Het is een aanname en een generalisatie. Iemand vroeg ook 'waarom vrouwen..'quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:38 schreef Cyberchill het volgende:
[..]
Dit is een aanname. Mijn laatste ex heeft het 2x uitgemaakt. 2 x had ik het gevoel dat ze het te snel opgaf (geen ruzie, maar zij zat met iets uit het verleden) na de 2x was ik er behoorlijk klaar mee omdat ik niet wist waar ik op kon vertrouwen.(de ene week wou ze geen contact, de andere week heel veel..)
Zij zoekt nu na een tijdje elke dag contact met mij en wil het mij weer terug...
Ik heb in deze situatie juist het gevoel er alles aan gedaan te hebben (dat geeft zij ook toe) En nu ik er echt helemaal klaar mee ben, "krabbelt"zij dus terug.
Denk niet dat het een mannen/vrouwen iets is dus. Soiezo vind ik je "wij" praat een beetje naief
Nou, je weet tenminste waar je aan toe bent. Als die ander zegt, 'ja, leuk en aardig maar ik weet dat ik het nu niet wil maar misschien later' dan blijf je er mee zitten, dan kun je er niet fatsoenlijk mee omgaan, het niet afsluiten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:10 schreef Senias het volgende:
Het kan erger, na 3.5 jaar dat je ook denkt dat alles goed zit en niets in de gaten hebt en het vervolgens uitgaat en ze 3 dagen later een relatie begint met een 7 jaar ouwere negert zonder baan en school uit een achterstandswijk in Rotterdam. En vervolgens al meteen lekker erop los neukt en doet alsof ik niet besta en het enige contact wat we daarna hadden oppeens heel erg zakelijk was van haar kant, en niet eens een uitleg waarom ofzo.
Daar ga je pas goed van in de put zitten.
Iets vergelijkbaars gedaan, maar de reactie was 'nah, doe maar vrienden blijven.'quote:Op zondag 18 mei 2008 22:49 schreef skadhd het volgende:
Ik ben een boekje begonnen met hoeveel ik van hem hou en dat ik hem terug wil en al. Dat wil ik hem geven maar hij wil geen contact tot augustus...opsturen of wegstoppen en in augustus pas geven?. Ik ben bang dat het hem niks doet als hij onze break up al verwerkt heeft.
Zoals het nu gaat wil ik hem niet terug maar over een jaar wel als ons leven rustiger is. Daarom is het zo moeilijk af te sluiten omdat er misschien geen finaal einde aan zit.
Hoe kan ik het voor mezelf laten voelen dat het wel echt het einde is. Niet eraan denken dat het misschien nog goedkomt volgend jaar. Ik wil nu gewoon verder maar omdat die kans er is dat we later verdergaan is het moeilijk.
Iemand tips?
Oeh, goeie. Maar: vraag jezelf ook af: 'waarom heeft zij mij er nooit van kunnen overtuigen dat ze van me hield?'quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:51 schreef Ooster het volgende:
........als je nooit hebt kunnen geloven dat zo'n leuke meid ooit van jou zou kunnen houden, wat moet je dan als ze bij je weg gaat? Jezelf gelijk geven?..........
Zomaar een gedachte na een aantal drankjes............zucht![]()
Die is inderdaad jou antwoord, maar ik zie je 2x reageren met "wij". Je lijkt te spreken voor alle vrouwen. Vind ik wel erg mans. "Over het algemeen klopt het ook" Volgens mij ga je daar ook alleen maar uit van je eigen ervaringen en die van mensen om je heen... Of heb je een feitelijke bron?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:04 schreef skadhd het volgende:
[..]
Het is een aanname en een generalisatie. Iemand vroeg ook 'waarom vrouwen..'
Dat was mijn antwoord en over het algemeen klopt dit ook.
Beste oplossing idd. Ik heb precies hetzelfde gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:46 schreef Wutangtony het volgende:
Ik heb zo de neiging om contact te maken met haar, om te zeggen dat het onrecthvaardig is wat ze doet.
Ik ben zo bang dat ze gewoon verder gaat met leven en nooit aan me denkt.
Maar ik moet de aankomende weken geen contact maken! Dat moet!
laat haar maar er in zakken....
Maar ik mis haar zo....
Life's a Bitch..
Ja, nee fijn, nog meer twijfel, dat zetje richting de put kan er nog wel bij hoor! Nee, daar ga ik vanavond nog eens fijn mijn hoofd over brekenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:06 schreef oddman het volgende:
Oeh, goeie. Maar: vraag jezelf ook af: 'waarom heeft zij mij er nooit van kunnen overtuigen dat ze van me hield?'
Lag dat aan je zelfvertrouwen of aan haar?
man the fuck upquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ja, nee fijn, nog meer twijfel, dat zetje richting de put kan er nog wel bij hoor! Nee, daar ga ik vanavond nog eens fijn mijn hoofd over breken![]()
Denk niet dat het zo gegaan is overigens. Ik ben en was nooit een player geweest en als je dan toch 'opeens' een echt leuke vriendin krijgt ben je echt heel gelukkig. Als je er dan opeens midden in zit kan je niet geloven dat iemand zo haar best voor je doet en het zo leuk laat zijn. Achter de facade van leukheid zat ook een skelet van nare eigenschappen maar dat zie je niet als je verliefd bent. Als ik me altijd had neergelegd bij de nare eigenscappen en het eigenlijke zieke karakter had het misschien langer kunnen duren. Dat heb ik niet gedaan, af en toe was voormij de koek op en ik denk dat ze dat niet pikte.
maarja, om nu te zeggen dat in vier jaar mijn zelfvertrouwen, dankzij een leuke vriendin, richting vrouwen is toegenomen kan ik niet echt zeggen. Helaas.
Ik ken het gevoel. Ze zit in alles.. ik voel, ruik, proef haar.. zie haar vaak nog lopen, zitten en staan... Vooral de intieme momenten. Ik maak mezelf gek. Maar mijn vrienden zijn heilig. Ik wist het eigenlijk wel, maar ik kan blind op ze varen. Ik heb waarschijnlijk wel een kater aan eentje te danken, morgenvroeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:56 schreef teamlead het volgende:ik kan dit niet hoor.... De laatste 3 weken zijn 1 grote nachtmerrie waar ik maar niet uit wakker schijn te worden... bij alles wat ik doe mis ik haar.., overal lijken herinneringen te zijn.
Als vluchttechniek nu maar een uurtje of 14 per dag aan het werk, maar dat helpt de laatste dagen ook al niet meer....
en voor wat betreft dat geen contact zoeken.... dat lukt redelijk. Het helpt alleen geen ruk![]()
en nu ook nog weekendGelukkig kan ik overwerken....
Oef, sterkte zeg.. Volgens mij ligt het zeker niet aan jou, maar aan de ouders.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:52 schreef Nothings het volgende:
vanavond heeft ze een afspraak met een jongen van haar eigen cultuur waarnaar toe haar ouders hebben gedwongen. Het doet mij verschikkelijk pijn, dat ze nu bij iemand zit.
Afleiding zoeken is het beste,
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:11 schreef Miesjel het volgende:
Ik hou zoveel van haar..
Om even een update te geven:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:13 schreef Alec690 het volgende:
Vorige week ging ik mijn inmiddels ex-vriendin ophalen van het station.
Omdat ik even moest wachten heb ik een foto met mijn mobiel gemaakt. Je ziet de bomen, de zon die bijna ondergaat. De lichten op de achtergrond.
Vervolgens kwam zij en knuffelde ze me zo intens en echt.
Na dat weekend is er teveel gebeurt en is het over. Ik heb het er moeilijk mee, kwel mezelf door naar die foto te kijken. Ik was zo gelukkig toen.
Het gevoel van definitief over is behoorlijk pijnlijk.
Anderen merken niets aan mij, ik ga niet op mijn kamer wegkwijnen en ben behoorlijk actief. De afleiding is heerlijk. Maar dan is het weer avond, moeite om mijn tranen in te houden. Net als 's ochtends, als ik niet wakker wordt met een sms van haar.
Achja, ik herken het gevoel. De medicijnen zijn tijd en een nieuwe liefde.
Sterkte....quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Miesjel het volgende:
Fuck.. net naar een film geweest met vrienden. Erg leuk, maar toen ik de laatste 100 meter alleen naar huis liep overvielen me de blues alweer. Ik wist dat het eerste wat ik zou doen is kijken of er een berichtje is. En daarna niet weten of ik daar blij mee zou zijn of niet. Dit is een vreselijke tijd, ik balanceer steeds tussen geen contact willen en smachten naar contact.
Er is geen bericht.. dat is waarschijnlijk rustiger dan wel een bericht... maar ik wil geen rust, ik wil mijn vriendin terug. Ondanks dat ik weet dat het dan niet goed zou gaan.
Morgen is het 5 dagen geleden.. de tijd staat stil op dit hartverscheurende moment.. Kan iemand die klok een slinger geven?
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:03 schreef tweety71 het volgende:
[..]
Sterkte....
Gister is mijn man na 18 jaar vertrokken![]()
Zit hier nu met mijn 2 kids een beetje wazig voor me uit te kijken.
Heel veel sterkte. Hou ons een beetje op de hoogte hoe het gaat.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:03 schreef tweety71 het volgende:
[..]
Sterkte....
Gister is mijn man na 18 jaar vertrokken![]()
Zit hier nu met mijn 2 kids een beetje wazig voor me uit te kijken.
Omdat, paradoxaal genoeg, juist de aandacht vestigen op die hoop de kans dat het lukt vermindert.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:33 schreef Miesjel het volgende:Waarom zou ik verder gaan kijken als er nog best wel wat hoop is?
Dat dus.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef oddman het volgende:
[..]
Omdat, paradoxaal genoeg, juist de aandacht vestigen op die hoop de kans dat het lukt vermindert.
Zij wil geen zielig hoopvol hoopje ex, zij wil een gebalanceerde, zelfverzekerde vent die goed in de markt ligt.
Fuck.. ik heb mezelf inderdaad weer hoopvol gemaakt en kreeg net weer een fijne klap in mijn gezicht. Deze heb ik echt aan mijzelf te danken.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef oddman het volgende:
[..]
Omdat, paradoxaal genoeg, juist de aandacht vestigen op die hoop de kans dat het lukt vermindert.
Zij wil geen zielig hoopvol hoopje ex, zij wil een gebalanceerde, zelfverzekerde vent die goed in de markt ligt.
Vertel me hoe, dan reis ik met je meequote:Op maandag 26 mei 2008 13:33 schreef Miesjel het volgende:
Nu ben ik weer een zielig hoopje ex. Op naar de gebalanceerde zelfverzekerde vent..
weet je wat pas echt kut is.. als je niet eens de kans hebt gegrepen dequote:
'Met "als" stop je de stad Parijs in een lege fles,' zeggen de Fransen, en ze hebben groot gelijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
weet je wat pas echt kut is.. als je niet eens de kans hebt gegrepen de
relatie fatsoenlijk van de grond te krijgen. Gemiste kansen zijn echt zo kut.
je weet nooit hoe het had kunnen zijn.
Kijk, dat is tenminste constructief.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
Emo`s hierpartners zijn te vervangen !
* Miesjel steekt vinger opquote:Op maandag 26 mei 2008 15:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
nee, ben je niet..quote:Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef junkdeluxe het volgende:
Verdomme!
Is 't een maand uit (na 6,5 jaar) is ze schon wieder verliefd. Dat is toch wel snel of ben ik nu ouderwets? :p
*steekt vinger opquote:Op maandag 26 mei 2008 15:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dan moet men de hand aan zichzelf slaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
*steekt vinger op
Maar wat nou als je dat helemaal niet wilt?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dan moet men de hand aan zichzelf slaan.
Dat gevoel ken ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:24 schreef got.rice het volgende:
Wat heb ik zin om te vechten.
ik ken wel iemand waar we op kunnen afreagerenquote:
Ah dat is inderdaad erg karig. Sterkte ermee. Ik heb dat ook een keer meegemaakt over de voicemailquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:39 schreef got.rice het volgende:
een relatie van bijna 2 jaar eindigen VIA MSN FFS.
[..]
ik ken wel iemand waar we op kunnen afreagerenmeet?
Geef ze nooit een tweede kans, zij is fout geweest en daar gaat ze voor boeten ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:42 schreef got.rice het volgende:
En nu opeens wilt ze dat ik haar een tweede kans geef
Dat is idd erg kloten. Vooral als je haar intiem ziet doen met iemand anders, maar ga gewoon verder met je leven en bedenk dat er betere meisjes zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nee, ik hoef verder het verhaal niet te vertellen, het komt er gewoon op neer dat ik gewoon veel meer erin zag dan zij. En dan is het gewoon moeilijk te accepteren dat iets over is, zeker als je geconfronteerd wordt met je ex-vriendin die het leuk heeft met iemand anders (of daar semi-openlijk voor kiest). Dat is gewoon moeilijk, en dat creeërt gewoon het down-moment in de schommelingen van je emoties.
Ik heb het idee dat ik er vrij rationeel over na kan denken, maar het helpt nog niet echt in het verwerkingsproces.
Eerst maar even rustig aan alles verwerken. Mocht er een andere langskomen dan zien we dat dan wel. Ik heb iig geen haast.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:23 schreef teamlead het volgende:
ik merk in mijn omgeving dat mensen langzaam aan het idee krijgen dat ik me er maar overheen moet zetten ofzo. De eerste weken ongelofelijk veel steun gehad van vrienden, maar nu beginnen ze al met het uitzoeken van potentiele neukertjes....
. Alsof ik daarop zit te wachten zeg....
Mannen zijn vaker en langer verliefd. Vrouwen maken het vaker uit omdat zij simpelweg sneller ophouden met verliefd zijn. Vaak voelen zij zich opgesloten in hun relatie en is het voor hun een bevrijding om weer single te zijn (weer ongeremd seksuele aandacht mogen krijgen).quote:Op maandag 26 mei 2008 12:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
En waarom posten er maar zo weinig vrouwen in (dit soort) topic(s)? Het valt me eigenlijk best op.
* Miesjel meldt zichquote:Op zondag 1 juni 2008 17:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jezus, wat een eikel!
Er zijn gelukkig meer jongens in het land.
Zo'n bekend gevoel wat jij hier beschrijft. Mijn ex-vriendin kwam mij ook een maand nadat we uit elkaar waren doodleuk vertellen dat ze een nieuwe vriend had. Vond ze wel zo netjes om me te vertellen zei ze....quote:Op zondag 1 juni 2008 17:11 schreef Percinn het volgende:
Anderhalve maand nadat het uit was, kwamhij met de aankondiging dat ie al een nieuwe vriendin hadFeest natuurlijk, weer totaal overstuur. Was dit zo makkelijk voor hem? Of kende hij haar al langer? Of nog erger; hadden ze al iets voordat het uit was tussen ons?
En helaas zal dat nog even doorgaan...... spreek uit eigen ervaring. Maar geloof me... je gaat het steeds beter een plaatsje geven... je gaat steeds minder aan haar denken..quote:Op zondag 1 juni 2008 22:07 schreef TMwitte het volgende:
[..]
Zo'n bekend gevoel wat jij hier beschrijft. Mijn ex-vriendin kwam mij ook een maand nadat we uit elkaar waren doodleuk vertellen dat ze een nieuwe vriend had. Vond ze wel zo netjes om me te vertellen zei ze....
Maar op dat moment ga je inderdaad denken; wat stelde het voor tussen ons dan? Was ik maar een langdurig "tussendoortje"? Of kende ze die jongen al en verklaard dit meteen haar vreemde gedrag van de laatste 2 maanden? Is er wellicht iets gebeurt voordat wij uit elkaar waren?
ergens hoop ik dat ik te horen krijg dat er iets was tussen hun, toen wij nog samen waren. Dan kan ik eindelijk kwaad worden en blij zijn dat het over is. Want tot op dit moment (bijna 5 maanden nadat het uit is gegaan), ben ik nog steeds hardstikke gek op haar. Klinkt raar, maar dat is nou eenmaal mijn karakter.
En mijn karakter is ook meteen mijn grootste knelpunt op dit moment. Zo'n 5 maanden nadat het uit is gegaan ben ik nog steeds geen stap verder gekomen. Ik ben te vasthoudend aan iets waar ik van hou. Kan het niet zomaar loslaten. En daarom kan ik ook niet doen wat ik zo graag wil. Ik wil zo graag weer doorgaan met mijn leven en iets proberen op te bouwen met iemand anders, maar ik ben zo bang dat ik een nieuwe meid pijn doe omdat ik nog steeds van mijn ex hou.
Ik had nooit gedacht dat ik iemand zou missen, heb nooit een traan gelaten om een sterfgeval of iets anders waardoor ik mensen verloor. Maar dit zorgt er nog steeds voor dat ik soms wel dagelijks nog ff een traan over men wang heb lopen.
Ik mis haar echt nog steeds verschrikkelijk
quote:Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Friek_ het volgende:
Heb je al aan professionele hulp gedacht Teamlead? Het klinkt alsof je het namelijk zwaar te pakken hebt en een uitlaapklep in vorm van een psycholoog lijkt me totaal niet verkeerd.
Top man.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:07 schreef teamlead het volgende:
[..]Intake en eerste sessie al achter de rug. De reden van de breuk ligt in mijn gedrag (waardoor het ook zo moeilijk is om dit te accepteren natuurlijk) en wat er ook gebeurt dat gedrag moet ik aanpakken
En en passant gaat de loog me helpen om op de een of andere manier dit een plek te geven
Jij bent jaloers dat jij geen relatie hebt.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zijn jullie nou nog niet uitgehuild, EMO`s
Loller check mn fobo al 3 jaarquote:Op maandag 2 juni 2008 09:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent jaloers dat jij geen relatie hebt.
Ehh, als hij dat nodig heeft, zou ik er dus ook maar is over na moeten denken?quote:Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Friek_ het volgende:
Heb je al aan professionele hulp gedacht Teamlead? Het klinkt alsof je het namelijk zwaar te pakken hebt en een uitlaapklep in vorm van een psycholoog lijkt me totaal niet verkeerd.
Netjes man, eerste stappen he..quote:Op maandag 2 juni 2008 23:53 schreef TMwitte het volgende:
Heb gemerkt dat het toch wel goed gaat komen allemaalEn dan heb ik het over mezelf. Heb gewoon met een meid die super belangrijk is voor me heerlijk geknuffelt en ze is in men schoot in slaap gevallen terwijl ik door de der haren wreef alsof het mijn vriendin was. En ik heb totaal geen gevoelens voor haar, niet meer in ieder geval. Ben wel toto 2 jaar geleden helemaal gek van haar geweest. Maargoed, ik heb dus gemerkt dat ik op dat moment niet aan mijn ex dacht. Ik heb dus gemerkt, dat als het moment daar is dat er een nieuw iemand is ik het allemaal wel zal vergeten wat gebeurt is in het verleden
Een dag geleden zag ik het nog niet gebeuren en nu zie ik het weer zonnig in. Het leven is raar he. Nu alleen nog zorgen dat ik mijn gedachten niet meer laat afdwalen naar men ex die intiem is met haar nieuwe vriend. Want dat killt me nog steeds.
Maar denk dat het een goede tip is voor iedereen, geniet van die kleine dingen. En hou je vast aan de kleine dingen die je weer hoop geven en grijp vooral niet terug naar wat goed WAS. Zorg ervoor dat het geen dat was, je sterker maakt voor hetgeen dat gaat komen.
Heb veel geleerd in 24 uur tijd(behalve spelling geloof ik)
Het eerste waar ik aan dacht vanmorgen was dat ik me erop verheugde dat het 10 uur later was, dat ik klaar was met de werkdagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:41 schreef undercovaM het volgende:
whahaha.. heel goed.. laat me maar weten waar je eerste aan dacht als je morgenochtend weer opsta? waarschijnlijk je ex.. zoniet.. dan ben je verder als mij haha. wat jij nu beschrijf was voor mij de reden dat ik met meerdere meiden afsprak en klote enzo. ik vergat mn ex. maar al snel kwam ik erachter dat ik mezelf voor de gek hield omdat ik de volgende dag als ik opstond weer gewoon heerlijk aan mn ex dacht haha. nu ben ik een jaar verder en denk nog steeds iedere ochtend aan mn ex (en haar vriend). het is geen misgevoel, sterker nog de gedachte dat ze met hem in bed ligt doet me niks!! daarvoor had ze een iets leukere jongen moeten vinden die wel indruk op me maakte![]()
Betekenis?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:58 schreef TMwitte het volgende:
[..]
Dulcia non meruit, qui non gustavit amara
Jaja.. Het gaat met mij een heel stuk beter. Maar ik weet dat als ze belt ik meteen in de auto stap en naar haar toe rij. Er gaat geen dag voorbij dat ik aan haar denk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef teamlead het volgende:mooi om te zien dat een aantal van jullie de weg naar boven alweer te pakken heeft.... dat geeft de burger moed
.
Dat heb ik ook nog steeds hoor, maar dat is puur omdat het de laatste is waar je iets voor hebt gevoelt. Zal niet anders zijn dan dat je verliefd bent op een meid en dat zij je opbelt op het moment dat je denkt dat je liefde voor haar is weggeëbt. Ook dan zal je meteen in de auto stappen. Dat gevoel verdwijnt wel als er een nieuw persoon komt.quote:Jaja.. Het gaat met mij een heel stuk beter. Maar ik weet dat als ze belt ik meteen in de auto stap en naar haar toe rij. Er gaat geen dag voorbij dat ik aan haar denk.
En dat blijft vaak zo naar, dat het pas echt verdwijnt op het moment dat er een nieuwe liefde in je leven is..quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:54 schreef TMwitte het volgende:
Dat gevoel verdwijnt wel als er een nieuw persoon komt.
Naja, ik heb precies hetzelfde. Ik weet niet of het nu nog wat wordt maar ze wilt wel vrienden blijven als het niks wordt. Mijn idee was om niet gelijk afspraken te maken met zn tweetjes maar gewoon met een groep vrienden en dan samen op stap gaan, je hoeft niet per se direct contact aan te gaan maar je bent wel samen en ik denk dat als je dit vaker genoeg doet je langzaam een vriendschappelijke band kan maken met diegene.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:52 schreef Miesjel het volgende:
Hoe zorgen we ervoor dat we elkaar wel kunnen zien, maar geen dingen doen die het allemaal vreselijk gecompliceerd maken? Gewoon contact, gewoon even samen de dingen doornemen, noem het gewoon vrienden.
Als we meer gaan doen dan ben ik meteen hoopvol, zij zal me weer afwijzen, ik terug in de put. Ik wil dus eigenlijk niet willen
Ja, maar dat is dan ook weer niet makkelijk. Tenminste ik heb er maar wat moeite mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
@JoostPayne, snap wat je bedoeld, dat je graag vrienden wil blijven. Ik wil dat ook met mijn ex, en ik dacht dat het pas moeilijk werd als de hij of ik een ander zou hebben.
Bij beiden is dat niet het geval,maar het is al moeilijk om elkaar los te laten in het dagelijks leven. Als ik een bepaalde msn-naam heb, dan reageerd hij daar op, als ik een krabbel van iemand op hyves heb, dan ook...
Verstandig is volgens mij om even niet zo heel veel contact te hebben..
ja heb je gelijk in maar zoals Miesjel al zegt is dat best moeilijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
@JoostPayne, snap wat je bedoeld, dat je graag vrienden wil blijven. Ik wil dat ook met mijn ex, en ik dacht dat het pas moeilijk werd als de hij of ik een ander zou hebben.
Bij beiden is dat niet het geval,maar het is al moeilijk om elkaar los te laten in het dagelijks leven. Als ik een bepaalde msn-naam heb, dan reageerd hij daar op, als ik een krabbel van iemand op hyves heb, dan ook...
Verstandig is volgens mij om even niet zo heel veel contact te hebben..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Fcuker het volgende:
Scot je oude chick boysss denk er niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kom op mann!!!!!
Er is genoeg vis in de zeeeeee ga vaker uit (H):P
Wat herkenbaar! Het is toch te gek voor woorden dat het zou voelen als vreemdgaan als je na je relatie een ander hebt? Stel je dan maar voor dat je ex daar geen enkel probleem mee heeft, dan verdwijnt het schuldgevoel hopelijk. Verdomme zeg, jij hebt toch ook recht op geluk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef teamlead het volgende:
oh, maar slijten zal het vast ooit wel... ooit.......
maar als ik nu iemand zou oppikken in de kroeg, zou het nog steeds voelen als buiten de deur neuken... en da's best irritant...
I see, maar als je weer verliefd wordt of gaat houden van iemand en die gene breekt je hart weer, wat dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef teamlead het volgende:
oh, maar slijten zal het vast ooit wel... ooit.......
maar als ik nu iemand zou oppikken in de kroeg, zou het nog steeds voelen als buiten de deur neuken... en da's best irritant...
Dat zeggen vrienden van me dus ook! Ze vroegen nog of ik mee wou uitgaan in amsterdam; "chiikieeesss man.. chickieesss!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Fcuker het volgende:
Scot je oude chick boysss denk er niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kom op mann!!!!!
Er is genoeg vis in de zeeeeee ga vaker uit (H):P
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik ben best verbaasd over mezelf dat ik -naar mijn gevoel- zo snel over haar heen ben. Het is soms wel zo dat ik haar mis of dat ik het misschien toch wel met haar een tweede keer wil proberen (aangezien ik het gevoel heb dat het dit keer wel wat gaat worden omdat ik NU pas weet wat er allemaal mis ging in de relatie) Maar ik zit niet meer met een deprimerende gevoel waarvan ik een halve buikpijn van krijgEn het is ook niet meer het geval dat ik opsta en denk.. terrringgg ik mis haar
Idd, daar heb ik dus ook last van, als ik met iemand sta te praten, dan voelt het al een beetje alsof mijn ex over mijn schouder meekijkt. Super-irritant, maar het zal wel over gaan op den duur lijkt me.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat herkenbaar! Het is toch te gek voor woorden dat het zou voelen als vreemdgaan als je na je relatie een ander hebt? Stel je dan maar voor dat je ex daar geen enkel probleem mee heeft, dan verdwijnt het schuldgevoel hopelijk. Verdomme zeg, jij hebt toch ook recht op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |