-serie? (Velgen, C-stijl, die vouw in de zijkant etc...)
De achterkant lijkt er best veel op, sterker nog. Het was het eerste wat in me opkwam toen ik de foto's zag. hee een BMW 5 serie.quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vind 'm echt niet op de BMW-5 lijken hoor.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Ik denk dat slechts 1 procent in die zogenaamde 'essentia' uitvoering gaat rijden... Als ze die uitrustingsniveau's nog steeds aanhouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Het ziet er leuk uit, het is alleen jammer dat hij er met 15" stalen velgen, plastic bumpers, hoog-op-de-poten vering, een enkele uitlaat en het gebrek aan een chroomstrip rond de ruiten er totaal niet uit ziet. En aangezien 90% van de leaserijders er zo bij rijdt...
Aziaten zijn dan ook behoorlijk gul met het leveren van standaardopties. Die zijn niet zo hufterig als BMW, een 7-serie van meer van 100.000 euro en dan nog even vrolijk 3 ruggen mogen lappen voor het navigatiesysteem, wat toch iedereen besteld.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:08 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Ik denk dat slechts 1 procent in die zogenaamde 'essentia' uitvoering gaat rijden... Als ze die uitrustingsniveau's nog steeds aanhouden.
Uiteraard presenteert elk automerk haar modellen in de 'top-versie'. Of dat slecht is? Ik vind het wel meevallen. Kijk maar eens naar de nieuwe Mazda 6, die ziet er in elke versie goed uit.
Is dat niet een beetje hetzelfde verhaal als met Skoda? Geef mij persoonlijk maar een Opel of Skoda met weinig of zonder onderhoud, dan een 'BMW' die elke week bij de garage staat...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:23 schreef Alcatrash het volgende:
Ik vind het best een mooie auto, met die lijn in de portieren en de wat bredere heupen. Alleen is de concurrentie minstens zo sterk en niet iedereen wil Opel op z'n autosleutels hebben staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |