quote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fipo!
kort maar krachtig tochquote:Op zondag 4 mei 2008 11:40 schreef swarmahoer het volgende:
weet ik niks meer vanafen cali volgende meet ben je er gewoon bij!! zelfs hosti is langsgekomen
ach was best leuk hebben we eindelijk eens n beeld van julliequote:
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
klik ik volgende pagina aan zie ik t antwoord weer staan: ziek dus
Je zei in de Olround er ook nog 1, over de 100e ofzo, maar ik ben hem vergetenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
M'n fipo wat doe je
Maar inderdaad mooie TT, gister is democratisch besloten in de BK dat dit voorlopig de tt blijft!
nee want ik heb je toch al eens gezienquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?
Voordeel is wel; ik ben nu vet mysterieus enzo
Zeg F, wat vind je nou van Martinquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Heb je niet keiveel medelijden nu dan?
Voordeel is wel; ik ben nu vet mysterieus enzo
met dank aan swarma en yashaquote:Op zondag 4 mei 2008 11:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je zei in de Olround er ook nog 1, over de 100e ofzo, maar ik ben hem vergeten![]()
quote:
quote:
quote:
Ik heb heerlijk geslapen. Alleen dat studiewerk komt enigszins in het gedrang, nuquote:Op zondag 4 mei 2008 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ken er meer![]()
En waar blijft Mikkie nou! Die zou om 9 uur op staan
dat is dus een no go voor de volgende meetquote:Op zondag 4 mei 2008 01:10 schreef Faithy het volgende:
gooi maar op slot! ga volgende keer weer met Fok! Arnhem stappen
Jaaa maar nu zou je me niet meer herkennen want ik heb geen foto's meer in mijn foboquote:Op zondag 4 mei 2008 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee want ik heb je toch al eens gezienmaar volgende meet ben je er wel bij ?
op t station herkende ik je ook gelijk hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 12:02 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa maar nu zou je me niet meer herkennen want ik heb geen foto's meer in mijn fobo![]()
. Hihi, nou ja, een beetje mysterieus dan. Maar wellicht ben ik er volgende meet wel bij, ligt eraan of het op een goede datum is en of ik niet ziek ben
Ik ga zo eerst even douchen en dan nog een uurtje fanatiek aan de studie, om vervolgens met m'n knar op het terras te belandenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
oe, ik voel een zondagmiddeag SOG Aftermeet Fastchat aankomen, of ligt dat aan mij? Ik ben iig zo weg, opa en oma taferelen
Nu ik ze in levende lijven heb ontmoet moet ik zeggen dat ze wel een topic titel waard zijnquote:
quote:
ik hou niet van dat slappe gedoe.. en op t moment dat je dan weer naar mij kijkt zie je mikkie vanuit zn ooghoeken heus wel glurenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens we gaan niet weer serieus men jetsers bespreken.. dat heb ik gister al 2 keer gedaan
Swarma ook echt zo meteen vol z'n ogen eropMikkie keek me tenminste nog recht in de ogen
welk beeld...quote:Op zondag 4 mei 2008 11:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ach was best leuk hebben we eindelijk eens n beeld van jullie
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu ik ze in levende lijven heb ontmoet moet ik zeggen dat ze wel een topic titel waard zijn
Zeg, verdedig jezelf gewoon op een eerlijke manier en laat mij er even buitenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hou niet van dat slappe gedoe.. en op t moment dat je dan weer naar mij kijkt zie je mikkie vanuit zn ooghoeken heus wel glurenzo zijn jongens nu eenmaal
Subtiel is toch het synoniem voor Mikkie? Hoe ongelooflijk subtiel en met finesse gebowld en geairhockeyed werd...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah en zo tegen je hoofd
Zo probeert Mikkie gewoon zijn competitie uit te schakelen.. Kan die niet op eigen kracht winnen dan maar zo
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens we gaan niet weer serieus men jetsers bespreken.. dat heb ik gister al 2 keer gedaan
Swarma ook echt zo meteen vol z'n ogen eropMikkie keek me tenminste nog recht in de ogen
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]de jouwe zijn onovertroffen, babe.
vooral het proffessionele pasjequote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Subtiel is toch het synoniem voor Mikkie? Hoe ongelooflijk subtiel en met finesse gebowld en geairhockeyed werd...
ja je miste het niewue topicquote:Op zondag 4 mei 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
damn wat zijn jullie er vroeg bij, mogguh
Whehehe. Subtiel is my middle namequote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Subtiel is toch het synoniem voor Mikkie? Hoe ongelooflijk subtiel en met finesse gebowld en geairhockeyed werd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |