21.. phoe..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar de arme jongen is 21Maar als je ziet hoe kinderachtig hij bezig is, zou je idd denken dat ie 14 is ofsow
![]()
Met het verdriet valt het nu dus wel mee, alleen gister nog ff een flinke jankbui gehad. Maja, toen ie dus gister begon met moddergooien en die stomme streken had ik achteraf wel zoiets van "mijn god...waar ben je nou allemaal toch mee bezig"
Slapen is me prima gelukt (weliswaar heeeeeeeeeeeeeel laat maja), eten gaat wat minder goed. En ik heb wel zoals jij ook van die buien dat ik overal naartoe wil om maar ff weg te zijn, maar zodra ik dan daadwerkelijk weg ben word ik meteen weer onrustig en wil ik weer naar huis ofsow
Ja. Maar dat heeft tijd nodig. Hoeveel tijd kan je alleen zelf bepalen. En laat je vooral niet opnaaien door anderen die aankomen kakken met "ach joh, het is nu al X-tijd geleden, get over it!", of "er zijn nog meer vissen in de zee". Als er iets niet helpt dan zijn het wel dat soort opmerkingen.quote:
Dat heb ik ook! Ook met sms. Stuurde soms gewoon een sms met alleen: Kus. of iets in die trend. Zelfs dat mis ik om te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:48 schreef Miesjel het volgende:
[..]
21.. phoe..
Ik vind de ochtenden en avonden erg moeilijk. Daar tussen weet ik me nog wel bezig te houden. Maar 's ochtends eten.. ik heb meer het gevoel dat ik over moet geven. Ik word te vroeg wakker en kan alleen maar aan haar denken... In alles zit ze.. in al mijn dromen... Als ik iets leuk beleef wil ik meteen bellen, maar dat kan/mag niet dus is eigenlijk niets meer leuk.
En dit gaat over??
Pijnlijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:46 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ook met sms. Stuurde soms gewoon een sms met alleen: Kus. of iets in die trend. Zelfs dat mis ik om te doen.
Haha zo herkenbaar inderdeed. Call me soft, maar zij heeft zo'n indruk op me gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:45 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Pijnlijk herkenbaar.
Ik heb het telefoonnummer uit mijn mobieltje gehaald en aan een goede vriendin gegeven (die trouwens heilig verklaard mag worden). Ik moet met heel goede redenen komen om die weer terug te krijgen. En dat kan ze prima inschatten.
Iedere keer kijk ik naar mijn mail en mijn mobiel of er toch nog een berichtje is.
Het stomme is dat ik nog steeds denk dat we echt iets moois zouden kunnen hebben. We houden van elkaar, waarom krijgen we het dan niet werkend?
tsja.. dat pijnlijke gaat over, maar de vraag is eigenlijk voor mij dan: waarom zou je het willen vergeten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja. Maar dat heeft tijd nodig. Hoeveel tijd kan je alleen zelf bepalen. En laat je vooral niet opnaaien door anderen die aankomen kakken met "ach joh, het is nu al X-tijd geleden, get over it!", of "er zijn nog meer vissen in de zee". Als er iets niet helpt dan zijn het wel dat soort opmerkingen.
Je hoeft het niet te vergeten, waarom zou je. Er zijn ook mooie herinneringen en die blijven. Het is meer een kwestie van het een plaatsje kunnen geven en er mee kunnen leven zonder elke keer als je er aan terugdenkt in treurnis te vervallen. Voor mij was het moment dat ik er "overheen was" het moment dat ik alle herinneringen terug kon halen en er met een glimlach aan terug kon denken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja.. dat pijnlijke gaat over, maar de vraag is eigenlijk voor mij dan: waarom zou je het willen vergeten?
Ha, nou ik ben inmiddels 3 maanden verder, ik denk er inderdaad met een glimlach aan terug, maar ondertussen is het nog steeds net zo zuur als 3 maanden geleden (in de zin van: ik wéét gewoon dat het wat had kunnen zijn, als we maar is wat beter praatten (lag vooral aan haar), en wat andere dingetjes van haar kant.) Allemaal leuk en aardig, maar ík denk dus steeds dat het wat had kunnen worden, ook al had zij van die eigenaardigheden (die wel leuk waren juist). Het maakt het er niet makkelijker op... Ben vandaag maar gestopt met roken, nadat ik sinds het uit was gegaan een pakje per dag ben gaan rokenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vergeten, waarom zou je. Er zijn ook mooie herinneringen en die blijven. Het is meer een kwestie van het een plaatsje kunnen geven en er mee kunnen leven zonder elke keer als je er aan terugdenkt in treurnis te vervallen. Voor mij was het moment dat ik er "overheen was" het moment dat ik alle herinneringen terug kon halen en er met een glimlach aan terug kon denken.
Maar dat heeft dus tijd nodig, afhankelijk van je persoonlijkheid (en wellicht het vinden van een nieuwe liefde) kan dat lang duren of heel snel gaan. Voor de gedumpte kant is het meestal het moeilijkste.
De grote "Wat als...?" vraag. Het ultieme zelfkwellingsmiddel. Aan de ene kant leuk omdat je lekker in je fantasie kan uitleven maar aan de andere kant de bron van nog meer ellendig gevoel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:28 schreef r_AW het volgende:
[..]
Ha, nou ik ben inmiddels 3 maanden verder, ik denk er inderdaad met een glimlach aan terug, maar ondertussen is het nog steeds net zo zuur als 3 maanden geleden (in de zin van: ik wéét gewoon dat het wat had kunnen zijn, als we maar is wat beter praatten (lag vooral aan haar), en wat andere dingetjes van haar kant.) Allemaal leuk en aardig, maar ík denk dus steeds dat het wat had kunnen worden, ook al had zij van die eigenaardigheden (die wel leuk waren juist). Het maakt het er niet makkelijker op... Ben vandaag maar gestopt met roken, nadat ik sinds het uit was gegaan een pakje per dag ben gaan roken
*same*quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:57 schreef Miesjel het volgende:
Ooohhh... Kut, ik ga kapot.. Ik weet niet wat ik moet doen, hoe ik moet denken, wat ik kan en mag hopen. Vanmiddag ramde me het idee op de borst dat ik haar best eens voor altijd kwijt kan zijn. Geen leuke dingen samen doen. Niet samen van de kleine dingen genieten. En ik snap nog steeds niet waarom niet... volgens mij kunnen wij het echt heel erg leuk hebben.
Dit is een dipje in een slechte tijd.
super ey ! Kben blij voor je ! Khoop echt dat het dit keer goed blijft gaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 06:43 schreef Miesjel het volgende:
Oeh, gisteren met elkaar gesproken en we hebben hopelijk een weg gevonden. We gaan iig verder. Michel is een blij man!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 06:43 schreef Miesjel het volgende:
Oeh, gisteren met elkaar gesproken en we hebben hopelijk een weg gevonden. We gaan iig verder. Michel is een blij man!
Sterkte. Voordeel van deze tijd is dat je weg komt met veel dingen. Vrienden lastig vallen midden in de nacht, teveel drinken etc.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
super voor je!
helaas kan ik niet hetzelfde zeggengisteren met elkaar gesproken en de deur is definitief dicht
![]()
Vandaag dus als een zombie door het leven...
zoooo herkenbaar.. 'wat als' daar kwel ik me altijd maanden mee. en stoppen met roken.. no wayquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
De grote "Wat als...?" vraag. Het ultieme zelfkwellingsmiddel. Aan de ene kant leuk omdat je lekker in je fantasie kan uitleven maar aan de andere kant de bron van nog meer ellendig gevoel.
Je bent in elk geval al gestopt met roken, da's een mooie grote stap voorwaarts![]()
Foto niet weggooien.. Maar wellicht wel van je mobiel afhalen en op je pc opslaan.. Sterkte.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:13 schreef Alec690 het volgende:
Na dat weekend is er teveel gebeurt en is het over. Ik heb het er moeilijk mee, kwel mezelf door naar die foto te kijken. Ik was zo gelukkig toen.
Ik heb ze een keertje laten gaan, dat luchtte wel enigzins op. Je laat je depressieve emoties dan helemaal gaan en dan kan het daarna alleen maar beter worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:26 schreef Elegy het volgende:
Waarom zou je de tranen inhouden? Al helemaal als er niemand is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |