Je bent gewoon jaloers dat ik gewonnen heb terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter gooitquote:
Volgende keer gewoon stuk van de OP uitprintenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat mens achter de bar is gewoon slecht in handschrift ontcijferen.
Fuck ja, vooral de aanloop (voet achter de lijn) en dan de pose als je de bal hebt weggegooid en dan de lee towers als je een strike gooit. (alhoewel ik maar een strike heb gezien van yashiquote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik gewonnen heb terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter gooit.
Daarnaast had ik het er nog met Hosti en Stranger over... de moves zijn bij bowlen ook van ultiem groot belang.
om de tegenstanders uit hun concentratie te brengen omdat ze moeten lachenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik gewonnen heb terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter gooit.
Daarnaast had ik het er nog met Hosti en Stranger over... de moves zijn bij bowlen ook van ultiem groot belang.
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb gewonnen van Mikkie![]()
met airhockey, zit alleen nu wel met 3 hechtingen in mijn wang
Jullie waren dan ook echt te lompquote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
tevens de meeste streepjes behaaldquote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef morgane het volgende:
Iddhet is niet de eerste keer dat er niks van de namen klopt
En ik heb de meeste strikes gegooidal zou je het niet zeggen...
Ze heeft anders de meeste strikes van de avond gegooidquote:Op zondag 4 mei 2008 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck ja, vooral de aanloop (voet achter de lijn) en dan de pose als je de bal hebt weggegooid en dan de lee towers als je een strike gooit. (alhoewel ik maar een strike heb gezien van yashi)
en ik heb jou gepwnd met airhockeyquote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach, klets. Die tafel was gewoon kwalitatief gezien niet berekend op twee sterspelers met ultieme skillz.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie waren dan ook echt te lomp.
Ik ga zo lekker in de stinkende Opel Agila met mijn moeder, zusje, en haar vriend gezellig naar opa en oma.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
ik ga zo lekker met de motor over de dijk naar Nijmegen![]()
MiniMacMeetquote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gaan we lunchen bij de mac danDaar hebben ze tenminste fatsoenlijk ijs
mac bij dukenburg ok yashaquote:
maargoed dat ik dat allemaal niet lekker vind, anders was ik nog jaloers ookquote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb lekker ontbeten met broodjes uit de oven, met filet americain, kipkerriesalade en kaas..
er was ook nog kipsatesalade, knoflookboter, hagelslag en honing, maar die heb ik voor de volgende keer bewaard![]()
De eerste twee ga ik zo doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet:
- Douchen
- eten
- leren
En ik heb in geen van alle zin
Je moet wel iets over hebben voor een date met swarma...quote:
emancipatie ftw laat vrouwen ook maar eens moeite doenquote:
jij bent ook altijd om de hoek hequote:Op zondag 4 mei 2008 12:42 schreef morgane het volgende:
Doe dan de mac bij Malden, dan maak ik ook nog een kansdas hier om de hoek.
Wat moet ik er dan op zeggen? Ik bedoel, het is toch niet leuk bedoeld naar hem toe? Ik heb in het vorige topic (of die daarvoor) duidelijk gemaakt hoe ik vond dat jullie naar hem deden en dat ik het niet storend vond en dat jullie niet voor mij hoefden op te komen; krijg ik daarna 2 reacties met "het is niet jou als persoon maar de situatie blabla", en daarna moet het weer gaan over "Nijmegen-dingen". Wat ik eigenlijk erg flauw vond, want het had niets met situatie te maken, maar goed. Als ik er niet op door mocht gaan, dan hoeft niemand dat meer te doen. Klaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
F, je reageert echt tótaal niet op elke post waar het woord Martin in voorkomt, wat ben jij voor een koele kikker zeg![]()
ja je zou komen helpen..quote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
swarma en CP jullie zijn ook een stel kansloze rukkers hea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |