Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt dit net zoeen ouwelullenboot als de Senator en de Admiral vroegah waren?![]()
Iemand die in een auto in die klasse wil rijden, die wil gewoon geen "Opel" erop hebben staan. Dat is ook een beetje het droevige lot van de VW Phaeton denk ik. Of is deze Insignia een trapje lager bedoeld?
Oh, ik dacht dat het om eenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef JK1982 het volgende:
Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.
gingquote:paradepaardje
Dat is-ie ook wel, maar dan op dezelfde manier als de Chroma het paradepaardje van Fiat is.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik dacht dat het om een
[..]
ging
Ach, Volvo was toch al enkele jaren een zweedse Ford, dus zo erg is het allemaal niet!quote:
Bullshit, ford heeft maar een kleine vinger in de pap, sommige onderstellen zijn wel gedeeld maar de materialen zijn vaak van zwaarder materiaal dan bij ford.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach, Volvo was toch al enkele jaren een zweedse Ford, dus zo erg is het allemaal niet!
Alvast 1 pluspunt.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Het positieve is natuurlijk wel dat het er beter uitziet dan de Vectra.
Maar dat is nou juist het gebrek bij Opels, bijna alle nieuwe modellen zien er wel okay uit, maar omdat ze zo f**king veel vekocht worden aan fantasieloze burgermensen hier in Nederland, worden ze vanzelf muf en behebt met een spruitjeslucht.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Het positieve is natuurlijk wel dat het er beter uitziet dan de Vectra.
Het materiaal is iig dunner dan de plaat die je voor je kop hebt...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Bullshit, ford heeft maar een kleine vinger in de pap, sommige onderstellen zijn wel gedeeld maar de materialen zijn vaak van zwaarder materiaal dan bij ford.
dát is dan ook niet zo moeilijk hèquote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het materiaal is iig dunner dan de plaat die je voor je kop hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |