op het laatst welquote:Op zondag 4 mei 2008 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En volgens swarma kon ze ook al niet lachen. Dat kind heeft een zwaar leven.
Serieus, wat ben je af en toe toch ook een kansloze rukeend hèquote:Op zondag 4 mei 2008 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op het laatst welk ben ff olroundhyves door aan t spitten
kan dr nog niet vinden
jij wil t ook gewoon weten dus niet tof doen nuquote:Op zondag 4 mei 2008 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, wat ben je af en toe toch ook een kansloze rukeend hè
Nee man, ze had niet zo'n vierkant hoofd. Bovendien kon ze niet lachen, dus dan klopt deze foto sowieso al niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ] dat was dr niet of wel.. leuke foto tough
nah ik geef t opquote:Op zondag 4 mei 2008 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee man, ze had niet zo'n vierkant hoofd. Bovendien kon ze niet lachen, dus dan klopt deze foto sowieso al niet.
Wij zouden best een leuk stel zijn als broer en zusquote:Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou het zusje van Mikkie kunnen zijn, één en al subtiliteit
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wij zouden best een leuk stel zijn als broer en zus
Die dan weer nét niet...heb haar trouwens überhaupt gemist gister!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah ik geef t opmiss dat morgane der kent als ze de helft al kent
whehehe, lachuhquote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]vind je me niet woest aantrekkelijk dan?
ik voorzie een comisch duo
ik ken het woord sarcasme niet noch het gebruik ervan in mijn postsquote:
Natuurlijk wel, maar je bent toch al bezet?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]vind je me niet woest aantrekkelijk dan?
ik voorzie een comisch duo
sommige juist bewustquote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef morgane het volgende:
Swarma ontgaat volgens mij niets met jetsers en een kont
toppunt zou zijn als de volgende keer ik én cali komen en dat ie cali dan probeert te versieren. (zou wel stijl zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef morgane het volgende:
Het enige criterium van die jongen is dat het object een hartslag heeft, de rest is bijzaak.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef morgane het volgende:
k ga jou iig niet versierenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
toppunt zou zijn als de volgende keer ik én cali komen en dat ie cali dan probeert te versieren. (zou wel stijl zijn)
das wle heel erg zwartwit, maar n hartslag is wel een vereiste jaquote:Op zondag 4 mei 2008 13:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige criterium van die jongen is dat het object een hartslag heeft, de rest is bijzaak.
Hartslag is overratedquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das wle heel erg zwartwit, maar n hartslag is wel een vereiste ja
Was het zo erg danquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef morgane het volgende:
Veel wanhopiger dan gister kan je idd niet worden.
nu martin weg is ben ik t mikpuntquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef morgane het volgende:
Tss, zonder vergelijkmateriaal met Martin zou ik je avances even kansloos vinden hoor
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als Mikkie en ik gaan trouwenGaan we ook ons vrijgezelle feest bij olround vieren hoor
krijg je ook die anitafiguur met de microfoon erbijquote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als Mikkie en ik gaan trouwenGaan we ook ons vrijgezelle feest bij olround vieren hoor
Sowieso man. Dan heb je een vrijgezellenfeest... en dan ga je bowlen!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je ook die anitafiguur met de microfoon erbij
wel stom trouwens die mensen gister.. vrijgezellefeestjes doe je toch altijd zonder elkaar?
Ze gingen ook pas eind mei trouwenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je ook die anitafiguur met de microfoon erbij
wel stom trouwens die mensen gister.. vrijgezellefeestjes doe je toch altijd zonder elkaar?
das ook al over 3 weken ofzo.. dus heel gek is het nietquote:Op zondag 4 mei 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze gingen ook pas eind mei trouwen.
Nou toch wel wat dichterbij de datum volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2008 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
of hoor je het de avond van te voren te doen dan ofzo...?
geen ideequote:Op zondag 4 mei 2008 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou toch wel wat dichterbij de datum volgens mij.
Toch?
ja jij wilde niet naar de mac komenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij kunnen we beter een meet organiseren om over de meet te praten
Zonde! Ik moet ook nog veel voor studie doen, maar ik ga toch echt richting terras dadelijk. Ik verzin vanavond wel iets om alles bij te trekkenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik lig ook heerlijk op de bank.. vriend belde of we terras gingen hangen, maar ik moet volgends mij nog iets voor school doen.. niet dat ik dat nu ga doen maarja vind t wel goed zo
ja t is wel lekker aar k heb gewoon geen zin om in actie te komenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde! Ik moet ook nog veel voor studie doen, maar ik ga toch echt richting terras dadelijk. Ik verzin vanavond wel iets om alles bij te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |