Size mattersquote:
Dat was moblo schatquote:Op zondag 4 mei 2008 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
die toespelingen over zin hebben in coctail enzo snapte je toch wel neem ik aan ?
ach, dit keer heb je iig niet in de auto hoeven slapenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP en foksters, het werkt blijkbaar niet![]()
nee sorry heb et niet gehoord, anders was ik er wel op ingegaan hoor, lekker samen supertjes eten
![]()
Moblo kon beter smileys nadoenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik sla mijzelf nu echt voor men kop, geen bier voor mij @ volgende meet![]()
de >><< is ook nog ter sprake gekomen, letterlijk en figuurlijk door Yashaaa
![]()
quote:
quote:
tja deze heeft te maken met iets waar t over gaatquote:Op zondag 4 mei 2008 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma die youtubes gaat plaatsen, 't moet niet veel gekker worden.
ik ook niet sinds in litouwen gratis onbeperkt zuipenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had al enige tijd geen bier meer op, iig niet in deze mate
Jah ik snapte het ook al nietquote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het komt door die airhockeyschijf welke mikkie richting mijn hoofd lanceerde
zat ik ook al over na te denkenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeeej 7000 posts
Bij deze bedank ik Swarmahoer voor het medemogelijk maken van dit bijzondere aantal, zonder hem was dit alles niet gelukt!!
lekker buiten in de tuinquote:Op zondag 4 mei 2008 17:43 schreef Mikkie het volgende:
Mafkezen... is 't heerlijk weer buiten, zijn jullie al op pagina 4
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik sla mijzelf nu echt voor men kop, geen bier voor mij @ volgende meet![]()
Ik heb niet teruggelezen, maar hier maak ik uit op dat je koppijn hebt?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het komt door die airhockeyschijf welke mikkie richting mijn hoofd lanceerde
Sinds deel 1 alquote:Op zondag 4 mei 2008 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das wel een van de langstzittende reguliere posters volgends mij
Mja. Euh. Image hoog houden enzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En wie zit er alweer te zuipen, Mikkie.
Nee. Dat ik vroeg thuis was terwijl het niet nodig is geweest als ik mijn oren even open had gehouden.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar hier maak ik uit op dat je koppijn hebt?
Bwhehehehehe. Prutserquote:Op zondag 4 mei 2008 17:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee. Dat ik vroeg thuis was terwijl het niet nodig is geweest als ik mijn oren even open had gehouden.
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi raakte niet uitepraat over CP in de burger king, schatje dit, schatje dat, op een gegeven moment wilde Mikkie maar naar huis. Geen eer aan te behalen.
Ach man, zoveel was het toch niet? Kom op zegquote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar hij is gewoon angstaanjagend fanatiek met allesquote:Op zondag 4 mei 2008 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar men hartje klopt nog steeds alleen sneller bij jou hoor Mikkie
Hij doet 't primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |