er lag nog iemand op de loerquote:Op zondag 4 mei 2008 14:28 schreef morgane het volgende:
Trepo!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
je kan niet spellen
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb innerlijke rust met jullie en mezelf dat ik de fipo niet heb
ga nou maar douchenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
bla bla
ik zei toch dat het je niet zou lukkenquote:
Ejquote:Op zondag 4 mei 2008 14:28 schreef morgane het volgende:
Trepo!
Ze heeft al een vriendquote:
en anders achteraansluitenquote:
Weet ikquote:
quote:
Schoolquote:
sorry ik heb al n vriendinquote:Op zondag 4 mei 2008 14:37 schreef morgane het volgende:
ik ben verliefd op je swarma
had je beter kunnen blijvenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb gedouchedwat ik er mee opgeschoten ben.. Niet veel
Noujah ik voel me wel wat frisser nuquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
morgane, doe swarma eens ffkes netjes beantwoorden joh.
snap ikquote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Noujah ik voel me wel wat frisser numaar nu zit ik dus weer in men ochtendjas te soggen en men taken te ontwijken
verder ben je ook niet nieuwschierigquote:Op zondag 4 mei 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
morgane, doe swarma eens ffkes netjes beantwoorden joh.
ja alleen vrouwen zijn vaak moeilijk om te snappenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ben je toch een begrijpend persoontje hea
Zonde van de moeitequote:
hoaxquote:Op zondag 4 mei 2008 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga proberen iets nuttigs te doen..
je staat nog steeds onlinequote:Op zondag 4 mei 2008 15:09 schreef morgane het volgende:
I'm off, heb wel lang genoeg achter de pc gezeten nu!
Ja, en dan in een ander topic een kikker posten (hij werkt nietquote:
*kuch* fokstok *kuch*quote:
Tja, zet yashi tegenover Mikkie, zie je dan valt meteen alles tegenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
En toch, op de een of andere kutte manier had k yashi wat langer voorgesteld![]()
pff... ik kon makkelijk over je heen kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah heb vaak genoeg aangegeven dat ik klein ben
Maar vergeleken met jullie ben ik niet zo heul klein
hej hou mij erbuiten ik zei niks over je lengtequote:Op zondag 4 mei 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik typte dat al voordat jij jouw reactie had gepost
CP en swarma zijn nu ook niet echt groot in jongenstermen..
Zit je niet in de Goffertquote:
Hij heeft internets op mobielquote:
quote:
Open er een topic overquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:24 schreef LittleBoy_ het volgende:
Komop jongens doe niet zo flauw haal het weg
quote:
Ja ik dacht dat jullie na de meet wel naar VB zouden komen ofzo, zat al telkens te kijken of ik jou zagquote:
ik was om 3 uur ofzo er.... maar niet heel langquote:Op zondag 4 mei 2008 16:26 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie na de meet wel naar VB zouden komen ofzo, zat al telkens te kijken of ik jou zag
Ben jij een UTWOL kloon?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:24 schreef LittleBoy_ het volgende:
Komop jongens doe niet zo flauw haal het weg
weer terug van je opa en oma ?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:27 schreef J-heronimus het volgende:
UTWOL verpest het imago van mijn oude school.
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:27 schreef J-heronimus het volgende:
UTWOL verpest het imago van mijn school.
smoesjesquote:Op zondag 4 mei 2008 16:26 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie na de meet wel naar VB zouden komen ofzo, zat al telkens te kijken of ik jou zag
Dit is een bekentenis.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef LittleBoy_ het volgende:
Noobs wel triest dat jullie mij gaan bashen
Snap je nu waarom ik niet in de Goffert zit ?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh noes, 2 rellen en een meet in 1 week.
gelukki maak ik deze wel meequote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En wie zijn er weer bij betrokken? ????quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
ga dan weg als je t er niet mee eens bentquote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef LittleBoy_ het volgende:
Noobs wel triest dat jullie mij gaan bashen
je wilt gewoon zelf ook eens wat credits halenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En wie zijn er weer bij betrokken? ????
Gabberpiet en Swarmaboer
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je wilt gewoon zelf ook eens wat credits halen
doe je ding
Ik wacht op de pm: Meer meer meerquote:Op zondag 4 mei 2008 16:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En wie zijn er weer bij betrokken? ????
Dat mag je vanavond weer roepenquote:
Owww dan kom ik maar 20 cm te kortquote:Op zondag 4 mei 2008 16:36 schreef J-heronimus het volgende:
1.85 m is een leuke lengte
Ben jij teleurgesteld dan dat ik wat langer haar hebquote:Op zondag 4 mei 2008 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar CP, ben je teleurgesteld dan dat ik klein ben!!!!
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee hoor![]()
Hehehe dat klinkt wel heel fout
Bedankt nog voor je kusje btwheb em nog gehad ook
Het is ook nooit goed bij jou hequote:Op zondag 4 mei 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ff 3 tellen pizza in de oven stoppen en gelijk wer bijna een pagina vol.. mn record, wat doe je
omdat we hem niet mee wilden hebbenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat mag je vanavond weer roepen![]()
UTWOL waarom was je niet op de meet? Of zat jij soms met je ouders aan tafel bij dat vieze gourmetgeval, ala Cali
achterbaksquote:
ik zat al te twijfelen of ik mezelf zou quoten en dat zeggen maar jij dee t weerquote:
casa di mamma in de oven liggen hierquote:Op zondag 4 mei 2008 16:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, ik zat net te denken om vanavond weer een pizza shoarma te bestellen:D
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achterbaksen ook al eerder weg op de meet dat kan niet he
Wat vullen we elkaar toch goed aan heaquote:Op zondag 4 mei 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zat al te twijfelen of ik mezelf zou quoten en dat zeggen maar jij dee t weerlag in de lijn der verwachting
Ik zou hem bijna postenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
toen mikkie te horen kreeg dat yasha PM van mij gehad had over de kwestie M om nog wat meer te stoken
Geweldig
doe maar niet dan ligt het topic een week stil ivm een ban voor jequote:
lees je topics naquote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef J-heronimus het volgende:
Waar is H_M ?
Hij lurktquote:
dat zei ik dat iets met co,,,,quote:Op zondag 4 mei 2008 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat vullen we elkaar toch goed aan hea
wat was het nu iets met een Cooooo...
en dan CP: collaboratie
Nope.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Que? mag je geen pms posten?
nee staat in de FAKquote:Op zondag 4 mei 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Que? mag je geen pms posten?
wie wat ? leer quotenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben het nog over je gehad bij de burger king
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben het nog over je gehad bij de burger king
dat ie zon pussy was om niet te gaan lopenquote:
Fietsen jijquote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat soort gesprekken mag je dan wel weer posten
ja ik weet ook niet ik bood t aan en hij reageerde niet eens dus liet ik t er maar bij zittenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ie zon pussy was om niet te gaan lopen
en hij mocht nog wel bij jou slapen.. waarom is die daar niet op ingegaan eigelijk ?
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ie zon pussy was om niet te gaan lopen
en hij mocht nog wel bij jou slapen.. waarom is die daar niet op ingegaan eigelijk ?
das mooi zondequote:Op zondag 4 mei 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Weet je meer dan ik, ik heb niks van dat voorstel gehoord
Size mattersquote:
Dat was moblo schatquote:Op zondag 4 mei 2008 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
die toespelingen over zin hebben in coctail enzo snapte je toch wel neem ik aan ?
ach, dit keer heb je iig niet in de auto hoeven slapenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP en foksters, het werkt blijkbaar niet![]()
nee sorry heb et niet gehoord, anders was ik er wel op ingegaan hoor, lekker samen supertjes eten
![]()
Moblo kon beter smileys nadoenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik sla mijzelf nu echt voor men kop, geen bier voor mij @ volgende meet![]()
de >><< is ook nog ter sprake gekomen, letterlijk en figuurlijk door Yashaaa
![]()
quote:
quote:
tja deze heeft te maken met iets waar t over gaatquote:Op zondag 4 mei 2008 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma die youtubes gaat plaatsen, 't moet niet veel gekker worden.
ik ook niet sinds in litouwen gratis onbeperkt zuipenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had al enige tijd geen bier meer op, iig niet in deze mate
Jah ik snapte het ook al nietquote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het komt door die airhockeyschijf welke mikkie richting mijn hoofd lanceerde
zat ik ook al over na te denkenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeeej 7000 posts
Bij deze bedank ik Swarmahoer voor het medemogelijk maken van dit bijzondere aantal, zonder hem was dit alles niet gelukt!!
lekker buiten in de tuinquote:Op zondag 4 mei 2008 17:43 schreef Mikkie het volgende:
Mafkezen... is 't heerlijk weer buiten, zijn jullie al op pagina 4
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik sla mijzelf nu echt voor men kop, geen bier voor mij @ volgende meet![]()
Ik heb niet teruggelezen, maar hier maak ik uit op dat je koppijn hebt?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het komt door die airhockeyschijf welke mikkie richting mijn hoofd lanceerde
Sinds deel 1 alquote:Op zondag 4 mei 2008 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das wel een van de langstzittende reguliere posters volgends mij
Mja. Euh. Image hoog houden enzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En wie zit er alweer te zuipen, Mikkie.
Nee. Dat ik vroeg thuis was terwijl het niet nodig is geweest als ik mijn oren even open had gehouden.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar hier maak ik uit op dat je koppijn hebt?
Bwhehehehehe. Prutserquote:Op zondag 4 mei 2008 17:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee. Dat ik vroeg thuis was terwijl het niet nodig is geweest als ik mijn oren even open had gehouden.
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi raakte niet uitepraat over CP in de burger king, schatje dit, schatje dat, op een gegeven moment wilde Mikkie maar naar huis. Geen eer aan te behalen.
Ach man, zoveel was het toch niet? Kom op zegquote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar hij is gewoon angstaanjagend fanatiek met allesquote:Op zondag 4 mei 2008 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar men hartje klopt nog steeds alleen sneller bij jou hoor Mikkie
Hij doet 't primaquote:
Hehehequote:Op zondag 4 mei 2008 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar hij is gewoon angstaanjagend fanatiek met alles
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar men hartje klopt nog steeds alleen sneller bij jou hoor Mikkie
Whaha, hoezo ben ik nou weer fanatiek?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* voelt aan rechterwang en denkt aan kapot bierglas *quote:Op zondag 4 mei 2008 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whaha, hoezo ben ik nou weer fanatiek?Volgens mij sta ik meer te ouwehoeren dan op het spel te letten meestal
jouw hart klopt ook sneller als je aan mikkie denkt ?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij had swarma doordeweeks al 40 euro uitgegeven aan airhockey en had CP vorige week nog staan bowlen in Appeltern hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou ik ook zeggen, en ondertussen minimaal 3x oefenen voor elke meet.
kan je nagaan.. het heeft niks geholpenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij had swarma doordeweeks al 40 euro uitgegeven aan airhockey en had CP vorige week nog staan bowlen in Appeltern hoor
Donderdag nogquote:Op zondag 4 mei 2008 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij had swarma doordeweeks al 40 euro uitgegeven aan airhockey en had CP vorige week nog staan bowlen in Appeltern hoor
Het is dat Mikkie geen trio wilde... [insert homosmileyquote:Op zondag 4 mei 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jouw hart klopt ook sneller als je aan mikkie denkt ?
Ik wilde net al pizza bestellen, zegt ma nee ik heb nog geen hongerquote:Op zondag 4 mei 2008 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha
Ik ga maar es voor men eten zorgen..
Lees naar de friettent lopen
je hebt weer een boel gemist bij de meetquote:Op zondag 4 mei 2008 18:58 schreef Dupje het volgende:
Hallloooo!
I'm back in town, kom net uit Friesland.
Wanneer houd je normaal gesproken zon open huis bij jullie?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:58 schreef Dupje het volgende:
Hallloooo!
I'm back in town, kom net uit Friesland.
hahahahha goed topicquote:Op zondag 4 mei 2008 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wanneer houd je normaal gesproken zon open huis bij jullie?Volgende meet dan maar bij jou ?
Schaam jequote:Op zondag 4 mei 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedenk nu pas dat er deze meet helemaal niet zo gezeurt is vanKom je ook naar de meet
![]()
omdat jij ook op de komers lijst stondquote:Op zondag 4 mei 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedenk nu pas dat er deze meet helemaal niet zo gezeurt is vanKom je ook naar de meet
![]()
Heb je nog stukje frikandel over?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit vol.. terwijl dit het eerste is wat ik eet vandaag
Ohjee, kan je samenvatten in 1 post?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt weer een boel gemist bij de meet
We hebben niet bepaald een open huis, maar volgende meet hier is prima, alleen zitten komende weekenden bij mij beetje volgepland.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wanneer houd je normaal gesproken zon open huis bij jullie?Volgende meet dan maar bij jou ?
dit keer mag je echt de datum bepalenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohjee, kan je samenvatten in 1 post?
[..]
We hebben niet bepaald een open huis, maar volgende meet hier is prima, alleen zitten komende weekenden bij mij beetje volgepland.
Hmm kon me herinneren dat je zei dat jullie eens in het jaar een mega feest gaven enzquote:Op zondag 4 mei 2008 19:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohjee, kan je samenvatten in 1 post?
[..]
We hebben niet bepaald een open huis, maar volgende meet hier is prima, alleen zitten komende weekenden bij mij beetje volgepland.
Ohh euhhh ik zal binnenkort eens gaan kijken.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit keer mag je echt de datum bepalendus we horen t wel.
binnen 2 maanden ofzo ?
Oh dat, klopt. Poolpartyquote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm kon me herinneren dat je zei dat jullie eens in het jaar een mega feest gaven enz
zou ook n goede datum zijn voor de meetquote:Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohh euhhh ik zal binnenkort eens gaan kijken.
[..]
Oh dat, klopt. Poolparty
We zijn al begonnen met de voorbereidingen!
Deze keer zal het het eerste weekend van juli zijn
Je doet je bestquote:Op zondag 4 mei 2008 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb niks met zwemmen, mag ik ook gewoon vrouwen komen kijken?
KOG > pizza bestellen werkt, net ook gedaanquote:Op zondag 4 mei 2008 19:58 schreef Mikkie het volgende:
Mên... heb ik net even heerlijk op de bank gelegen...kom ik er vanaf, enorme koppijn ineens. Daardoor ook geen zin meer om te koken
.
Nee... dan moet ik alweer eten weggooien, vorige week ook al gedaan. Heb niet voor niets gisteren alvast de kip gesneden en gemarineerd...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
KOG > pizza bestellen werkt, net ook gedaan
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fok gewoon op zwartlike wtf iedereen moet dat toch zelf bepalen.
Zojuist om acht uur ging de site twee minuten plat ivm de dodenherdenking.quote:
Naja ik vind het wel goed eigenlijkquote:Op zondag 4 mei 2008 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal nog wel een KLB-topic over komenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, ik was geld halen voor me pizza zoquote:Op zondag 4 mei 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zojuist om acht uur ging de site twee minuten plat ivm de dodenherdenking.
Is ook waarquote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
aan de ene kant wel.. andere kant heb ik zoiets van mag ik toch zelf wel bepalen
je doet het er om... ben je bij de volgende meet ?quote:
Ik doe het erom jah...en net pas in Nijmegen aangekomenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je doet het er om... ben je bij de volgende meet ?
gewoon meegaan dusquote:Op zondag 4 mei 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe het erom jah...en net pas in Nijmegen aangekomen![]()
Heb vanmorgen tegen Guus gezegd... Als jij de volgende keer gaat dan ga ik heeeeeeel misschien de volgende keer mee
duhquote:
Ja joh, was wel leuk hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
hosti vond t ook vast leukdus gewoon mee
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer verder met mijn pizza...
Dacht echt dat het waargebeurd was
quote:
tja je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Faithy het volgende:
heb ik een (min of meer) naamtopic... mis ik m bijna helemaal!! en nu nog meer... want nu weer verder met spelletjes spelen
ieder zo zn ding hequote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]!
Heeft de hele middag de zon geschenen, wordt het donker, ga jij naar het terras
Spelletjes spelenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Faithy het volgende:
heb ik een (min of meer) naamtopic... mis ik m bijna helemaal!! en nu nog meer... want nu weer verder met spelletjes spelen
En Appie op station ging ook 2 min voor 8 dicht, en 2 min na 8 weer openquote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat vind ik wel echt tof.. van die trein
Jah is ook zo was gewoon beetje aan het rellen
Serieus? Hele wachtrij buiten met mensen die het irritant vindenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
En Appie op station ging ook 2 min voor 8 dicht, en 2 min na 8 weer open
daar was je toch niet ? of had je t gehoordquote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
En Appie op station ging ook 2 min voor 8 dicht, en 2 min na 8 weer open
Ik was er niet idd, maar ik wist tquote:Op zondag 4 mei 2008 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was je toch niet ? of had je t gehoord
Voorbereiding met militaire precisiequote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hij was wel geslaagd wat overtuigend betreft
Pietje preciesquote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbereiding met militaire precisie. En op tijd PM's versturen en hopen dat diegene 't op tijd leest
.
Euh, ja, nogalquote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbereiding met militaire precisie.
msn ftwquote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbereiding met militaire precisie. En op tijd PM's versturen en hopen dat diegene 't op tijd leest
.
Nou nee, meer swarma & yashiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |