MiniMacMeetquote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gaan we lunchen bij de mac danDaar hebben ze tenminste fatsoenlijk ijs
mac bij dukenburg ok yashaquote:
maargoed dat ik dat allemaal niet lekker vind, anders was ik nog jaloers ookquote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb lekker ontbeten met broodjes uit de oven, met filet americain, kipkerriesalade en kaas..
er was ook nog kipsatesalade, knoflookboter, hagelslag en honing, maar die heb ik voor de volgende keer bewaard![]()
De eerste twee ga ik zo doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet:
- Douchen
- eten
- leren
En ik heb in geen van alle zin
Je moet wel iets over hebben voor een date met swarma...quote:
emancipatie ftw laat vrouwen ook maar eens moeite doenquote:
jij bent ook altijd om de hoek hequote:Op zondag 4 mei 2008 12:42 schreef morgane het volgende:
Doe dan de mac bij Malden, dan maak ik ook nog een kansdas hier om de hoek.
Wat moet ik er dan op zeggen? Ik bedoel, het is toch niet leuk bedoeld naar hem toe? Ik heb in het vorige topic (of die daarvoor) duidelijk gemaakt hoe ik vond dat jullie naar hem deden en dat ik het niet storend vond en dat jullie niet voor mij hoefden op te komen; krijg ik daarna 2 reacties met "het is niet jou als persoon maar de situatie blabla", en daarna moet het weer gaan over "Nijmegen-dingen". Wat ik eigenlijk erg flauw vond, want het had niets met situatie te maken, maar goed. Als ik er niet op door mocht gaan, dan hoeft niemand dat meer te doen. Klaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
F, je reageert echt tótaal niet op elke post waar het woord Martin in voorkomt, wat ben jij voor een koele kikker zeg![]()
ja je zou komen helpen..quote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
swarma en CP jullie zijn ook een stel kansloze rukkers hea
k denk dat je te veel gedronken hebt...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet zo moeilijk te regelen hoor, ik ben gisteravond al meerdere malen mee naar zijn huis gevraagd
jij niet dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k denk dat je te veel gedronken hebt...
Dat denk ik ook swarma ...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k denk dat ik te veel gedronken heb...
Ik vroeg hoeveel rode wodka ze op had, maar daar had ze geen zinnig antwoord opquote:
quote:
makkelijk hoor om mij in de hoek te schuivenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:49 schreef morgane het volgende:
Hij wierp zich ook zeker 2 keer op als mijn potentiële nieuwe liefde...was daar niet een woord voor? Iets met kans en loos?
Bonnetje zij 4quote:Op zondag 4 mei 2008 12:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vroeg hoeveel rode wodka ze op had, maar daar had ze geen zinnig antwoord opik telde er zeker 5 geloof ik.
Oh danquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bonnetje zij 4en 17 bier, rest weet ik niet meer
ik las roze wodkaquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo ik ga toch niet bijhouden hoeveel drankjes ik op heb..
Heb je 't bonnetje gecontroleerd, goed bezigquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
dan zijn we gematstquote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
17 bier? volgens mij hebben ik en stranger nog meer gedronken in die korte periodequote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kon ze naast lezen ook niet rekenenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:55 schreef swarmahoer het volgende:
maar 17 bier is te weinig we hebben meer op
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:57 schreef morgane het volgende:
Omdat ik dat niet willijkt me een goede reden, dus verdere uitleg laat ik achterwege.
Hoezo, had je me wel eens dronken willen zien? Zelfs dan maak je nog geen kans hoor, als je dat soms denkt...
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
disclaimer mocht martin meelezen: gewoon terugkomen
je bijt je er wel op vast he.. ben je obsessedquote:Op zondag 4 mei 2008 13:01 schreef morgane het volgende:
Je probeert je hier wel onderuit te lullen he? Geef nou maar toe dat je wanhopig smachtte naar een neucksessie!
En volgens swarma kon ze ook al niet lachen. Dat kind heeft een zwaar levenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kon ze naast lezen ook niet rekenen.
Iig niet door jou, dat zul je je wel verbeeldenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bijt je er wel op vast he.. ben je obsessed
ik heb anders een over het algemeen negatieve tendens betreffende martin ervaren gisteravond, stelletje huichelaarsquote:Op zondag 4 mei 2008 12:59 schreef swarmahoer het volgende:hej martin voel je niet aangevallen
was gewoon n vraag eigelijk
disclaimer mocht martin meelezen: gewoon terugkomen
Daar leek het gisteravond verdacht veel op inderdaad. Swarma is wat tekort gekomen op z'n familieweekjequote:Op zondag 4 mei 2008 13:01 schreef morgane het volgende:
Je probeert je hier wel onderuit te lullen he? Geef nou maar toe dat je wanhopig smachtte naar een neucksessie!
en das maar goed ook... k wil niet weten wat jij doet met je familieweekendjesquote:Op zondag 4 mei 2008 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar leek het gisteravond verdacht veel op inderdaad. Swarma is wat tekort gekomen op z'n familieweekje.
Die jongen moet zich gewoon niet zo aanstellen als ie een keertje een kutopmerking over z'n postgedrag naar z'n kop krijgtquote:Op zondag 4 mei 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb anders een over het algemeen negatieve tendens betreffende martin ervaren gisteravond, stelletje huichelaars
En dan weet je nog maar de helftquote:Op zondag 4 mei 2008 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar leek het gisteravond verdacht veel op inderdaad. Swarma is wat tekort gekomen op z'n familieweekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |