Marie, fijn dat je het hartje hebt mogen horen!
Fuente, prachtige echo zeg!

En zomaar 4 dagen kado erbij gekregen, bofkont!
Erg leuk om al die prille zwangerschapsverhalen te lezen. Zo herkenbaar, die spanning van eerste vlosbezoekjes, het bekendmaken en echo's waar het hele kindje nog op het plaatje past!
Flower, gefeliciteerd met je dochter! Geniet er maar lekker van!
R81, doe je nog mee?
Grijs heeft zich keurig gemeld vandaag, bij deze ik ook!
Vanmorgen echo van de bovenbuik gehad, er waren geen andere redenen te vinden waardoor de verhoogde leverfunctie veroorzaakt konden worden. (De vraag is dan of je daar blij mee moet zijn of niet...

) Wel iets ondefinieerbaars gezien, moest ik na mijn zwangerschap maar eens voor terugkomen, maar leek ze niet verontrustend. Op een gegeven moment ging ze over mijn ribben op een plek waar het behoorlijk pijn deed, dus vroeg ik wat daar zat. Zij kijken, zegt ze: "Nou, ik gok op een elleboog of een knie!"

Ondanks dat ze zei dat ze geen baby-echo kon maken, ging ze toch voor de lol even kijken, nog even een mooi handje in beeld gezien!
Weer bloed laten prikken, donderdag uitslag. Morgen weer naar de vlos. Houdt je lekker bezig zo'n zwangerschap!

Namen zijn we nog steeds niet uit, wat ik mooi vind, vindt manlief niet leuk en andersom!