Allemaal brakquote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
nu heb ik al 4 x ge f5 ft.... waar is iedereen
je onthield de namenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Marco en Debby gingen trouwen
en ze moesten dood![]()
bah, wat een enge josti'skort rokbroekje, truitje, zo maar eens op de motor springen
hoe kom je daar dan in een keer opquote:
ja hij is weer weg nu ... er komt een nieuwequote:
kut voor jequote:
hij hoeft niet bang te zijn dat je hem gaat bashen je hebt een nieuw slachtoffer merk ik alquote:Op zondag 4 mei 2008 13:49 schreef morgane het volgende:
Waar blijft Martin nou?
het leven is soms net een hoop stront..quote:
Nah als ie terugkomt kunnen we net zo goed hem weer pakken, hij voelt zich toch altijd al aangevallen door iedereenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij hoeft niet bang te zijn dat je hem gaat bashen je hebt een nieuw slachtoffer merk ik al
Heb je je al eens laten onderzoeken op een schijtadoratiequote:Op zondag 4 mei 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
het leven is soms net een hoop stront..
het lijkt warm en zacht, maar ondertussen stinkt het en kan het je in harde staat veel pijn doen![]()
(wow, wat een wijsheid...)
Zie OP.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
waar was dat stattopi ofzo..? of n website was het ?
Mooie tijd om daar nu mee te beginnenquote:
quote:
Ik ookquote:
ach ja ik leer er mee levenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, die van swarma is erger, >100 posts in 1 topic
.
Weet ikquote:
ff kijken waar de eerste post te vinden is van mijquote:
loneley at the topquote:
mn eerste inhoudelijke postquote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
gaan er morganavond mensen naar van buren toe ? puberpop allemaal liedjes uit je jeugd dus![]()
ik ga er wel heen denk ik even wat vrienden strikken en er n gezellige avond van maken
pietjes eerstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp, in het weekend woon ik in Oosterhout (oude gedeelte) en ga ik stappen in Nijmegen (stamkroeg Samson).
Al 15 maanden aan 't posten in deze reeksquote:Op zondag 4 mei 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
mn eerste inhoudelijke postde andere was een tvp
ja raar hequote:
Kwaliteit, toen alquote:
fuck we zijn onze verjaardag vergeten te vierenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al 15 maanden aan 't posten in deze reeks.
zit mikkie daar ook al in ?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:05 schreef morgane het volgende:
Ik ben er al vanaf deel 14!
Mijn eerste post:
Op de Berg- en Dalseweg (nummer 200) zit The Shuffle, een blues en jazzcafé. Kan geen officiële website vinden, alleen dit: http://www.theagenda.nl/v12991_the-shuffle.html?mID=325
dan zie je die %ages van dit topic bedoel je ?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je ooit al es op een topic naam gedrukt
Aibmi (1 posts, 0.4%)
Californium (4 posts, 1.7%)
Cocktailprikker (19 posts, 8.3%)
HetwasietsmeteenF (3 posts, 1.3%)
HostiMeister (11 posts, 4.8%)
Houniet (3 posts, 1.3%)
Mikkie (25 posts, 10.9%)
morgane (25 posts, 10.9%)
motorbloempje (20 posts, 8.7%)
PietjePuk007 (18 posts, 7.8%)
swarmahoer (59 posts, 25.7%)