quote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fipo!
kort maar krachtig tochquote:Op zondag 4 mei 2008 11:40 schreef swarmahoer het volgende:
weet ik niks meer vanafen cali volgende meet ben je er gewoon bij!! zelfs hosti is langsgekomen
ach was best leuk hebben we eindelijk eens n beeld van julliequote:
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
klik ik volgende pagina aan zie ik t antwoord weer staan: ziek dus
Je zei in de Olround er ook nog 1, over de 100e ofzo, maar ik ben hem vergetenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
M'n fipo wat doe je
Maar inderdaad mooie TT, gister is democratisch besloten in de BK dat dit voorlopig de tt blijft!
nee want ik heb je toch al eens gezienquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?
Voordeel is wel; ik ben nu vet mysterieus enzo
Zeg F, wat vind je nou van Martinquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?
Voordeel is wel; ik ben nu vet mysterieus enzo
met dank aan swarma en yashaquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je zei in de Olround er ook nog 1, over de 100e ofzo, maar ik ben hem vergeten![]()
quote:
quote:
quote:
Ik heb heerlijk geslapen. Alleen dat studiewerk komt enigszins in het gedrang, nuquote:Op zondag 4 mei 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ken er meer![]()
En waar blijft Mikkie nou! Die zou om 9 uur op staan
dat is dus een no go voor de volgende meetquote:Op zondag 4 mei 2008 01:10 schreef Faithy het volgende:
gooi maar op slot! ga volgende keer weer met Fok! Arnhem stappen
Jaaa maar nu zou je me niet meer herkennen want ik heb geen foto's meer in mijn foboquote:Op zondag 4 mei 2008 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee want ik heb je toch al eens gezienmaar volgende meet ben je er wel bij ?
op t station herkende ik je ook gelijk hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 12:02 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa maar nu zou je me niet meer herkennen want ik heb geen foto's meer in mijn fobo![]()
. Hihi, nou ja, een beetje mysterieus dan. Maar wellicht ben ik er volgende meet wel bij, ligt eraan of het op een goede datum is en of ik niet ziek ben
Ik ga zo eerst even douchen en dan nog een uurtje fanatiek aan de studie, om vervolgens met m'n knar op het terras te belandenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
oe, ik voel een zondagmiddeag SOG Aftermeet Fastchat aankomen, of ligt dat aan mij? Ik ben iig zo weg, opa en oma taferelen
Nu ik ze in levende lijven heb ontmoet moet ik zeggen dat ze wel een topic titel waard zijnquote:
quote:
ik hou niet van dat slappe gedoe.. en op t moment dat je dan weer naar mij kijkt zie je mikkie vanuit zn ooghoeken heus wel glurenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens we gaan niet weer serieus men jetsers bespreken.. dat heb ik gister al 2 keer gedaan
Swarma ook echt zo meteen vol z'n ogen eropMikkie keek me tenminste nog recht in de ogen
welk beeld...quote:Op zondag 4 mei 2008 11:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ach was best leuk hebben we eindelijk eens n beeld van jullie
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu ik ze in levende lijven heb ontmoet moet ik zeggen dat ze wel een topic titel waard zijn
Zeg, verdedig jezelf gewoon op een eerlijke manier en laat mij er even buitenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hou niet van dat slappe gedoe.. en op t moment dat je dan weer naar mij kijkt zie je mikkie vanuit zn ooghoeken heus wel glurenzo zijn jongens nu eenmaal
Subtiel is toch het synoniem voor Mikkie? Hoe ongelooflijk subtiel en met finesse gebowld en geairhockeyed werd...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah en zo tegen je hoofd
Zo probeert Mikkie gewoon zijn competitie uit te schakelen.. Kan die niet op eigen kracht winnen dan maar zo
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens we gaan niet weer serieus men jetsers bespreken.. dat heb ik gister al 2 keer gedaan
Swarma ook echt zo meteen vol z'n ogen eropMikkie keek me tenminste nog recht in de ogen
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]de jouwe zijn onovertroffen, babe.
vooral het proffessionele pasjequote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Subtiel is toch het synoniem voor Mikkie? Hoe ongelooflijk subtiel en met finesse gebowld en geairhockeyed werd...
ja je miste het niewue topicquote:Op zondag 4 mei 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
damn wat zijn jullie er vroeg bij, mogguh
Whehehe. Subtiel is my middle namequote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Subtiel is toch het synoniem voor Mikkie? Hoe ongelooflijk subtiel en met finesse gebowld en geairhockeyed werd...
Je bent gewoon jaloers dat ik gewonnen heb terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter gooitquote:
Volgende keer gewoon stuk van de OP uitprintenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat mens achter de bar is gewoon slecht in handschrift ontcijferen.
Fuck ja, vooral de aanloop (voet achter de lijn) en dan de pose als je de bal hebt weggegooid en dan de lee towers als je een strike gooit. (alhoewel ik maar een strike heb gezien van yashiquote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik gewonnen heb terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter gooit.
Daarnaast had ik het er nog met Hosti en Stranger over... de moves zijn bij bowlen ook van ultiem groot belang.
om de tegenstanders uit hun concentratie te brengen omdat ze moeten lachenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik gewonnen heb terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter gooit.
Daarnaast had ik het er nog met Hosti en Stranger over... de moves zijn bij bowlen ook van ultiem groot belang.
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb gewonnen van Mikkie![]()
met airhockey, zit alleen nu wel met 3 hechtingen in mijn wang
Jullie waren dan ook echt te lompquote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
tevens de meeste streepjes behaaldquote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef morgane het volgende:
Iddhet is niet de eerste keer dat er niks van de namen klopt
En ik heb de meeste strikes gegooidal zou je het niet zeggen...
Ze heeft anders de meeste strikes van de avond gegooidquote:Op zondag 4 mei 2008 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck ja, vooral de aanloop (voet achter de lijn) en dan de pose als je de bal hebt weggegooid en dan de lee towers als je een strike gooit. (alhoewel ik maar een strike heb gezien van yashi)
en ik heb jou gepwnd met airhockeyquote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach, klets. Die tafel was gewoon kwalitatief gezien niet berekend op twee sterspelers met ultieme skillz.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie waren dan ook echt te lomp.
Ik ga zo lekker in de stinkende Opel Agila met mijn moeder, zusje, en haar vriend gezellig naar opa en oma.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
ik ga zo lekker met de motor over de dijk naar Nijmegen![]()
MiniMacMeetquote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gaan we lunchen bij de mac danDaar hebben ze tenminste fatsoenlijk ijs
mac bij dukenburg ok yashaquote:
maargoed dat ik dat allemaal niet lekker vind, anders was ik nog jaloers ookquote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb lekker ontbeten met broodjes uit de oven, met filet americain, kipkerriesalade en kaas..
er was ook nog kipsatesalade, knoflookboter, hagelslag en honing, maar die heb ik voor de volgende keer bewaard![]()
De eerste twee ga ik zo doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet:
- Douchen
- eten
- leren
En ik heb in geen van alle zin
Je moet wel iets over hebben voor een date met swarma...quote:
emancipatie ftw laat vrouwen ook maar eens moeite doenquote:
jij bent ook altijd om de hoek hequote:Op zondag 4 mei 2008 12:42 schreef morgane het volgende:
Doe dan de mac bij Malden, dan maak ik ook nog een kansdas hier om de hoek.
Wat moet ik er dan op zeggen? Ik bedoel, het is toch niet leuk bedoeld naar hem toe? Ik heb in het vorige topic (of die daarvoor) duidelijk gemaakt hoe ik vond dat jullie naar hem deden en dat ik het niet storend vond en dat jullie niet voor mij hoefden op te komen; krijg ik daarna 2 reacties met "het is niet jou als persoon maar de situatie blabla", en daarna moet het weer gaan over "Nijmegen-dingen". Wat ik eigenlijk erg flauw vond, want het had niets met situatie te maken, maar goed. Als ik er niet op door mocht gaan, dan hoeft niemand dat meer te doen. Klaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
F, je reageert echt tótaal niet op elke post waar het woord Martin in voorkomt, wat ben jij voor een koele kikker zeg![]()
ja je zou komen helpen..quote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
swarma en CP jullie zijn ook een stel kansloze rukkers hea
k denk dat je te veel gedronken hebt...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet zo moeilijk te regelen hoor, ik ben gisteravond al meerdere malen mee naar zijn huis gevraagd
jij niet dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k denk dat je te veel gedronken hebt...
Dat denk ik ook swarma ...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k denk dat ik te veel gedronken heb...
Ik vroeg hoeveel rode wodka ze op had, maar daar had ze geen zinnig antwoord opquote:
quote:
makkelijk hoor om mij in de hoek te schuivenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:49 schreef morgane het volgende:
Hij wierp zich ook zeker 2 keer op als mijn potentiële nieuwe liefde...was daar niet een woord voor? Iets met kans en loos?
Bonnetje zij 4quote:Op zondag 4 mei 2008 12:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vroeg hoeveel rode wodka ze op had, maar daar had ze geen zinnig antwoord opik telde er zeker 5 geloof ik.
Oh danquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bonnetje zij 4en 17 bier, rest weet ik niet meer
ik las roze wodkaquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo ik ga toch niet bijhouden hoeveel drankjes ik op heb..
Heb je 't bonnetje gecontroleerd, goed bezigquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
dan zijn we gematstquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
17 bier? volgens mij hebben ik en stranger nog meer gedronken in die korte periodequote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kon ze naast lezen ook niet rekenenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:55 schreef swarmahoer het volgende:
maar 17 bier is te weinig we hebben meer op
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:57 schreef morgane het volgende:
Omdat ik dat niet willijkt me een goede reden, dus verdere uitleg laat ik achterwege.
Hoezo, had je me wel eens dronken willen zien? Zelfs dan maak je nog geen kans hoor, als je dat soms denkt...
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
disclaimer mocht martin meelezen: gewoon terugkomen
je bijt je er wel op vast he.. ben je obsessedquote:Op zondag 4 mei 2008 13:01 schreef morgane het volgende:
Je probeert je hier wel onderuit te lullen he? Geef nou maar toe dat je wanhopig smachtte naar een neucksessie!
En volgens swarma kon ze ook al niet lachen. Dat kind heeft een zwaar levenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kon ze naast lezen ook niet rekenen.
Iig niet door jou, dat zul je je wel verbeeldenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bijt je er wel op vast he.. ben je obsessed
ik heb anders een over het algemeen negatieve tendens betreffende martin ervaren gisteravond, stelletje huichelaarsquote:Op zondag 4 mei 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:hej martin voel je niet aangevallen
was gewoon n vraag eigelijk
disclaimer mocht martin meelezen: gewoon terugkomen
Daar leek het gisteravond verdacht veel op inderdaad. Swarma is wat tekort gekomen op z'n familieweekjequote:Op zondag 4 mei 2008 13:01 schreef morgane het volgende:
Je probeert je hier wel onderuit te lullen he? Geef nou maar toe dat je wanhopig smachtte naar een neucksessie!
en das maar goed ook... k wil niet weten wat jij doet met je familieweekendjesquote:Op zondag 4 mei 2008 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar leek het gisteravond verdacht veel op inderdaad. Swarma is wat tekort gekomen op z'n familieweekje.
Die jongen moet zich gewoon niet zo aanstellen als ie een keertje een kutopmerking over z'n postgedrag naar z'n kop krijgtquote:Op zondag 4 mei 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb anders een over het algemeen negatieve tendens betreffende martin ervaren gisteravond, stelletje huichelaars
En dan weet je nog maar de helftquote:Op zondag 4 mei 2008 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar leek het gisteravond verdacht veel op inderdaad. Swarma is wat tekort gekomen op z'n familieweekje.
Kansloos zuipenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en das maar goed ook... k wil niet weten wat jij doet met je familieweekendjes
op het laatst welquote:Op zondag 4 mei 2008 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En volgens swarma kon ze ook al niet lachen. Dat kind heeft een zwaar leven.
Serieus, wat ben je af en toe toch ook een kansloze rukeend hèquote:Op zondag 4 mei 2008 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op het laatst welk ben ff olroundhyves door aan t spitten
kan dr nog niet vinden
jij wil t ook gewoon weten dus niet tof doen nuquote:Op zondag 4 mei 2008 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, wat ben je af en toe toch ook een kansloze rukeend hè
Nee man, ze had niet zo'n vierkant hoofd. Bovendien kon ze niet lachen, dus dan klopt deze foto sowieso al niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ] dat was dr niet of wel.. leuke foto tough
nah ik geef t opquote:Op zondag 4 mei 2008 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee man, ze had niet zo'n vierkant hoofd. Bovendien kon ze niet lachen, dus dan klopt deze foto sowieso al niet.
Wij zouden best een leuk stel zijn als broer en zusquote:Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou het zusje van Mikkie kunnen zijn, één en al subtiliteit
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wij zouden best een leuk stel zijn als broer en zus
Die dan weer nét niet...heb haar trouwens überhaupt gemist gister!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah ik geef t opmiss dat morgane der kent als ze de helft al kent
whehehe, lachuhquote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]vind je me niet woest aantrekkelijk dan?
ik voorzie een comisch duo
ik ken het woord sarcasme niet noch het gebruik ervan in mijn postsquote:
Natuurlijk wel, maar je bent toch al bezet?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]vind je me niet woest aantrekkelijk dan?
ik voorzie een comisch duo
sommige juist bewustquote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef morgane het volgende:
Swarma ontgaat volgens mij niets met jetsers en een kont
toppunt zou zijn als de volgende keer ik én cali komen en dat ie cali dan probeert te versieren. (zou wel stijl zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef morgane het volgende:
Het enige criterium van die jongen is dat het object een hartslag heeft, de rest is bijzaak.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef morgane het volgende:
k ga jou iig niet versierenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
toppunt zou zijn als de volgende keer ik én cali komen en dat ie cali dan probeert te versieren. (zou wel stijl zijn)
das wle heel erg zwartwit, maar n hartslag is wel een vereiste jaquote:Op zondag 4 mei 2008 13:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige criterium van die jongen is dat het object een hartslag heeft, de rest is bijzaak.
Hartslag is overratedquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das wle heel erg zwartwit, maar n hartslag is wel een vereiste ja
Was het zo erg danquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef morgane het volgende:
Veel wanhopiger dan gister kan je idd niet worden.
nu martin weg is ben ik t mikpuntquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef morgane het volgende:
Tss, zonder vergelijkmateriaal met Martin zou ik je avances even kansloos vinden hoor
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als Mikkie en ik gaan trouwenGaan we ook ons vrijgezelle feest bij olround vieren hoor
krijg je ook die anitafiguur met de microfoon erbijquote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als Mikkie en ik gaan trouwenGaan we ook ons vrijgezelle feest bij olround vieren hoor
Sowieso man. Dan heb je een vrijgezellenfeest... en dan ga je bowlen!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je ook die anitafiguur met de microfoon erbij
wel stom trouwens die mensen gister.. vrijgezellefeestjes doe je toch altijd zonder elkaar?
Ze gingen ook pas eind mei trouwenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je ook die anitafiguur met de microfoon erbij
wel stom trouwens die mensen gister.. vrijgezellefeestjes doe je toch altijd zonder elkaar?
das ook al over 3 weken ofzo.. dus heel gek is het nietquote:Op zondag 4 mei 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze gingen ook pas eind mei trouwen.
Nou toch wel wat dichterbij de datum volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2008 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
of hoor je het de avond van te voren te doen dan ofzo...?
geen ideequote:Op zondag 4 mei 2008 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou toch wel wat dichterbij de datum volgens mij.
Toch?
ja jij wilde niet naar de mac komenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij kunnen we beter een meet organiseren om over de meet te praten
Zonde! Ik moet ook nog veel voor studie doen, maar ik ga toch echt richting terras dadelijk. Ik verzin vanavond wel iets om alles bij te trekkenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik lig ook heerlijk op de bank.. vriend belde of we terras gingen hangen, maar ik moet volgends mij nog iets voor school doen.. niet dat ik dat nu ga doen maarja vind t wel goed zo
ja t is wel lekker aar k heb gewoon geen zin om in actie te komenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde! Ik moet ook nog veel voor studie doen, maar ik ga toch echt richting terras dadelijk. Ik verzin vanavond wel iets om alles bij te trekken.
Allemaal brakquote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
nu heb ik al 4 x ge f5 ft.... waar is iedereen
je onthield de namenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Marco en Debby gingen trouwen
en ze moesten dood![]()
bah, wat een enge josti'skort rokbroekje, truitje, zo maar eens op de motor springen
hoe kom je daar dan in een keer opquote:
ja hij is weer weg nu ... er komt een nieuwequote:
kut voor jequote:
hij hoeft niet bang te zijn dat je hem gaat bashen je hebt een nieuw slachtoffer merk ik alquote:Op zondag 4 mei 2008 13:49 schreef morgane het volgende:
Waar blijft Martin nou?
het leven is soms net een hoop stront..quote:
Nah als ie terugkomt kunnen we net zo goed hem weer pakken, hij voelt zich toch altijd al aangevallen door iedereenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij hoeft niet bang te zijn dat je hem gaat bashen je hebt een nieuw slachtoffer merk ik al
Heb je je al eens laten onderzoeken op een schijtadoratiequote:Op zondag 4 mei 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
het leven is soms net een hoop stront..
het lijkt warm en zacht, maar ondertussen stinkt het en kan het je in harde staat veel pijn doen![]()
(wow, wat een wijsheid...)
Zie OP.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
waar was dat stattopi ofzo..? of n website was het ?
Mooie tijd om daar nu mee te beginnenquote:
quote:
Ik ookquote:
ach ja ik leer er mee levenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, die van swarma is erger, >100 posts in 1 topic
.
Weet ikquote:
ff kijken waar de eerste post te vinden is van mijquote:
loneley at the topquote:
mn eerste inhoudelijke postquote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
gaan er morganavond mensen naar van buren toe ? puberpop allemaal liedjes uit je jeugd dus![]()
ik ga er wel heen denk ik even wat vrienden strikken en er n gezellige avond van maken
pietjes eerstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp, in het weekend woon ik in Oosterhout (oude gedeelte) en ga ik stappen in Nijmegen (stamkroeg Samson).
Al 15 maanden aan 't posten in deze reeksquote:Op zondag 4 mei 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
mn eerste inhoudelijke postde andere was een tvp
ja raar hequote:
Kwaliteit, toen alquote:
fuck we zijn onze verjaardag vergeten te vierenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al 15 maanden aan 't posten in deze reeks.
zit mikkie daar ook al in ?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:05 schreef morgane het volgende:
Ik ben er al vanaf deel 14!
Mijn eerste post:
Op de Berg- en Dalseweg (nummer 200) zit The Shuffle, een blues en jazzcafé. Kan geen officiële website vinden, alleen dit: http://www.theagenda.nl/v12991_the-shuffle.html?mID=325
dan zie je die %ages van dit topic bedoel je ?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je ooit al es op een topic naam gedrukt
Aibmi (1 posts, 0.4%)
Californium (4 posts, 1.7%)
Cocktailprikker (19 posts, 8.3%)
HetwasietsmeteenF (3 posts, 1.3%)
HostiMeister (11 posts, 4.8%)
Houniet (3 posts, 1.3%)
Mikkie (25 posts, 10.9%)
morgane (25 posts, 10.9%)
motorbloempje (20 posts, 8.7%)
PietjePuk007 (18 posts, 7.8%)
swarmahoer (59 posts, 25.7%)
Yashaaaaa (42 posts, 18.3%)
das wel een van de langstzittende reguliere posters volgends mijquote:
Ruim een jaar laterquote:
maar t lijkt net alsof we dr al jaaaren kennenquote:
dat zei ikquote:Op zondag 4 mei 2008 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Op die statsite als je daar op een topic drukt krijg je de %es enzo
en die post ook nog steeds constantquote:
je snapt jezelf gewoon nietquote:Op zondag 4 mei 2008 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik verduidelijkte mijn eigen post nog es
ik gok van nietquote:Op zondag 4 mei 2008 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Om half 3 moet ik onder de douche staan van mezelf
3u is ook prima.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik sla m vandaag overquote:
ik heb geen idee hoeveel ik er heb maar nog geen 7000quote:Op zondag 4 mei 2008 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog 53 posts en dan heb ik er alweer 7000gaat nergens over
Das best een kansloos ingevulde dag met dit mooie weer hea.. Maar ben bang dat er hier ook niet veel anders van komtquote:Op zondag 4 mei 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik sla m vandaag overbankhangen en dalijk wer terug mn bed in vanavond
tja dan verplaats ik miss naar buiten in de zon, maar dan weerkaatst het zonlicht op mn schermquote:Op zondag 4 mei 2008 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Das best een kansloos ingevulde dag met dit mooie weer hea.. Maar ben bang dat er hier ook niet veel anders van komt
Ow en men haar stinkt naar rook dus moet wel ff douche
je quotum wat doe jequote:
tja wel typerendquote:Op zondag 4 mei 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En wie zit er alweer te zuipen, Mikkie.
Dan sta ik er ook heus nog wel onderquote:Op zondag 4 mei 2008 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
idd!!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is ook echt een actie die nodig is en om trots op te zijn
Ze was vast samen met Hostiquote:Op zondag 4 mei 2008 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
nah vast niet![]()
ze is vergeten trouwns om dr tvp te plaatsen op blz 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |