Flower... vertel ons...
Freecell, dat is schrikken zeg...

Gelukkig was het niet veel en had je een duidelijk aanwijsbare (en plezierige!

) aanleiding! (Noemen ze ook wel contactbloeding trouwens, krijg je sneller tijdens een zwangerschap omdat de boel daar extra goed doorbloed is.) Vroeg ik 2 dagen geleden nog of julllie nog sex durfden te hebben, kom jij met dit!

Zal een volgende keer toch wel anders voor je worden, helaas!
Heb de vorige zwangerschap dus verschrikkelijk veel bloedverlies gehad (niet te vergelijken met een contactbloeding) en ben zóóó blij dat me dat -tot nu toe- bespaard is gebleven.
*klopt ff af* Toch ben ik deze hele zwangerschap, zeker vanaf week 30 want toen begon het destijds, al wc-papier aan het checken.

Die angst zit ingebakken.
Helaas is de jeuk dagelijks erger aan het worden ondanks de medicijnen (die overigens alleen symptoombestrijders zijn), kon er vannacht voor het eerst niet van slapen en heb het 3.30 zien worden op de wekker.

Baart me toch wel akelig veel zorgen, die zwangerschapscholestase.

Dinsdag bovenbuikecho om andere redenen (bijv. galstenen) uit te sluiten, maar daar verwacht ik niets van, heb ik de vorige keer ook onnodig gehad. Meteen bloed laten prikken en krijg donderdag de uitslag. Afijn, vanaf dinsdag MAG ik eindelijk bevallen, dan ben ik 37 weken.

Alles is klaar, box in de kamer, wieg staat (nog wel onopgemaakt) klaar, babykleren gewassen en gestreken in de kast en vluchtkoffer binnen handbereik!