Ik ben der ook niet dol op, ik wil het liefst een kale auto, wat je niet hebt kan ook niet stukgaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Electronische troep in auto's
Ben blij dat m'n ramen en schuifraam nog ouderwets met een slinger open gaan.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik ben der ook niet dol op, ik wil het liefst een kale auto, wat je niet hebt kan ook niet stukgaan.
quote:
Ze kosten geen drol, wat houdt je tegen?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:17 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch zou ik zo'n oude 700 erbij willen als hobby!![]()
Plek, we hebben al 5 auto's voor de deur.quote:
Hmm, wel een goed argument eigenlijk.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:38 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Plek, we hebben al 5 auto's voor de deur.
En we wonen zeg maar in een straat waar per huis 1.5 auto kan worden geparkeerd.quote:
sterktequote:Op zondag 4 mei 2008 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil een volvo!![]()
Zo'n grote vierkante bunker op wielen.Dé auto die iedere kleuter tekent: hoekig, vierkant en lelijk.
![]()
En dan een suffe caravan erachter.En de honden achterin.
pauperquote:Op zondag 4 mei 2008 22:55 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
En we wonen zeg maar in een straat waar per huis 1.5 auto kan worden geparkeerd.
Pauper.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pauper
* Alexxxxx pimpt even met zijn garage met plek voor 1 grote auto, oprit met plek voor 3 flinke auto's en 2 parkeerplekken voor de deur
in de garage een visa, op de oprit tot voor kort een visa, maar die is weg, en een rover (de zeldzame mometen dat ik thuis ben dan). mn andere visa staat bij mn ouders in de garagequote:Op zondag 4 mei 2008 23:14 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Pauper.
En wat staat er allemaal op die parkeerplekken? vier en een halve visa?
Hoebedoel je pimpen met andermans auto? als ik zo een was had ik wel een BMW of Audi gekocht heur.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
pimpen met andermans auto
is je achternaam Klein Gunnewiek?
Je hebt het over 5 auto's, maar hebt er zelf maar één en woont nota bene nog bij je ouders thuisquote:Op zondag 4 mei 2008 23:26 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Hoebedoel je pimpen met andermans auto? als ik zo een was had ik wel een BMW of Audi gekocht heur.
En nee ik heet geen gunnewiek.
Dat zei ik als argument om geen tweede auto te nemen, als ik een eigenhuis heb zou ik voor hobby wel een tweede willen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt het over 5 auto's, maar hebt er zelf maar één en woont nota bene nog bij je ouders thuis
Sinds dat hij mod is geworden, is zijn ego ook gegroeid. Hij was eerst wel relax maar ik zie hem nu inderdaad alleen maar kansloos gedrag vertonen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef Whatashockr het volgende:
Wie is die alexxx en waarom doet hij zo kansloos met een gare visa? Is dat een soort act ofzo om mensen te stangen?
Het is Alexxxxxquote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef Whatashockr het volgende:
Wie is die alexxx en waarom doet hij zo kansloos met een gare visa? Is dat een soort act ofzo om mensen te stangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |