Ow, ik was geld halen voor me pizza zoquote:Op zondag 4 mei 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zojuist om acht uur ging de site twee minuten plat ivm de dodenherdenking.
Is ook waarquote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
aan de ene kant wel.. andere kant heb ik zoiets van mag ik toch zelf wel bepalen
je doet het er om... ben je bij de volgende meet ?quote:
Ik doe het erom jah...en net pas in Nijmegen aangekomenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je doet het er om... ben je bij de volgende meet ?
gewoon meegaan dusquote:Op zondag 4 mei 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe het erom jah...en net pas in Nijmegen aangekomen![]()
Heb vanmorgen tegen Guus gezegd... Als jij de volgende keer gaat dan ga ik heeeeeeel misschien de volgende keer mee
duhquote:
Ja joh, was wel leuk hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
hosti vond t ook vast leukdus gewoon mee
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer verder met mijn pizza...
Dacht echt dat het waargebeurd was
quote:
tja je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Faithy het volgende:
heb ik een (min of meer) naamtopic... mis ik m bijna helemaal!! en nu nog meer... want nu weer verder met spelletjes spelen
ieder zo zn ding hequote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]!
Heeft de hele middag de zon geschenen, wordt het donker, ga jij naar het terras
Spelletjes spelenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Faithy het volgende:
heb ik een (min of meer) naamtopic... mis ik m bijna helemaal!! en nu nog meer... want nu weer verder met spelletjes spelen
En Appie op station ging ook 2 min voor 8 dicht, en 2 min na 8 weer openquote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat vind ik wel echt tof.. van die trein
Jah is ook zo was gewoon beetje aan het rellen
Serieus? Hele wachtrij buiten met mensen die het irritant vindenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
En Appie op station ging ook 2 min voor 8 dicht, en 2 min na 8 weer open
daar was je toch niet ? of had je t gehoordquote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
En Appie op station ging ook 2 min voor 8 dicht, en 2 min na 8 weer open
Ik was er niet idd, maar ik wist tquote:Op zondag 4 mei 2008 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was je toch niet ? of had je t gehoord
Voorbereiding met militaire precisiequote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hij was wel geslaagd wat overtuigend betreft
Pietje preciesquote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbereiding met militaire precisie. En op tijd PM's versturen en hopen dat diegene 't op tijd leest
.
Euh, ja, nogalquote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbereiding met militaire precisie.
msn ftwquote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbereiding met militaire precisie. En op tijd PM's versturen en hopen dat diegene 't op tijd leest
.
Nou nee, meer swarma & yashiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |