ik snap er niks van en dat ligt aan jou kutquote:Op zondag 4 mei 2008 00:48 schreef Faithy het volgende:
staat nu dus in een kroeghangen achtig iets met Fok! Nijmegen nuchter te zijn omdat ik nog moet rijden en ze hadden wel wat leukers kunnen zoeken, de lutsers!
Waarom ga je dan ook stappen met Fok!kers?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef Faithy het volgende:
hoe moeilijk is het??
stappen met Fok!kers in Nijmegen in een kutkroeg! teleurstellend!
je staat in een kroeg te internetten?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef Faithy het volgende:
hoe moeilijk is het??
stappen met Fok!kers in Nijmegen in een kutkroeg! teleurstellend!
ik ben ziek,wat is jou excuus?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:54 schreef Faithy het volgende:
jij zit thuis op zaterdagavond.... WIE is er nu triest
Dat dusquote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Agiath het volgende:
FOK! is een forum, geen mensen waarmee je naar de bar gaat, dat zijn vrienden.
Das het punt niet, maar alles buiten de randstad is raar.quote:
dat zie ik toch net andersomquote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Das het punt niet, maar alles buiten de randstad is raar.
Dan leef jij wat dat betreft toch best in een kleine wereld, er is ook een leven buiten Nederlandquote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Das het punt niet, maar alles buiten de randstad is raar.
Want je zat nu op de plee met je toffe gsm+internet?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:59 schreef Faithy het volgende:
maar het is wel een beetje triest eigenlijk ja... dus ga zo maar naar huis.. daar zijn geen bejaarden die sexy proberen te dansen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |