quote:Op zondag 4 mei 2008 16:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je wilt gewoon zelf ook eens wat credits halen
doe je ding
Ik wacht op de pm: Meer meer meerquote:Op zondag 4 mei 2008 16:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En wie zijn er weer bij betrokken? ????
Dat mag je vanavond weer roepenquote:
Owww dan kom ik maar 20 cm te kortquote:Op zondag 4 mei 2008 16:36 schreef J-heronimus het volgende:
1.85 m is een leuke lengte
Ben jij teleurgesteld dan dat ik wat langer haar hebquote:Op zondag 4 mei 2008 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar CP, ben je teleurgesteld dan dat ik klein ben!!!!
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee hoor![]()
Hehehe dat klinkt wel heel fout
Bedankt nog voor je kusje btwheb em nog gehad ook
Het is ook nooit goed bij jou hequote:Op zondag 4 mei 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ff 3 tellen pizza in de oven stoppen en gelijk wer bijna een pagina vol.. mn record, wat doe je
omdat we hem niet mee wilden hebbenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat mag je vanavond weer roepen![]()
UTWOL waarom was je niet op de meet? Of zat jij soms met je ouders aan tafel bij dat vieze gourmetgeval, ala Cali
achterbaksquote:
ik zat al te twijfelen of ik mezelf zou quoten en dat zeggen maar jij dee t weerquote:
casa di mamma in de oven liggen hierquote:Op zondag 4 mei 2008 16:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, ik zat net te denken om vanavond weer een pizza shoarma te bestellen:D
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achterbaksen ook al eerder weg op de meet dat kan niet he
Wat vullen we elkaar toch goed aan heaquote:Op zondag 4 mei 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zat al te twijfelen of ik mezelf zou quoten en dat zeggen maar jij dee t weerlag in de lijn der verwachting
Ik zou hem bijna postenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
toen mikkie te horen kreeg dat yasha PM van mij gehad had over de kwestie M om nog wat meer te stoken
Geweldig
doe maar niet dan ligt het topic een week stil ivm een ban voor jequote:
lees je topics naquote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef J-heronimus het volgende:
Waar is H_M ?
Hij lurktquote:
dat zei ik dat iets met co,,,,quote:Op zondag 4 mei 2008 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat vullen we elkaar toch goed aan hea
wat was het nu iets met een Cooooo...
en dan CP: collaboratie
Nope.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Que? mag je geen pms posten?
nee staat in de FAKquote:Op zondag 4 mei 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Que? mag je geen pms posten?
wie wat ? leer quotenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben het nog over je gehad bij de burger king
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben het nog over je gehad bij de burger king
dat ie zon pussy was om niet te gaan lopenquote:
Fietsen jijquote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat soort gesprekken mag je dan wel weer posten
ja ik weet ook niet ik bood t aan en hij reageerde niet eens dus liet ik t er maar bij zittenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ie zon pussy was om niet te gaan lopen
en hij mocht nog wel bij jou slapen.. waarom is die daar niet op ingegaan eigelijk ?
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ie zon pussy was om niet te gaan lopen
en hij mocht nog wel bij jou slapen.. waarom is die daar niet op ingegaan eigelijk ?
das mooi zondequote:Op zondag 4 mei 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Weet je meer dan ik, ik heb niks van dat voorstel gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |