Tja, zet yashi tegenover Mikkie, zie je dan valt meteen alles tegenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
En toch, op de een of andere kutte manier had k yashi wat langer voorgesteld![]()
pff... ik kon makkelijk over je heen kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah heb vaak genoeg aangegeven dat ik klein ben
Maar vergeleken met jullie ben ik niet zo heul klein
hej hou mij erbuiten ik zei niks over je lengtequote:Op zondag 4 mei 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik typte dat al voordat jij jouw reactie had gepost
CP en swarma zijn nu ook niet echt groot in jongenstermen..
Zit je niet in de Goffertquote:
Hij heeft internets op mobielquote:
quote:
Open er een topic overquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:24 schreef LittleBoy_ het volgende:
Komop jongens doe niet zo flauw haal het weg
quote:
Ja ik dacht dat jullie na de meet wel naar VB zouden komen ofzo, zat al telkens te kijken of ik jou zagquote:
ik was om 3 uur ofzo er.... maar niet heel langquote:Op zondag 4 mei 2008 16:26 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie na de meet wel naar VB zouden komen ofzo, zat al telkens te kijken of ik jou zag
Ben jij een UTWOL kloon?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:24 schreef LittleBoy_ het volgende:
Komop jongens doe niet zo flauw haal het weg
weer terug van je opa en oma ?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:27 schreef J-heronimus het volgende:
UTWOL verpest het imago van mijn oude school.
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:27 schreef J-heronimus het volgende:
UTWOL verpest het imago van mijn school.
smoesjesquote:Op zondag 4 mei 2008 16:26 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie na de meet wel naar VB zouden komen ofzo, zat al telkens te kijken of ik jou zag
Dit is een bekentenis.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef LittleBoy_ het volgende:
Noobs wel triest dat jullie mij gaan bashen
Snap je nu waarom ik niet in de Goffert zit ?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh noes, 2 rellen en een meet in 1 week.
gelukki maak ik deze wel meequote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En wie zijn er weer bij betrokken? ????quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |