Ik dacht ik kom hier ook maar even mn verhaal vertellen. Na 5 jaar en een driekwart jaar samenwonen is het nu bijna 8 maanden uit, ben mn hele jeugd bij deze jongen geweest met de waan dat alles wel goed zou komen. De eerste 2 jaren waren geweldig. Jong, verliefd en onoverwinnelijk! Zijn ouders waren geen lievertjes en hij kwam vaak bij mij aan met enorme blauwe plekken, betraande ogen. Verschrikkelijk. Ik steunde hem al die jaren lang. Hij had in die tijd weinig vrienden, ik was zn enige steun en toeverlaat. Na een paar jaar samen zijn wist ik al dat dit eigenlijk niet voor altijd zou zijn. We waren te jong, te naief, te alles... Het was gewoon niet goed. Vaak ruzie, ach, we hadden een zeer gepasioneerde relatie zal k maar zeggen. Bij ons ging niet alles normaal, nee alles ging 'over the top'. Vaak gestook in de relatie van meisjes die waarschijnlijk jaloers waren. Ik was zo onzeker dat het de relatie enorm aantastte. Althans, dat dacht ik.
Achteraf bleek dat ik een maar al te goede intuitie bleek te hebben
2 weken voordat we 5 jaar samen zouden zijn, kregen we op een avond toen hij enorm laat en bezopen thuis kwam een grote ruzie. We zagen het allebei niet meer zitten met elkaar. We hebben het toen niet gelijk stop gezet, maar toen hij 2 dagen later weer super laat in de nacht en bezopen thuis kwam (zonder ook maar even te bellen) werd ik gek. Ik realiseerde me dat dit niet goed was, ik zat elke nacht gestresst thuis omdat ik hem niet kon vertrouwen (ook al zei ik daar niks meer over). De zelfde ruzie begon weer en we besloten samen dat het beter was als we uit elkaar gingen. Die nacht was een hel, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. We wouden samen blijven, we hielden zoveel van elkaar, maar het ging gewoon neit meer. Hij is toen nog een nacht gebleven en vertrok toen naar zijn ouders. Ik bleef alleen achter. Totaaaaaaaaaal overstuur, ik zag het echt niet meer zitten.
Anderhalve maand nadat het uit was, kwamhij met de aankondiging dat ie al een nieuwe vriendin had

Feest natuurlijk, weer totaal overstuur. Was dit zo makkelijk voor hem? Of kende hij haar al langer? Of nog erger; hadden ze al iets voordat het uit was tussen ons?
Ik zag hem nog geregeld en er bleef een spanning tussen ons zitten. Natuurlijk gebeurde het onvermijdelijke; op een dag kwam van het een het ander. Slecht, ik weet het. We begonnen te twijfelen, horen we niet bij elkaar? Hebben we er wel goed aan gedaan om derelatie te beeindigen?
2 weken later heeft hij het aan zn vriendin verteld (zij bleef bij hem en is nog steeds bij hem) en kwam hij bij mij dat ie toch niks meer voor me voelde. Wát een domper was dat. Toch ging toen de knop om bij mij. Wat zag ik in deze jongen? Dit werd bevestigd toen ik via via erachter kwam dat hij vreemd is gegaan toen wij 4 jaar een relatie hadden. Nooit verteld en ik kwam er nog eens achter terwijl het al uit was. Het erge was dat het meisje die mij het verhaal vertelde, DAT meisje was, waarmee hij was vreemdgegaan toen. Toen wist ik het zeker; deze jongen is niet te vertrouwen en ik ben ECHT beter af zonder hem. Ik was kwaad, maar het was ook al lang geleden, hij gaf toe en dat was het. Ik moest verder gaan zonder hem, hij was het absoluut niet waard. Eerlijk gezegt is het nu alleen nog maar wachten tot hij zn vriendin nu voor de 2e keer bedriegt

Dombo!
Achteraf gezien kan ik nog steeds verdrietig worden om het feit dat ik hem door zo´n moeilijke periode heen heb geholpen en hij me achter zo ontzettend genaaid heeft! Maar goed, het is niet anders, ik heb me enorm vergist in hem, maar ik weet wel, dat ik nu altijd op mn intuitie af moet gaan. Ik heb er zo ontzettend veel van geleerd en dat doet me dan weer wel goed
Sorry voor het lange verhaal, maar achteraf ben ik echt trots op mezelf dat ik erzo goed uitgekomen ben