Gefeliciteerd Juttertje, en welkom hier!
Libel, fijn dat het lekker gaat met je. Nog een weekje dus en dan wat meer ruimte om wat dingen te doen. Schiet voor jou ook al lekker op he?
Moederdag komt inderdaad al akelig dichtbij.

Leek me zo 'romantisch' idee omdat ik van Randy positief getest heb op moederdag en om dan 'de laatste' op die dag te werpen...

Ik sluit het nog steeds niet uit, hou er continu rekening mee dat het elk moment kan beginnen. Niet dat ik me er nou zo op verheug ofzo, krijg er eerder de zenuwen van, maar het voelt zo...

Maar goed, voor hetzelfde geld loop ik nog 3 weken (als de gyn dinsdag besluit dat er geen reden is om in te leiden).
Maar KD, ik begrijp dat 11 mei een goede datum is!

Veel plezier morgen op haar verjaardag. (Vind jouw dochter toevallig ook nog op de mijne lijken al is de mijne een jaar jonger!

)
Misschien hoop ik er ook wel een beetje op omdat het vanaf dinsdag weer lastiger is om spoedoppas te krijgen. Werd vrijdag gebeld door mijn vlos om definitief te weten of ik overgedragen was en ze gaf me nog 1 raad mee; "Zodra het begint, hollen!" Toch wel eng idee dat óók deskundigen het gevoel hebben dat dat nodig is.

Dusss... dames... als ik me morgen niet meldt, dan weten jullie dat ik in het MCA lig!

(Zei ze stoer!

)