inderdaad. 'Eén ding' tegelijk zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:33 schreef Fuente het volgende:
Freecell, kan me indenken dat je je rot geschrokken bent!
En Wennie heb ik idd ook al een tijdje niet gezien!
Mrien, kan me indenken dat verbouwen tijdens zwangerschap niet tof is
Ik was heel erg slaperig. De hele avond al hoor, ook hiervoor. Maar na die brul was ik gelijk klaarwakker. Echter, toen ik al mijn krachten bij elkaar gespaard had was de vk al gebeld en freecell alweer gerustgesteld. Dat verlossende woord was voor mijn slaperige hoofd genoeg en ik ben na een knuffel vrij snel in slaap gevallen...quote:Op zondag 4 mei 2008 10:15 schreef Llewella het volgende:
freecell, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! En Tara?
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:51 schreef Wennie het volgende:
Op 30 april 2008 om 7:32 uur ben ik bevallen van onze prachtige tweede zoon, Martijn Casper, 4165 gram schoon aan de haak en ongeveer 52 cm lang. Er zat 5 uur tussen de eerste wee en zijn geboorte. Een bevalling volgens het boekje, helaas wel weer flink ingescheurd. We maken het goed en Robin is een echte trotse grote broer
hehequote:
Ehm...quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef Vlindur het volgende:
Mijn tante zegger is ook op 30 april geboren en heet Sander omdat ze geen naam voor hem wisten... As for as i know heb je 9 maanden de tijd om een naam te bedenken!
Gefeliciteed met je zoon Martijnquote:Op maandag 5 mei 2008 16:51 schreef Wennie het volgende:
Op 30 april 2008 om 7:32 uur ben ik bevallen van onze prachtige tweede zoon, Martijn Casper, 4165 gram schoon aan de haak en ongeveer 52 cm lang. Er zat 5 uur tussen de eerste wee en zijn geboorte. Een bevalling volgens het boekje, helaas wel weer flink ingescheurd. We maken het goed en Robin is een echte trotse grote broer
Ik weet het bijna zeker van niet. Ik voel regelmatig getrap tegen mijn blaas en het hoofdje onder mijn ribben. Maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heb je zelf t idee dat hij gedraaid is Silmarwen? Of voel je niet hoe de kleine ligt
Het was wel vers, maar ja, oud bloed is ook vers geweest. Als ik een paar uur later naar de WC was gegaan, was het al oud geweest. Het was ook maar een druppeltje ofzo, en ik herinner me dat ik een paar dagen geleden hetzelfde had. Maar dat bloed was wel iets ouder(was al een ienimienie stolseltje geworden), maar evengoed redelijk vers.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:44 schreef Silmarwen het volgende:
DolleMina, bloedverlies is gewoon heel eng. Ik heb 4 keer bloedverlies gehad en ben nu 35 weken zwanger, het kan een gesprongen adertje zijn of innestelingsbloed en negen van de tien keer weten ze het toch niet. Was het donkerbruinig of licht roze? Want oud bloed, werd mij verteld, is meestal helemaal niet erg, maar zoals ik al zei, meestal weten ze niet hoe het komt.
Ik heb het ook heel erg gehad. Maar eiegnlijk alleen aan mijn haargrens op mijn voorhoofd zeg maar. De vlos begon er toen over en ik vond het nog wel meevallen maar als ik nu de foto's terug zie is het wel heel duidelijk ja. Maar ik ben er niet voor uit de zon gebleven al zeiden ze toen wel niet teveel zon omdat het dan blijvend kon worden. Mikael is in augustus geboren en na de zomer trok het langzaam weer weg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mammietje
Iemand bekend met zwangerschapsmasker? Ik hoop maar dat ik dat niet krijg. Ik krijg een rare (pigmet?) vlek naast mijn oog. Durf haast niet meer naar buiten.
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:11 schreef Diaan73 het volgende:
* komt schoorvoetend binnen en me hier melden
[ afbeelding ]
Eindelijk na ruim 2 jaar wachten...... kan het nog niet echt geloven, zit nog te trillen en vind het ook een beetje eng.
Ong. half januari uitgerekend.
Kon van de spanning niet meer slapen en was dus om 6:20 uur wakker en meteen getest.. de dag ervoor was ik al om kwart over 5 wakker, maar toen nog niet getest.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Welkom en gefeliciteerd!
Wat test jij vroeg in de ochtend
Laten we eerst even rustig afwachten wat de gynaecoloog zegt woensdagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:21 schreef Silmarwen het volgende:
Mammietje, fijn dat je nu gewoon naar de gynaecoloog kan. Komt wel heeeeeeeeeeeeel dichtbij nu he.
Diaan gefeliciteerd!
Ik zat net te denken. Als het een keizersnede wordt gaan wij 2 juni opperen. Dat is al over 24 dagen.Of loop ik nu erg op de zaken voor uit.
Ja maar, ja maar. Het klinkt zo lekker dichtbij al.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef GI het volgende:
[..]
Laten we eerst even rustig afwachten wat de gynaecoloog zegt woensdag
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:30 schreef mrien het volgende:
Ik vond 04-06-08 wel een mooie datum voor die van mij
Maar goed, moet eerst nog maar ff afwachten wat kleintje doet
Luna, daar postte ik niet meer omdat ik me er toch niet meer echt thuis voelde met al die "beginnelingen" , snelle zwangerschappen soms en daarbij gingen wij ook echt een medisch traject in (IUI). Ik postte vooral in Als zwanger worden/blijven niet gemakkelijk gaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef lunastar het volgende:
Diaan wat een leuk nieuws een dikke proficiat (miste je al een tijdje op w8 op een 2de streepje)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:11 schreef Diaan73 het volgende:
* komt schoorvoetend binnen en me hier melden
[ afbeelding ]
Eindelijk na ruim 2 jaar wachten...... kan het nog niet echt geloven, zit nog te trillen en vind het ook een beetje eng.
Ong. half januari uitgerekend.
Maneki, ik heb vannacht mijn kussen omgedraaid (ik heb zo'n voorgevormd kussen, ik slaap normaal op de dunne kant) en ik heb nu bijna geen hoofdpijn! Dus het lijkt te helpen! Thanks!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het kan zijn dat je anders slaapt dan voorheen, krampachtiger of in een andere houding. Goed er op letten dat je nek ondersteunt wordt heeft mij al vaak van m`n hoofdpijn afgeholpen
Tot je op een moment komt dat het ook wel iets rustiger mag, omdat het de grootte heeft bereikt dat de beeb niet zoveel ruimte meer heeft. Of dat het kind continu de hik heeft = irritant!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef OooLizaooO het volgende:
De baby in mijn buik is van hyperactief (de laatste weken) naar heel erg rustig (de laatste dagen). Is dat wel normaal?![]()
Toch liever dat hevige regelmatige geschop![]()
En zat ik vroeger -realtief- strak in 't vel, gisteren heb ik ontdekt dat ik van die mega kwabben heb op m'n rug, zo net onder je BHband![]()
wat heet normaal, ik heb hier ook een tijdje gehad dat ze echt een dag of 4/5 hyperactief was...en dat ik dr dan een dag of 2 bijna niet voelde...net of ze slaap aan t inhalen was hihiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef OooLizaooO het volgende:
De baby in mijn buik is van hyperactief (de laatste weken) naar heel erg rustig (de laatste dagen). Is dat wel normaal?![]()
Toch liever dat hevige regelmatige geschop![]()
En zat ik vroeger -realtief- strak in 't vel, gisteren heb ik ontdekt dat ik van die mega kwabben heb op m'n rug, zo net onder je BHband![]()
Geeft niet hoor BE. Thnx...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, ik had je post hier nog helemaal niet gezien.Welkom!
Ik heb jullie in de lijst gezet!
Is het trouwens een FOK! baby?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de banner er al ingezet ook!Ik zag hem in je sig.
Hier 24 graden in de huiskamerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:54 schreef Silmarwen het volgende:
Het is 24,5 graden in onze huiskamer. Freecell ik heb ook een lichte huid, maar dat maakt het er niet minder koel op.
Is aangepast.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
BE of een ander modje, willen jullie mijn uitgerekende datum aanpassen naar 1 december?
Ja schattig he, ik heb ze ook gekocht in het blauw én roze. Terwijl we nog niet weten wat het isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:55 schreef Madelieve het volgende:
Liep gisteren bij de Appie tegen deze rompertjes aan, zijn ze niet schattig(en maar 2 voor 3.99!)
[ afbeelding ]
Ik vind het ook zooo leuk dat we hier samen tegelijk zwanger zitten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:15 schreef Marie79 het volgende:
Diaan, welkom hier!Echt helemaal geweldig!
![]()
Is wel een goede dag, heb ik 3 jaar gedelen gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:27 schreef Mammietje het volgende:
Het rommelde vanavond wat, paar fikse harde buiken, maar toch weer rustig geworden. Nou was ik van plan om dit weekend te bevallen, zondag (moederdag) om precies te zijn, dat roep ik al een hele poos.Maar dat komt nu wel akelig dichtbij he?!
![]()
Een kort programma is kort, omdat het bespaart op het spoelen. De kans op het achterblijven van zeepresten is dan groot. En juist dat gaat irriteren. Beter voor de kriebels om een langer programma op lage temperaturen te nemen. Of een extra spoelbeurt.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:26 schreef mrien het volgende:
Ik heb alles gewoon met m'n normale wasmiddel (robijn) gewassen en op fijn programma (maar dat was meer omdat dat het korste programma was)
Als baby er op reageert wassen we het wel opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |