Zonde! Ik moet ook nog veel voor studie doen, maar ik ga toch echt richting terras dadelijk. Ik verzin vanavond wel iets om alles bij te trekkenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik lig ook heerlijk op de bank.. vriend belde of we terras gingen hangen, maar ik moet volgends mij nog iets voor school doen.. niet dat ik dat nu ga doen maarja vind t wel goed zo
ja t is wel lekker aar k heb gewoon geen zin om in actie te komenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde! Ik moet ook nog veel voor studie doen, maar ik ga toch echt richting terras dadelijk. Ik verzin vanavond wel iets om alles bij te trekken.
Allemaal brakquote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
nu heb ik al 4 x ge f5 ft.... waar is iedereen
je onthield de namenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Marco en Debby gingen trouwen
en ze moesten dood![]()
bah, wat een enge josti'skort rokbroekje, truitje, zo maar eens op de motor springen
hoe kom je daar dan in een keer opquote:
ja hij is weer weg nu ... er komt een nieuwequote:
kut voor jequote:
hij hoeft niet bang te zijn dat je hem gaat bashen je hebt een nieuw slachtoffer merk ik alquote:Op zondag 4 mei 2008 13:49 schreef morgane het volgende:
Waar blijft Martin nou?
het leven is soms net een hoop stront..quote:
Nah als ie terugkomt kunnen we net zo goed hem weer pakken, hij voelt zich toch altijd al aangevallen door iedereenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij hoeft niet bang te zijn dat je hem gaat bashen je hebt een nieuw slachtoffer merk ik al
Heb je je al eens laten onderzoeken op een schijtadoratiequote:Op zondag 4 mei 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
het leven is soms net een hoop stront..
het lijkt warm en zacht, maar ondertussen stinkt het en kan het je in harde staat veel pijn doen![]()
(wow, wat een wijsheid...)
Zie OP.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
waar was dat stattopi ofzo..? of n website was het ?
Mooie tijd om daar nu mee te beginnenquote:
quote:
Ik ookquote:
ach ja ik leer er mee levenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, die van swarma is erger, >100 posts in 1 topic
.
Weet ikquote:
ff kijken waar de eerste post te vinden is van mijquote:
loneley at the topquote:
mn eerste inhoudelijke postquote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
gaan er morganavond mensen naar van buren toe ? puberpop allemaal liedjes uit je jeugd dus![]()
ik ga er wel heen denk ik even wat vrienden strikken en er n gezellige avond van maken
pietjes eerstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp, in het weekend woon ik in Oosterhout (oude gedeelte) en ga ik stappen in Nijmegen (stamkroeg Samson).
Al 15 maanden aan 't posten in deze reeksquote:Op zondag 4 mei 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
mn eerste inhoudelijke postde andere was een tvp
ja raar hequote:
Kwaliteit, toen alquote:
fuck we zijn onze verjaardag vergeten te vierenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al 15 maanden aan 't posten in deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |