Fuck.. ik heb mezelf inderdaad weer hoopvol gemaakt en kreeg net weer een fijne klap in mijn gezicht. Deze heb ik echt aan mijzelf te danken.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef oddman het volgende:
[..]
Omdat, paradoxaal genoeg, juist de aandacht vestigen op die hoop de kans dat het lukt vermindert.
Zij wil geen zielig hoopvol hoopje ex, zij wil een gebalanceerde, zelfverzekerde vent die goed in de markt ligt.
Vertel me hoe, dan reis ik met je meequote:Op maandag 26 mei 2008 13:33 schreef Miesjel het volgende:
Nu ben ik weer een zielig hoopje ex. Op naar de gebalanceerde zelfverzekerde vent..
weet je wat pas echt kut is.. als je niet eens de kans hebt gegrepen dequote:
'Met "als" stop je de stad Parijs in een lege fles,' zeggen de Fransen, en ze hebben groot gelijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
weet je wat pas echt kut is.. als je niet eens de kans hebt gegrepen de
relatie fatsoenlijk van de grond te krijgen. Gemiste kansen zijn echt zo kut.
je weet nooit hoe het had kunnen zijn.
Kijk, dat is tenminste constructief.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
Emo`s hierpartners zijn te vervangen !
* Miesjel steekt vinger opquote:Op maandag 26 mei 2008 15:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
nee, ben je niet..quote:Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef junkdeluxe het volgende:
Verdomme!
Is 't een maand uit (na 6,5 jaar) is ze schon wieder verliefd. Dat is toch wel snel of ben ik nu ouderwets? :p
*steekt vinger opquote:Op maandag 26 mei 2008 15:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dan moet men de hand aan zichzelf slaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
*steekt vinger op
Maar wat nou als je dat helemaal niet wilt?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dan moet men de hand aan zichzelf slaan.
Dat gevoel ken ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:24 schreef got.rice het volgende:
Wat heb ik zin om te vechten.
ik ken wel iemand waar we op kunnen afreagerenquote:
Ah dat is inderdaad erg karig. Sterkte ermee. Ik heb dat ook een keer meegemaakt over de voicemailquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:39 schreef got.rice het volgende:
een relatie van bijna 2 jaar eindigen VIA MSN FFS.
[..]
ik ken wel iemand waar we op kunnen afreagerenmeet?
Geef ze nooit een tweede kans, zij is fout geweest en daar gaat ze voor boeten ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:42 schreef got.rice het volgende:
En nu opeens wilt ze dat ik haar een tweede kans geef
Dat is idd erg kloten. Vooral als je haar intiem ziet doen met iemand anders, maar ga gewoon verder met je leven en bedenk dat er betere meisjes zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nee, ik hoef verder het verhaal niet te vertellen, het komt er gewoon op neer dat ik gewoon veel meer erin zag dan zij. En dan is het gewoon moeilijk te accepteren dat iets over is, zeker als je geconfronteerd wordt met je ex-vriendin die het leuk heeft met iemand anders (of daar semi-openlijk voor kiest). Dat is gewoon moeilijk, en dat creeërt gewoon het down-moment in de schommelingen van je emoties.
Ik heb het idee dat ik er vrij rationeel over na kan denken, maar het helpt nog niet echt in het verwerkingsproces.
Eerst maar even rustig aan alles verwerken. Mocht er een andere langskomen dan zien we dat dan wel. Ik heb iig geen haast.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:23 schreef teamlead het volgende:
ik merk in mijn omgeving dat mensen langzaam aan het idee krijgen dat ik me er maar overheen moet zetten ofzo. De eerste weken ongelofelijk veel steun gehad van vrienden, maar nu beginnen ze al met het uitzoeken van potentiele neukertjes....
. Alsof ik daarop zit te wachten zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |