ik snap er niks van en dat ligt aan jou kutquote:Op zondag 4 mei 2008 00:48 schreef Faithy het volgende:
staat nu dus in een kroeghangen achtig iets met Fok! Nijmegen nuchter te zijn omdat ik nog moet rijden en ze hadden wel wat leukers kunnen zoeken, de lutsers!
Waarom ga je dan ook stappen met Fok!kers?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef Faithy het volgende:
hoe moeilijk is het??
stappen met Fok!kers in Nijmegen in een kutkroeg! teleurstellend!
je staat in een kroeg te internetten?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef Faithy het volgende:
hoe moeilijk is het??
stappen met Fok!kers in Nijmegen in een kutkroeg! teleurstellend!
ik ben ziek,wat is jou excuus?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:54 schreef Faithy het volgende:
jij zit thuis op zaterdagavond.... WIE is er nu triest
Dat dusquote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Agiath het volgende:
FOK! is een forum, geen mensen waarmee je naar de bar gaat, dat zijn vrienden.
Das het punt niet, maar alles buiten de randstad is raar.quote:
dat zie ik toch net andersomquote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Das het punt niet, maar alles buiten de randstad is raar.
Dan leef jij wat dat betreft toch best in een kleine wereld, er is ook een leven buiten Nederlandquote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Das het punt niet, maar alles buiten de randstad is raar.
Want je zat nu op de plee met je toffe gsm+internet?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:59 schreef Faithy het volgende:
maar het is wel een beetje triest eigenlijk ja... dus ga zo maar naar huis.. daar zijn geen bejaarden die sexy proberen te dansen....
een klotewereld jaquote:Op zondag 4 mei 2008 02:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan leef jij wat dat betreft toch best in een kleine wereld, er is ook een leven buiten Nederland
Dat zei ik dus ook alquote:Op zondag 4 mei 2008 00:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je staat in een kroeg te internetten?
best triest![]()
![]()
REBUS:quote:Op zondag 4 mei 2008 00:44 schreef Faithy het volgende:
soms vraag je je af... de smaak... het leuke gezellige kroeghangen.... waar is het gebleven??
dit is zo een moment....
Mikkie.... bedankt voor de klote tent vol bejaarden!
Onderstaand afbeeldinkje. Wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 4 mei 2008 04:18 schreef blonchi het volgende:
[..]
REBUS:
Verkleinwoord van onderstaande afbeelding:
[ afbeelding ]
Een curus humorquote:Op zondag 4 mei 2008 07:56 schreef cdneger het volgende:
[..]
Onderstaand afbeeldinkje. Wat heb ik gewonnen?
Nee, Arnhem is gezellig.....quote:Op zondag 4 mei 2008 01:10 schreef Faithy het volgende:
gooi maar op slot! ga volgende keer weer met Fok! Arnhem stappen
Nog steeds de goede kant van het waterquote:
Bedoel je de vrije markt?quote:Op zondag 4 mei 2008 09:09 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Nog steeds de goede kant van het water
Cuijk, niks mis mee. Vaak geweest op de markt. Laatste tijd wat minder.
Dan had hij/zij wel over 14-jarige kinderen geklaagd.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:45 schreef LordVoldemort het volgende:
Je zat zeker in de Drie Gezusters?
Waarom zou je daar over klagen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan had hij/zij wel over 14-jarige kinderen geklaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |