Juttertje, van harte gefeliciteerd en welkom!!!
Ingrid, balen, maar gelukkig is het 'maar' migraine. Ik zou meteen denken aan bloeddruk of hart ofzow als ik zoiets zou krijgen. Maar idd met migraine kun je ook uitvalverschijnselen krijgen.
Sterkte ermee, en hopen dat je er niet veel meer last van krijgt!
Mammietje, hoe staat het met jou? Al iets gaande?
Ik heb een fijn, druk, warm dagje gehad. Vanochtend naar m'n schoonouders vertrokken, voor het eerst een lang stuk gereden, van alkmaar naar lelystad. En het ging echt prima! Ik zag er tegenop maar ik was heel relaxed en kreeg complimenten van m'n medepassagiers over m'n rijstijl (schoonzus en zwager reden ook mee). Hele dag op de boot gezeten, wel in de haven (schoonouders hebben een tweemaster), maar de mannen zijn even het water opgegaan met een bootje. En eenmaal in alkmaar terug konden we meteen door, want het bleek dat m'n ouders dus al in een restaurant zaten, heerlijk gegeten!
En nu zo met de voetjes omhoog, want die enkels zijn wel heel erg. Zat me ook te bedenken dat ik van de week met movicolon ben gestart en dat dat ook iets doet met de vochthuishouding, maargoed kan natuurlijk ook puur door het zwanger zijn/warmte te maken hebben aangezien er meer dames hier nu last van hebben

Ohw en voor de oma's had ik naast een gewoon cadeautje gister ook nog geknutseld; een fotolijst met daarin wat echo plaatjes met leuk scrapbookpapier en knip en plakwerk, ze waren er beiden erg blij mee!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae